En ga je daten? That is the question!quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik niet.
Net op Paiq... aan het kletsen en bleek dat we uit dezelfde stad kwamen en zelfs bij elkaar op school hebben gezeten. En dan na 15 min. weg
Ik heb mijn vriend ook via een datingsite leren kennen! De nodige hobbels verder maar nog steeds stapelverliefd en komende maand ons 1-jarig jubileum!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
verwacht er maar helemaal niets van, het bewijs de mensen die nog steeds in dit topic posten. Bestaan er eigenlijk wel "succes"-verhalen... ?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend ook via een datingsite leren kennen! De nodige hobbels verder maar nog steeds stapelverliefd en komende maand ons 1-jarig jubileum!
Ik ga ervan uit dat je graag wil vertellen waarom ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:45 schreef BeamofLight het volgende:
Gewoon vandaag een date met een serieus mooie meid, zeer intelligent en humoristisch afgeslagen.
Een gemiste kans en ervaring dus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:45 schreef BeamofLight het volgende:
Gewoon vandaag een date met een serieus mooie meid, zeer intelligent en humoristisch afgeslagen.
Ze is gewoon echt lekker en ze woont wat verder (100 km.). Komt ze dus toevallig vanavond Q-night vieren in mijn stadje. Maar ik vind die locatie/sfeer/stapomgeving/plastic bekertjes/kutmuziek/50k man etc. niet zo'n heel goed 1e meet-moment.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:49 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat je graag wil vertellen waarom ?
Dus bij deze
Soms snap ik redenaties niet... 1e meets moet je spontaan doen, dit was spontaan van haar uit... en jij slaat het af omdat de omgeving niet zo perfect is als je wenst... als ik haar was kon je me wat... zij is daar, voor jou, who cares about what's around you...quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ze is gewoon echt lekker en ze woont wat verder (100 km.). Komt ze dus toevallig vanavond Q-night vieren in mijn stadje. Maar ik vind die locatie/sfeer/stapomgeving/plastic bekertjes/kutmuziek/50k man etc. niet zo'n heel goed 1e meet-moment.
Maar zij heeft zoiets van: ik ben daar toch. Ga me zien. Maar ik heb nee gezegd. Kijken of er een 2e mogelijkheid geboden wordt.
Nee ze is daar niet voor mij lul. Ze ging Q-night vieren (half jaar geleden gepland wellicht) en ik woon daar toevallig. Ik snap haar wel: hey ik ben in zijn stad. Effe kijken. Ik ben er toch. Maar ik wil risico van One Night Stand en mijn gedrag van op stap zijn met maten gewoon uitsluiten bij zoiets,quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:53 schreef waku_waku het volgende:
[..]
Soms snap ik redenaties niet... 1e meets moet je spontaan doen, dit was spontaan van haar uit... en jij slaat het af omdat de omgeving niet zo perfect is als je wenst... als ik haar was kon je me wat... zij is daar, voor jou, who cares about what's around you...
Zeer goede reden om het niet door te laten gaan. Zeker voor een first date vind ik dit soort drukke bijeenkomsten ook niets. Liever iets rustiger.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ze is gewoon echt lekker en ze woont wat verder (100 km.). Komt ze dus toevallig vanavond Q-night vieren in mijn stadje. Maar ik vind die locatie/sfeer/stapomgeving/plastic bekertjes/kutmuziek/50k man etc. niet zo'n heel goed 1e meet-moment.
Maar zij heeft zoiets van: ik ben daar toch. Ga me zien. Maar ik heb nee gezegd. Kijken of er een 2e mogelijkheid geboden wordt.
Ja, totaal anders. Dan ben ik zeer anders. Zeer druk, altijd maar de gang erin houden. De rest weet dat ook. Dus als ze zeggen: He BoL: bluf dat jij.... dan heb ik het al gedaan. Je kent het wel. En palnkgas zuipen. Kom je net je droomvrouw tegen. Te laat...quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:20 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zeer goede reden om het niet door te laten gaan. Zeker voor een first date vind ik dit soort drukke bijeenkomsten ook niets. Liever iets rustiger.
Maar ben je met je maten op stap anders als alleen ?
Nee want ze klikte me wegquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:49 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
En ga je daten? That is the question!
Mweh, ik had hetzelfde gedaan; heb het zelfs ook regelmatig gedaan...quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:38 schreef Silenus het volgende:
Als ik die vrouw was had ik helemaal geen zin gehad in een 'tweede mogelijkheid'. Wil je iemand heel graag zien, Ben je 'toevallig' in die stad...zegt de ander dat ie het niet het juiste moment vindt. Als het een meisje is die op echte man-mannen valt ben je gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |