quote:Op donderdag 28 april 2011 13:47 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
mijn hond heet wuiles de puiles lord of stienkenstein
roepnaam wuiles
Ik weet niet hoor ik heb een grote en kleine bench in de living staan en altijd open. De honden gaan er liggen als ze rust willen. En ze gaan alleen dicht als er bezoek komt of als ik weggaquote:Op donderdag 28 april 2011 13:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet te doen, niet voor de bewoners maar zeker ook niet voor hem. Daarom is het zo belangrijk dat hij op een goede manier aan de bench went. Het is ook niet bevoordelijk dat die bench in een ruimte staat waar het altijd licht is.
Ja vind je dat gekquote:Op donderdag 28 april 2011 13:49 schreef sjampoeh het volgende:
jezus die flip heeft ook 0 aandacht meer voor jo he?
eerst was hij het loophondje achter haar aan en nu geeft hij geen kick .
Als jij een cd voor de 10e keer draait hoor je ook niet meer wat er gezongen wordt, toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:49 schreef sjampoeh het volgende:
Flip won't second that...quote:Op donderdag 28 april 2011 13:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Sharon heeft ook aangebeld bij de stem, maar er wordt niet opengedaan. "Joanna krijgt alles voor elkaar, grote mond past veel in'.![]()
Ja dit, hoe kunnen mensen zeiken op hoe die hond daar wordt behandeld. Denk niet dat deze mensen weten hoe zo'n asiel er daar uitziet.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:50 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja vind je dat gekDe ene keer snauwt ze hem af en kan ie niks goed doen, en de andere keer hangt ze aan hem als een plakje kaas van Mo op de tosti van Maik
njah njah njah dat is ook weer waar, maar zeg dan gewoon dat je geen interesse meer hebt ofzoquote:Op donderdag 28 april 2011 13:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als jij een cd voor de 10e keer draait hoor je ook niet meer wat er gezongen wordt, toch?
luistert overal naarquote:Op donderdag 28 april 2011 13:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Als je hem dus maar een tweelettergrepige roepnaam geeft.
hij voelt dat Joanna zijn Speedo zwembroek wil en die wil hij niet kwijt, Joanna haar missie is die van hem los te krijgen, Hij heeft het al moeilijk met zijn badjas, houthakkershemd en meer wil hij terecht niet afstaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:49 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:52 schreef Blackprinces het volgende:
heb nu echt alles geprobeert
*** gaat gereedschap koffertje van man uit schuur halen ****
Staat er niet rechtsonderin zo'n icoontje dat je updates kan installeren?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:52 schreef Blackprinces het volgende:
Yep een normale hond luistert wel hoor, ze luisteren bij mij naar hun koosnaampjes of idd naar alleen: hier!!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:51 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
luistert overal naar
beste nog naar HEE ga ergens anders liggen LOL
En een andere man uit datzelfde schuurtje toveren?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:52 schreef Blackprinces het volgende:
Lach jij maar, ik heb moeten googlen om te snappen hoe je een cache leegt........quote:
heb sharon toch ook met de breinaalden gezien.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:41 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
dacht dat dat alleen mij opviel
wol en breinaalden
bellen voor auto
bellen voor budha
bellen met mamajo
enz enz
En Flip zegt dat ze rustig aan moet doen en zich niet teveel moet inspannen. Die weet natuurlijk al dat er iets aan zit te komen.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo vraagt zich af hoelang het duurt voor Flip in de Hitkrant staat...
Mooie foto, wat zullen ze smullen als ze terug zijn, Gerard vond zijn eigen foto bij de kluis al zo mooi. Dat worden volle plakboekenquote:
Omdat er een stuk of 10 breinaalden werden afgegeven na het verzoek van jo.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:53 schreef spikey08 het volgende:
[..]
heb sharon toch ook met de breinaalden gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |