Blijkbaar valt ze idd op een echte alpha man. Komt goed uit, want dat ben ik. Zij snapt zoiets wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:38 schreef Silenus het volgende:
Als ik die vrouw was had ik helemaal geen zin gehad in een 'tweede mogelijkheid'. Wil je iemand heel graag zien, Ben je 'toevallig' in die stad...zegt de ander dat ie het niet het juiste moment vindt. Als het een meisje is die op echte man-mannen valt ben je gezien.
echt dit dusquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mweh, ik had hetzelfde gedaan; heb het zelfs ook regelmatig gedaan...
Heb er simpelweg geen zin in, haar vriendinnen kirrend op de achtergrond, mijn vrienden er naast met neukgebaren; ik kan me betere situaties voorstellen.
En wat ik van BoL begrijp beschouwt hij haar echt als iemand met potentie, dus dan zou ik ook een betere gelegenheid afwachten.
En als ze dat niet kan begrijpen en er daardoor geen date meer gaat plaats vinden zou ik er ook niet rouwig om zijn want dan is het dus een te simplistisch wijf.
Verrassend, zo zie je maar dat indrukken op fok niet alles zeggen.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:55 schreef BeamofLight het volgende:
Blijkbaar valt ze idd op een echte alpha man. Komt goed uit, want dat ben ik.
Die ene met de Smart?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:11 schreef Godshand het volgende:
Als het goed is, wordt Spirit82 vandaag wakker met dr droomman
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die ene met de Smart?Zou ze nu al "gezoend" hebben?
Love is in the airquote:Op zondag 1 mei 2011 14:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]![]()
Hij was straal bezopen (ik ook). Heb nog even in de stress gezeten want om 10 uur had ik nog niks van hem gehoord. Batterij van zijn telefoon was leeg bleek achteraf, maar om 11 uur ofzo stond hij ineens voor meEn toen werd er eigenlijk meteen gezoend
Dus daar hoefde ik me in elk geval niet druk om te maken
En hij kan nog lekker zoenen ook
Uitgekeken? Meteen trouwen natuurlijk!quote:
Jeetje het lijkt wel een scene uit bram stokers dracula.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]![]()
Hij was straal bezopen (ik ook). Heb nog even in de stress gezeten want om 10 uur had ik nog niks van hem gehoord. Batterij van zijn telefoon was leeg bleek achteraf, maar om 11 uur ofzo stond hij ineens voor meEn toen werd er eigenlijk meteen gezoend
Ik snap dat dat afschrikt, maar vraag anders eens hoe zich dat uit bij haar. Misschien stel je het erger voor dan het is.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:30 schreef VacaLoca het volgende:
Hm. Diegene die mn profiel op pepper leuk vind lijkt me zo op het oog een leuk meisje. Ziet er ook leuk uit. Alleen geeft ze aan dat ze last heeft van angststoornis. Vind het wel dapper dat ze dat aangeeft, maar brengt toch twijfel. Ben er niet bekend mee en weet natuurlijk niet hoe het zich bij haar uit, maar daar ik al wat onwennig ben wb daten en relaties weet ik niet of ik daar goed mee om kan gaan nu.
quote:
Je had kunnen voorstellen om samen te gaan "slapen"quote:Op zondag 1 mei 2011 20:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Meestal ben ik na 3 dates wel zo'n beetje klaar met een gast. Maar so far so good met deze
Kreeg vanmiddag smsje met de vraag of ik vanavond thuis was en of ik het leuk vond als hij even langs kwam. Maar meneer moest eerst even wat slaap inhalen
Oude mannen...
![]()
Als ze dat zo snel al aangeeft (in eerste reactie of profiel) lijkt het mij dat het een groot deel van haar leven in beslag neemt. Waarom zou ze het anders al zo snel laten weten?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:30 schreef VacaLoca het volgende:
Hm. Diegene die mn profiel op pepper leuk vind lijkt me zo op het oog een leuk meisje. Ziet er ook leuk uit. Alleen geeft ze aan dat ze last heeft van angststoornis. Vind het wel dapper dat ze dat aangeeft, maar brengt toch twijfel. Ben er niet bekend mee en weet natuurlijk niet hoe het zich bij haar uit, maar daar ik al wat onwennig ben wb daten en relaties weet ik niet of ik daar goed mee om kan gaan nu.
Gelukkig maar!quote:Op zondag 1 mei 2011 14:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]![]()
Het ging ook echt heel moeizaam voor dat ze wildequote:Op zondag 1 mei 2011 21:03 schreef Schilderijtje het volgende:
Nah, als je je zo kut voelt laat je iemand anders toch niet opdraven?
Vreemd wezen...
Jij bent ook een vreemd wezen om met zo iemand uit te willen...quote:Op zondag 1 mei 2011 21:05 schreef ohwyeah het volgende:
[..]
Het ging ook echt heel moeizaam voor dat ze wilde
Omdat ik met een ander meisje juist een goede ervaring had met ongeveer dezelfde issues... heb ik het gewoon geprobeerd. Ah ja wie weet zie ik r nog eens
Tja soms beter te beoordelen als je het met eigen ogen ziet.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:09 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Jij bent ook een vreemd wezen om met zo iemand uit te willen...
Hoe moet ik dat zien?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:11 schreef ohwyeah het volgende:
[..]
Tja soms beter te beoordelen als je het met eigen ogen ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |