Welnee, dat wist jij toch al? Das die gast uit de kroeg van een paar weken terug. Vanavond gaat er gezoend worden verdoriequote:Op vrijdag 29 april 2011 19:44 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
WIE WAT WAAR? SPILL WOMAN!![]()
Jij houdt teveel achter!
Alleen zoenen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Welnee, dat wist jij toch al? Das die gast uit de kroeg van een paar weken terug. Vanavond gaat er gezoend worden verdorieanders doe ik hem wat aan.
Serieus als een meer dan een paar dates?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb serieuze plannen met deze man.
Ahhu. Tot mijn eigen verbazing heb ik nog niets negatiefs aan hem kunnen ontdekken. We hebben elkaar nu 3x gezien waarvan de eerste ontmoeting dronken in een kroeg was. Afgelopen 2 keer was bij één van ons thuis, hebben we uren op de bank zitten kletsen, muziekje, fles rosé erbij. Hij is slim, heeft humor, is zo mogelijk nog bijdehandter dan ik ben, ziet er ontzettend goed uit, leventje op orde, veel vrienden, goede baan. Het enige negatieve is dat ie in een smart rijdtquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Serieus als een meer dan een paar dates?
Klinkt goed. Dan maak jij de move? Of past dat niet in de emancipatie?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ahhu. Tot mijn eigen verbazing heb ik nog niets negatiefs aan hem kunnen ontdekken. We hebben elkaar nu 3x gezien waarvan de eerste ontmoeting dronken in een kroeg was. Afgelopen 2 keer was bij één van ons thuis, hebben we uren op de bank zitten kletsen, muziekje, fles rosé erbij. Hij is slim, heeft humor, is zo mogelijk nog bijdehandter dan ik ben, ziet er ontzettend goed uit, leventje op orde, veel vrienden, goede baan. Het enige negatieve is dat ie in een smart rijdtMaargoed, gezien hij nog totaal geen enkele move heeft gemaakt, maak ik me lichtelijk zorgen...
Als dat van die Smart het ergstequote:Op zaterdag 30 april 2011 13:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ahhu. Tot mijn eigen verbazing heb ik nog niets negatiefs aan hem kunnen ontdekken. We hebben elkaar nu 3x gezien waarvan de eerste ontmoeting dronken in een kroeg was. Afgelopen 2 keer was bij één van ons thuis, hebben we uren op de bank zitten kletsen, muziekje, fles rosé erbij. Hij is slim, heeft humor, is zo mogelijk nog bijdehandter dan ik ben, ziet er ontzettend goed uit, leventje op orde, veel vrienden, goede baan. Het enige negatieve is dat ie in een smart rijdtMaargoed, gezien hij nog totaal geen enkele move heeft gemaakt, maak ik me lichtelijk zorgen...
Vanavond als ik drank op hebquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Dan maak jij de move? Of past dat niet in de emancipatie?
Ja precies, misschien denkt hij wel hetzelfde. Al vind ik ook wel dat de man dan het initiatief moet nemen. Al is het ook wel mooi als het vanavond gewoon ineens gebeurtquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vanavond als ik drank op hebOverigens heeft die move niks met emancipatie te maken, maar als ik een man leuk vind, laat ik het liever van hem uit komen. Die bevestiging is wel erg fijn. Zelf ben ik dus een vrij afstandelijke muts als ik iemand écht leuk vind, dus kan heel goed zijn dat hij ook geen idee heeft wat ik wil
Dit is volgens mij de eerste keer in de 125 delen dat je positief bent over een man na meerdere dates. Als het iets wordt mag je je buurman bedanken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Terecht. Hij is natuurlijk homo en hij zoekt een vriendin om mee te kunnen shoppen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:36 schreef Spirit82 het volgende:
Maargoed, gezien hij nog totaal geen enkele move heeft gemaakt, maak ik me lichtelijk zorgen...
Ik zou dan ook als man een tijdje afstand nemen....quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vanavond als ik drank op hebOverigens heeft die move niks met emancipatie te maken, maar als ik een man leuk vind, laat ik het liever van hem uit komen. Die bevestiging is wel erg fijn. Zelf ben ik dus een vrij afstandelijke muts als ik iemand écht leuk vind, dus kan heel goed zijn dat hij ook geen idee heeft wat ik wil
quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Indien het ziekenhuis als gedeelde werkplaats (van jouw vriendin en die vrouw) de enige reden was om niet tot vreemdgaan over te gaan, dan is het inderdaad verstandig om jouw relatie te heroverwegen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:33 schreef macondo het volgende:
Awh fuck. Net hele middag in de zon bier staan drinken hier in stad. Één meisje waarmee we stonden kende ik niet (vriendin van vriendin) - superleuk, mooi en erg OSM (ons soort mensen) - tot aan de zelfde studentenvereniging aan toe. Is ze nota bene arts in het ziekenhuis waar mijn verpleegstertje vandaag moest werken.
Was tot vreemdgaan in staat - dus mijn huidige relatie maar heroverwegen..
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:15 schreef Staatsrecht het volgende:
[..]
Indien het ziekenhuis als gedeelde werkplaats (van jouw vriendin en die vrouw) de enige reden was om niet tot vreemdgaan over te gaan, dan is het inderdaad verstandig om jouw relatie te heroverwegen.
Macondo overpeinst gewoon na het nuttigen van enige pinten of hij toch maar een upgrade van zijn vriendin moet doen naar een beter exemplaar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:33 schreef macondo het volgende:
Awh fuck. Net hele middag in de zon bier staan drinken hier in stad.
Dan zou ik helemaal geen kans maken als vrouwelijke it-erquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Elke keer als ik in een BattleDate op Paiq zeg dat ik Bedrijfskundige Informatica studeer dan val ik af. Zeker omdat alles met IT in de naam voor nerds is
Ik ben er ook bang voorquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zou ik helemaal geen kans maken als vrouwelijke it-er
Je moet jezelf wel een beetje verkopen hé? Maak er dan van dat je bedrijfskunde studeert. Tijdens zo'n battledate gesprekje gaat het nog om heel globale zaken en generalisaties dus hou het simpelquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Elke keer als ik in een BattleDate op Paiq zeg dat ik Bedrijfskundige Informatica studeer dan val ik af. Zeker omdat alles met IT in de naam voor nerds is
Dat dus. Overigens is een zekere mate van twijfel misschien wel gezond in beginnende relaties (3 maanden)..quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:35 schreef Provinciaaltje het volgende:
Macondo overpeinst gewoon na het nuttigen van enige pinten of hij toch maar een upgrade van zijn vriendin moet doen naar een beter exemplaar.
Doen we allemaal wel eens. Bovendien heeft hij hier wel eens vaker laten doorschemeren dat zijn verpleegstertje een twijfelgeval is.
Blijkbaar valt ze idd op een echte alpha man. Komt goed uit, want dat ben ik. Zij snapt zoiets wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:38 schreef Silenus het volgende:
Als ik die vrouw was had ik helemaal geen zin gehad in een 'tweede mogelijkheid'. Wil je iemand heel graag zien, Ben je 'toevallig' in die stad...zegt de ander dat ie het niet het juiste moment vindt. Als het een meisje is die op echte man-mannen valt ben je gezien.
echt dit dusquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mweh, ik had hetzelfde gedaan; heb het zelfs ook regelmatig gedaan...
Heb er simpelweg geen zin in, haar vriendinnen kirrend op de achtergrond, mijn vrienden er naast met neukgebaren; ik kan me betere situaties voorstellen.
En wat ik van BoL begrijp beschouwt hij haar echt als iemand met potentie, dus dan zou ik ook een betere gelegenheid afwachten.
En als ze dat niet kan begrijpen en er daardoor geen date meer gaat plaats vinden zou ik er ook niet rouwig om zijn want dan is het dus een te simplistisch wijf.
Verrassend, zo zie je maar dat indrukken op fok niet alles zeggen.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:55 schreef BeamofLight het volgende:
Blijkbaar valt ze idd op een echte alpha man. Komt goed uit, want dat ben ik.
Die ene met de Smart?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:11 schreef Godshand het volgende:
Als het goed is, wordt Spirit82 vandaag wakker met dr droomman
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die ene met de Smart?Zou ze nu al "gezoend" hebben?
Love is in the airquote:Op zondag 1 mei 2011 14:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]![]()
Hij was straal bezopen (ik ook). Heb nog even in de stress gezeten want om 10 uur had ik nog niks van hem gehoord. Batterij van zijn telefoon was leeg bleek achteraf, maar om 11 uur ofzo stond hij ineens voor meEn toen werd er eigenlijk meteen gezoend
Dus daar hoefde ik me in elk geval niet druk om te maken
En hij kan nog lekker zoenen ook
Uitgekeken? Meteen trouwen natuurlijk!quote:
Jeetje het lijkt wel een scene uit bram stokers dracula.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]![]()
Hij was straal bezopen (ik ook). Heb nog even in de stress gezeten want om 10 uur had ik nog niks van hem gehoord. Batterij van zijn telefoon was leeg bleek achteraf, maar om 11 uur ofzo stond hij ineens voor meEn toen werd er eigenlijk meteen gezoend
Ik snap dat dat afschrikt, maar vraag anders eens hoe zich dat uit bij haar. Misschien stel je het erger voor dan het is.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:30 schreef VacaLoca het volgende:
Hm. Diegene die mn profiel op pepper leuk vind lijkt me zo op het oog een leuk meisje. Ziet er ook leuk uit. Alleen geeft ze aan dat ze last heeft van angststoornis. Vind het wel dapper dat ze dat aangeeft, maar brengt toch twijfel. Ben er niet bekend mee en weet natuurlijk niet hoe het zich bij haar uit, maar daar ik al wat onwennig ben wb daten en relaties weet ik niet of ik daar goed mee om kan gaan nu.
quote:
Je had kunnen voorstellen om samen te gaan "slapen"quote:Op zondag 1 mei 2011 20:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Meestal ben ik na 3 dates wel zo'n beetje klaar met een gast. Maar so far so good met deze
Kreeg vanmiddag smsje met de vraag of ik vanavond thuis was en of ik het leuk vond als hij even langs kwam. Maar meneer moest eerst even wat slaap inhalen
Oude mannen...
![]()
Als ze dat zo snel al aangeeft (in eerste reactie of profiel) lijkt het mij dat het een groot deel van haar leven in beslag neemt. Waarom zou ze het anders al zo snel laten weten?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:30 schreef VacaLoca het volgende:
Hm. Diegene die mn profiel op pepper leuk vind lijkt me zo op het oog een leuk meisje. Ziet er ook leuk uit. Alleen geeft ze aan dat ze last heeft van angststoornis. Vind het wel dapper dat ze dat aangeeft, maar brengt toch twijfel. Ben er niet bekend mee en weet natuurlijk niet hoe het zich bij haar uit, maar daar ik al wat onwennig ben wb daten en relaties weet ik niet of ik daar goed mee om kan gaan nu.
Gelukkig maar!quote:Op zondag 1 mei 2011 14:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]![]()
Het ging ook echt heel moeizaam voor dat ze wildequote:Op zondag 1 mei 2011 21:03 schreef Schilderijtje het volgende:
Nah, als je je zo kut voelt laat je iemand anders toch niet opdraven?
Vreemd wezen...
Jij bent ook een vreemd wezen om met zo iemand uit te willen...quote:Op zondag 1 mei 2011 21:05 schreef ohwyeah het volgende:
[..]
Het ging ook echt heel moeizaam voor dat ze wilde
Omdat ik met een ander meisje juist een goede ervaring had met ongeveer dezelfde issues... heb ik het gewoon geprobeerd. Ah ja wie weet zie ik r nog eens
Tja soms beter te beoordelen als je het met eigen ogen ziet.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:09 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Jij bent ook een vreemd wezen om met zo iemand uit te willen...
Hoe moet ik dat zien?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:11 schreef ohwyeah het volgende:
[..]
Tja soms beter te beoordelen als je het met eigen ogen ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |