Voorzien van een foto waarin ze elkaar op het strand van Marbella in de branding vasthouden. Fred heeft een snor en Tiny een rood kort kapsel. Met fotoshop is er een romantische situatie gecreëerd en in mooie letters staat onder: 'Tiny loves Fred' oid.quote:"HALO RELATSIEPLANET, WIJ TINY EN FRED HEBBEN ELKAAR OP 2 JUNI 2008 EEN BERICHIE GESTUURD, OP 2 JULI HEBBEN WE ELKAAR ONTMOET HET WAS METEEN RAAK DE KRIEBELS WAREN ER DIREKT EN OP 2 JULI 2009 ZIJN WE GETROUWD EN NOG STEEDS GELUKKIG HET WERKT DUS ECHT WEL HAHA NOU GR GR TINY EN FRED"
In 2005 al ofzo. Krijg sinds ik bij RP ingeschreven sta ook dat soort mailtjes rechtstreeks in m'n hotmail.quote:
Ben je zo afstotelijk dan? Kom op, dat wegdrukken bij een scherpe foto lijkt mij zo extreem - dat komt volgens mij nauwelijks voor. En áls het gebeurt was je met iemand aan het chatten die alleen maar aan het klieren was.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:36 schreef Catch_me het volgende:
Edit: Gisteravond ook nog gechat op paiq met een leuke blonde, weet alleen niet of het nou echt klikte. Ze drukte me niet weg toen de foto's van beide scherp waren, maar het ging al snel een beetje over het standaard riedeltje, werk/studie etc.
"I think I saw you on a datingsite" mailtjes? Die vind ik niet zo erg, ze sturen altijd een leuke foto meequote:Op vrijdag 29 april 2011 10:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
In 2005 al ofzo. Krijg sinds ik bij RP ingeschreven sta ook dat soort mailtjes rechtstreeks in m'n hotmail.
Neuh zeker niet, maar had hier gelezen dat over het algemeen die mensen op paiq nogal snel oordelen met "je bent m'n type niet". Die match was ook volgens paiq 99%, ook wel toevalligquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:07 schreef macondo het volgende:
[..]
Ben je zo afstotelijk dan? Kom op, dat wegdrukken bij een scherpe foto lijkt mij zo extreem - dat komt volgens mij nauwelijks voor. En áls het gebeurt was je met iemand aan het chatten die alleen maar aan het klieren was.
Ben inmiddels ruim 3 maanden samen met m'n RP-dinnetje, zien elkaar ondanks de afstand 4 tot 5 dagen in de week en gaat nog steeds retelekker, dus ja, het kan wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
verwacht er maar helemaal niets van, het bewijs de mensen die nog steeds in dit topic posten. Bestaan er eigenlijk wel "succes"-verhalen... ?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ben inmiddels ruim 3 maanden samen met m'n RP-dinnetje, zien elkaar ondanks de afstand 4 tot 5 dagen in de week en gaat nog steeds retelekker, dus ja, het kan wel.
Enig nadeel is dat ik nu, net wakker, met haar en een andere vriendin naar "het huwelijk" zit te kijken.
Je bent mijn type niet = ik vind je lelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:11 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Neuh zeker niet, maar had hier gelezen dat over het algemeen die mensen op paiq nogal snel oordelen met "je bent m'n type niet". Die match was ook volgens paiq 99%, ook wel toevallig
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ben inmiddels ruim 3 maanden samen met m'n RP-dinnetje, zien elkaar ondanks de afstand 4 tot 5 dagen in de week en gaat nog steeds retelekker, dus ja, het kan wel.
Enig nadeel is dat ik nu, net wakker, met haar en een andere vriendin naar "het huwelijk" zit te kijken.
Het maakt niet uit of je man of vrouw bent, denk ik zo...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je bent mijn type niet = ik vind je lelijk.
Ik zie je meer als broertje = ik vind je onaantrekkelijk CQ je bent a-sexueel.
De ergste dingen die je kunt horen als man zijnde.
Dan vind ik het gebroken hartje bij RP beter.
Geen idee eigenlijk...zal wel niet leuk zijn nee...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:39 schreef Krullehoofd het volgende:
Een vrouw je kleine zusje noemen vinden ze ook niet fijn.
Ik post wel, maar ik ben gewoon helemaal van god los, zo verliefd...quote:Op donderdag 28 april 2011 20:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
verwacht er maar helemaal niets van, het bewijs de mensen die nog steeds in dit topic posten. Bestaan er eigenlijk wel "succes"-verhalen... ?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:17 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ik post wel, maar ik ben gewoon helemaal van god los, zo verliefd...
En hij ook!
No more dating for me...
quote:
Flirten op je werk dan...quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:13 schreef Dizorn het volgende:
Schilderijtje wordt ziek als ze denkt hóe verliefd ze wel niet is..
En nee, geen date. Moet sowieso werken
Morgenavond weerquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:26 schreef Schilderijtje het volgende:
Okay, ontopic! Wie heeft er een date dit weekend?
Of is het omdat het koninginnendag is, dat het wat minder is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |