Ja goed ideequote:Op donderdag 28 april 2011 15:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoi Piraat, halve liter Grolsch voor het leven.
Hallo daarquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik hoorde iemand luidkeels beetje gangsterachtig praten en lachen toen ik het uitzendbureau uitkwam net dus ik kijk waar het vandaan komt loopt 'Negativ' opeens voorbij
tijdens schooltijd:quote:Op donderdag 28 april 2011 15:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, Aldi naast de school, had met een vriend zo'n pak gekocht en leeggedronken, was verkeerd gevallen, beide aangeschoten in de school lopen. Leukste herinnering wel
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, Aldi naast de school, had met een vriend zo'n pak gekocht en leeggedronken, was verkeerd gevallen, beide aangeschoten in de school lopen. Leukste herinnering wel
Chateau Neubourg..quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:20 schreef JanPiraat het volgende:
goedemiddag
Sup.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
![]()
'Maar ik dacht dat het melk was'.
quote:
Nee.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
appeltjeealweer aan het haken geslagen afgelopen tijd ?
Die heb ik zaterdag nog gedronken, wel uit een gewoon bierglas en niet uit het koetsiersglas.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:27 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dit is echt bazenbier;
[ afbeelding ]
oke, kriek max voor sharr..quote:Op donderdag 28 april 2011 15:27 schreef sharr het volgende:
Kersenbier is overigens best wel lekker.
Dat is echt goor gewoonquote:Op donderdag 28 april 2011 15:27 schreef sharr het volgende:
Kersenbier is overigens best wel lekker.
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, kriek max voor sharr..
*boodschappenbriefje maken voor als fokkers ooit op bezoek komen*
echt niet, als je zo hard gezopen hebt dat je de dag erna geen pils meer kan verdragen is zo'n fruitsapje best lekker..quote:
Heyquote:Op donderdag 28 april 2011 15:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bijna alweer biertijd![]()
Ooh hoi trouwens !
Ja, wel oké hoor, met jou?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Alles goed?
Ik heb nu ook genoeg van ONZ-radio met dat kusjekroel blablablabullshit
Welkom. Houden ze daar dan nog wel mensen over?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Alles goed?
Ik heb nu ook genoeg van ONZ-radio met dat kusjekroel blablablabullshit
in dat geval heb ik altijd wel iets in huis voor je..quote:Op donderdag 28 april 2011 15:32 schreef Ragboer het volgende:
Ach, ik drink pilseners van alle merken. Af en toe een blond biertje of witbiertje tussendoor. Voor een dubbel, tripel, kriek en een ambertje op zijn tijd trek ik mijn neus ook niet voor op.
quote:
Ja, zo ongeveer.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef FreezePop het volgende:
Dus hoe werkt dit? Gewoon zoveel mogelijk lullen over niks?
Geen idee, ik was daar vanaf dag 1 eigenlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Welkom. Houden ze daar dan nog wel mensen over?
Je mag kiezen, of je bent een koning of een koala met down.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lars de koala bedoel je mag ik hopen?
Hmm lastigquote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je mag kiezen, of je bent een koning of een koala met down.
nee, hoor en is altijd wel een onderwerpquote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef FreezePop het volgende:
Dus hoe werkt dit? Gewoon zoveel mogelijk lullen over niks?
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm lastig
Edit: Larstig bedoel ik.
Ben er een maand geleden ook mee opgehouden. Alleen maar gezeik, ruzie, hippe huisvrouwen/moeders, bemoeizuchtig volk en vaak niet mijn soort muziek.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Geen idee, ik was daar vanaf dag 1 eigenlijk.
Maar ben er wel klaar mee, heb die prijs van de prijsvraag (van 15 januari)nog steeds niet gekregen...
Dit dus, alleen maar gare muziek en te weinig mensen als ik ging draaien. Dus geen zin meer.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben er een maand geleden ook mee opgehouden. Alleen maar gezeik, ruzie, hippe huisvrouwen/moeders, bemoeizuchtig volk en vaak niet mijn soort muziek.
ik ook, maar ik denk dat ik de 30 nog wel ga halen, zo ver weg is dat niet meerquote:Op donderdag 28 april 2011 15:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm http://www.nu.nl/algemeen(...)westerse-wereld.html
Ik doe alle 3
Volgens mij ga ik dan voor mijn 30e nog dood...
Nog 7 jaar hier.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar ik denk dat ik de 30 nog wel ga halen, zo ver weg is dat niet meer
Ik ga doodquote:Op donderdag 28 april 2011 15:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm http://www.nu.nl/algemeen(...)westerse-wereld.html
Ik doe alle 3
Volgens mij ga ik dan voor mijn 30e nog dood...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |