verwacht er maar helemaal niets van, het bewijs de mensen die nog steeds in dit topic posten. Bestaan er eigenlijk wel "succes"-verhalen... ?quote:
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
verwacht er maar helemaal niets van, het bewijs de mensen die nog steeds in dit topic posten. Bestaan er eigenlijk wel "succes"-verhalen... ?
Zou het, het lijkt vaak niet verder te komen dan een kortstondige relatie, als je het al een relatie mag noemen.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af.Ik geloof best dat er mensen liefde vinden op een datingsite.
En hoe succesvol zijn de meeste mensen in het uitgaansleven? Man zeik niet zo. Datingsites zijn gewoon een "leuk" hulpmiddel in datinglandquote:Op donderdag 28 april 2011 20:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zou het, het lijkt vaak niet verder te komen dan een kortstondige relatie, als je het al een relatie mag noemen.
Wat is jong? En hoe jong ben jij dan?quote:
Beneden de 22. Ik ben 27.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is jong? En hoe jong ben jij dan?
Ik krijg bijna alleen matches die ouder zijn 30+quote:
ik denk dat jij gewoon moet pakken wat je pakken kanquote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik krijg bijna alleen matches die ouder zijn 30+
Dank je voor deze zeer waardevolle informatiequote:Op donderdag 28 april 2011 21:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik denk dat jij gewoon moet pakken wat je pakken kan
Ik heb maar twee blondjes gehad. De rest had donkerbruin of zwart haar. Dus daar gaat je stelling.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef picardmike het volgende:
Wat ik mij vandaag trouwens ineens spontaan afvroeg. Zijn vrouwen met blond haar nu makkelijk te benaderen dan vrouwen met donkerder haar? Kan je aan vrouwen met donker haar zien dat ze wat moeilijker zijn met het aangaan van een relatie?
Nee.... ik denk dat mannen meer op blond vallen en dus sneller de moeite nemen om daar op af te stappen.....quote:Op donderdag 28 april 2011 23:25 schreef picardmike het volgende:
Wat ik mij vandaag trouwens ineens spontaan afvroeg. Zijn vrouwen met blond haar nu makkelijk te benaderen dan vrouwen met donkerder haar? Kan je aan vrouwen met donker haar zien dat ze wat moeilijker zijn met het aangaan van een relatie?
Iemand vertelde toch in 1 van de topicjes dat ze haar vriend via een datingsite had leren kennen en daar nog steeds een relatie mee heeft. Weet ff haar nicknaam niet uit de hoofd...quote:Op donderdag 28 april 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af.Ik geloof best dat er mensen liefde vinden op een datingsite.
Bovendien heb ik een relatie via een datingsite. En Kasta ook. Hier posten betekent niet dat het "niet wil lukken" op een datingsite.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Iemand vertelde toch in 1 van de topicjes dat ze haar vriend via een datingsite had leren kennen en daar nog steeds een relatie mee heeft. Weet ff haar nicknaam niet uit de hoofd...
Op de doos!?quote:Hallo. en je bent aantrekkelijk. Schrijf me klasnaymilacka@uiuirt.com. Ik zal heel blij zijn om u te ontmoeten. Ik zal wachten op een reactie op de doos
Voorzien van een foto waarin ze elkaar op het strand van Marbella in de branding vasthouden. Fred heeft een snor en Tiny een rood kort kapsel. Met fotoshop is er een romantische situatie gecreëerd en in mooie letters staat onder: 'Tiny loves Fred' oid.quote:"HALO RELATSIEPLANET, WIJ TINY EN FRED HEBBEN ELKAAR OP 2 JUNI 2008 EEN BERICHIE GESTUURD, OP 2 JULI HEBBEN WE ELKAAR ONTMOET HET WAS METEEN RAAK DE KRIEBELS WAREN ER DIREKT EN OP 2 JULI 2009 ZIJN WE GETROUWD EN NOG STEEDS GELUKKIG HET WERKT DUS ECHT WEL HAHA NOU GR GR TINY EN FRED"
In 2005 al ofzo. Krijg sinds ik bij RP ingeschreven sta ook dat soort mailtjes rechtstreeks in m'n hotmail.quote:
Ben je zo afstotelijk dan? Kom op, dat wegdrukken bij een scherpe foto lijkt mij zo extreem - dat komt volgens mij nauwelijks voor. En áls het gebeurt was je met iemand aan het chatten die alleen maar aan het klieren was.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:36 schreef Catch_me het volgende:
Edit: Gisteravond ook nog gechat op paiq met een leuke blonde, weet alleen niet of het nou echt klikte. Ze drukte me niet weg toen de foto's van beide scherp waren, maar het ging al snel een beetje over het standaard riedeltje, werk/studie etc.
"I think I saw you on a datingsite" mailtjes? Die vind ik niet zo erg, ze sturen altijd een leuke foto meequote:Op vrijdag 29 april 2011 10:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
In 2005 al ofzo. Krijg sinds ik bij RP ingeschreven sta ook dat soort mailtjes rechtstreeks in m'n hotmail.
Neuh zeker niet, maar had hier gelezen dat over het algemeen die mensen op paiq nogal snel oordelen met "je bent m'n type niet". Die match was ook volgens paiq 99%, ook wel toevalligquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:07 schreef macondo het volgende:
[..]
Ben je zo afstotelijk dan? Kom op, dat wegdrukken bij een scherpe foto lijkt mij zo extreem - dat komt volgens mij nauwelijks voor. En áls het gebeurt was je met iemand aan het chatten die alleen maar aan het klieren was.
Ben inmiddels ruim 3 maanden samen met m'n RP-dinnetje, zien elkaar ondanks de afstand 4 tot 5 dagen in de week en gaat nog steeds retelekker, dus ja, het kan wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
verwacht er maar helemaal niets van, het bewijs de mensen die nog steeds in dit topic posten. Bestaan er eigenlijk wel "succes"-verhalen... ?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ben inmiddels ruim 3 maanden samen met m'n RP-dinnetje, zien elkaar ondanks de afstand 4 tot 5 dagen in de week en gaat nog steeds retelekker, dus ja, het kan wel.
Enig nadeel is dat ik nu, net wakker, met haar en een andere vriendin naar "het huwelijk" zit te kijken.
Je bent mijn type niet = ik vind je lelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:11 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Neuh zeker niet, maar had hier gelezen dat over het algemeen die mensen op paiq nogal snel oordelen met "je bent m'n type niet". Die match was ook volgens paiq 99%, ook wel toevallig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |