En de snaar voor Karim's pingelding?quote:
Klopt, maar ik denk dat er wat PvDD-mailtjes binnen zijn gekomen over zijn nachtelijke blaffen...quote:Op donderdag 28 april 2011 13:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar dan loop je toch het risico dat hij wat in huis doet?
Ik denk dat ze eerst geheim hielden dat de hond naar buiten ging, maar nu gekozen hebben de kijkers gerust te stellen, goed streven, ik ben gerustgesteld nuquote:
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:43 schreef PoezeligDing het volgende:
En de snaar voor Karim's pingelding?
Hoe kansloos ben je wel niet als je een mailtje naar zo'n instelling gaat schrijven?quote:
biwquote:Op donderdag 28 april 2011 13:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoe oud is oma ? (of opa, in je profiel ben je een man)
waarom hebben sommige bewoners het er dan pas sinds twee dagen overquote:Op donderdag 28 april 2011 13:44 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerst geheim hielden dat de hond naar buiten ging, maar nu gekozen hebben de kijkers gerust te stellen, goed streven, ik ben gerustgesteld nu
Niet zozeer een stomme naam, dan wel een verkeerde voor een hond. Iedereen weet dat je een hond het beste een naam met twee lettergrepen kunt geven, maar die kennis schijnen ze daar allemaal te ontberen.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:43 schreef danilel het volgende:
[..]
tis zowiezo een stomme naam ( vinnik)
script????quote:Op donderdag 28 april 2011 13:45 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
waarom hebben sommige bewoners het er dan pas sinds twee dagen over
en wisten sommige bewoners het nog niet sinds net ( karim/gerard,flip)
mijn hond heet wuiles de puiles lord of stienkensteinquote:Op donderdag 28 april 2011 13:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet zozeer een stomme naam, dan wel een verkeerde voor een hond. Iedereen weet dat je een hond het beste een naam met twee lettergrepen kunt geven, maar die kennis schijnen ze daar allemaal te ontberen.
Inmiddels zijn ze toch wel veranderd van mening ten opzichte van die mail van een maand geleden want deze email heb ik ontvangen van de redactie n.a.v. mijn email:quote:
Jo, Flip, Gerard en Mo. Dat geeft het meeste kans op nog enige beweging en actie in dat kot.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wie zie jij graag in de finale dan ?
Ja dat is ook niet te doen, niet voor de bewoners maar zeker ook niet voor hem. Daarom is het zo belangrijk dat hij op een goede manier aan de bench went. Het is ook niet bevoordelijk dat die bench in een ruimte staat waar het altijd licht is.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat er wat PvDD-mailtjes binnen zijn gekomen over zijn nachtelijke blaffen...
Nou mijn hond heet gewoon: Jip geen twee letrgrquote:Op donderdag 28 april 2011 13:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet zozeer een stomme naam, dan wel een verkeerde voor een hond. Iedereen weet dat je een hond het beste een naam met twee lettergrepen kunt geven, maar die kennis schijnen ze daar allemaal te ontberen.
en dan al die eieren en tosti's!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:47 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
haha of pizza of hamburgers, ik zou voorgoed zijn afgekickt
Niks persoonlijks tegen degene die de brief heeft geschreven, maar ik ben het eigenlijk wel met deze reactie eensquote:Op donderdag 28 april 2011 13:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoe kansloos ben je wel niet als je een mailtje naar zo'n instelling gaat schrijven?![]()
Waarschijnlijk net zo kansloos om het alarmnummer van de politie te bellen omdat je op de streams hebt gezien dat Huub werd geslagen.
Nowlive-acties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |