Kan toch nog veranderenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:58 schreef sjampoeh het volgende:
ik vind het zo fijn dat mo niks meer in dr kluis heeft
om te kotsenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:26 schreef beequeen het volgende:
Djoon: de mannelijke medewerker kan zich heel leuk kleden. Euh, dat weet ik natuurlijk niet maar dat denk ik.
YW !quote:Op donderdag 28 april 2011 12:57 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ben zo fokking onder de indruk van deze tt
is er nu al wat bekend over dat seinen met die nlp ?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:57 schreef Nostalgist het volgende:
Belangrijke termen in de NLP.. Gerard wil dit inzicht gaan gebruiken voor de repetitie van vanmiddag...
en in haar kruisquote:Op donderdag 28 april 2011 12:58 schreef sjampoeh het volgende:
ik vind het zo fijn dat mo niks meer in dr kluis heeft
je bent nooit te oud om te lerenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:59 schreef Stability het volgende:
ik snap alleen niet waarom gerard dat boek nodig heeft...op die leeftijd heb je toch behoorlijk wat mensenkennis lijkt me?
hmm diepquote:Op donderdag 28 april 2011 13:00 schreef livvie het volgende:
Wanneer je jezelf in een beeld visualiseert, is het net alsof je jezelf op een video bekijkt. Dit is dissociatie. Daartegen kun je jezelf ook in een beeld bevinden en met je eigen ogen kijken. Dit is associatie. In een beeld geassioseerd of gedissocieerd zijn kan een enorm belangrijke submodaliteit zijn wanneer je emoties ervaart als gevolg van beelden die je schept.
deze zin uit nlp voor dummies
wel!quote:
dat is waar, maar ik zou ook geen boek nodig hebben om verder te komen..je weet toch hoe de wereld onderhand in elkaar zit?quote:
Moeilijke tekst voor mij, heb m paar keer doorgelezen.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:00 schreef livvie het volgende:
Wanneer je jezelf in een beeld visualiseert, is het net alsof je jezelf op een video bekijkt. Dit is dissociatie. Daartegen kun je jezelf ook in een beeld bevinden en met je eigen ogen kijken. Dit is associatie. In een beeld geassioseerd of gedissocieerd zijn kan een enorm belangrijke submodaliteit zijn wanneer je emoties ervaart als gevolg van beelden die je schept.
nou als dit groepje een afspiegeling is van onze huidige samenleving, ben ik zwaar van het padje af nuquote:Op donderdag 28 april 2011 13:01 schreef Stability het volgende:
[..]
dat is waar, maar ik zou ook geen boek nodig hebben om verder te komen..je weet toch hoe de wereld onderhand in elkaar zit?
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:00 schreef livvie het volgende:
nee, dat zijn ze duidelijk niet...ik vraag me elke keer af of ik ook dit soort mensen ken, maar nee, echt niet dusquote:Op donderdag 28 april 2011 13:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nou als dit groepje een afspiegeling is van onze huidige samenleving, ben ik zwaar van het padje af nu
hoe oud is oma ? (of opa, in je profiel ben je een manquote:Op donderdag 28 april 2011 13:01 schreef SecretOma het volgende:
best wel saai zo die upc de hele dag, ik ga hardlopen, tot later!!
ja ik wel hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 13:02 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, dat zijn ze duidelijk niet...ik vraag me elke keer af of ik ook dit soort mensen ken, maar nee, echt niet dus
dat is waar, ik ook niet (thank god) op karim en geer na dan.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:02 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, dat zijn ze duidelijk niet...ik vraag me elke keer af of ik ook dit soort mensen ken, maar nee, echt niet dus
En hierin wordt exact het verschil aangegeven tussen Monique en de overige bewoners, maar dat heeft Geer nog niet door. Monique is dissociatief en de rest reageert 'normaal' op de emoties die zij beleven. Iemand die dissociatief is p r a a t zelfs buiten zichzelf; i.p.v. 'ik' zeg je dan 'Mootje'.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:00 schreef livvie het volgende:
ha ja dat klopt wel in t geval van moquote:Op donderdag 28 april 2011 13:03 schreef E.T.terBak het volgende:
[..]
En hierin wordt exact het verschil aangegeven tussen Monique en de overige bewoners, maar dat heeft Geer nog niet door. Monique is dissociatief en de rest reageert 'normaal' op de emoties die zij beleven. Iemand die dissociatief is p r a a t zelfs buiten zichzelf; i.p.v. 'ik' zeg je dan 'Mootje'.
Seinen via NLP ? Dat weet ik niet. Wat was dat ?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
is er nu al wat bekend over dat seinen met die nlp ?
misschien dat ik ze ken, maar ik ga en wil er niet mee omgaan in ieder geval, ik zoek altijd mensen met humor en positiviteit op......daar heb ik de grootste lol meequote:Op donderdag 28 april 2011 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat is waar, ik ook niet (thank god) op karim en geer na dan.
Ik denk het ook. Gerard zat al zo te lachen en aan Karim vroeg hij "snap je hem, haha"quote:Op donderdag 28 april 2011 13:03 schreef E.T.terBak het volgende:
[..]
En hierin wordt exact het verschil aangegeven tussen Monique en de overige bewoners, maar dat heeft Geer nog niet door. Monique is dissociatief en de rest reageert 'normaal' op de emoties die zij beleven. Iemand die dissociatief is p r a a t zelfs buiten zichzelf; i.p.v. 'ik' zeg je dan 'Mootje'.
ja men dacht dat iemand aan het seinen was met dat boek ? weet het verder ook nietquote:Op donderdag 28 april 2011 13:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Seinen via NLP ? Dat weet ik niet. Wat was dat ?
Ik ken alleen het seinen tussen Jo en Phil met een boek..
Volgens user MargrietV communiceert Geer zo met het thuisfront. Als dat zo is gebruikt hij wel heel veel verschillende handbewegingen.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:04 schreef Nostalgist het volgende:
Seinen via NLP ? Dat weet ik niet. Wat was dat ?
Ik ken alleen het seinen tussen Jo en Phil met een boek..
Ik zie mijn familie er al niet meer doorquote:Op donderdag 28 april 2011 13:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zelf voor gekozen of zit je er an vast
Omg, die ziet nog meer geheimen dan Geer in dat huis dan vrees ik voor haar.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens user MargrietV communiceert Geer zo met het thuisfront. Als dat zo is gebruikt hij wel heel veel verschillende handbewegingen.
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:07 schreef Stability het volgende:
goh...is laura toch niet voor niets in het sst huis geweest:
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:07 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Win een trip naar Beter Bed met SST bewoner Laura!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:07 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eén van de kenmerken van associatie is dat je veel op jezelf betrekt. De presentatie van het schilderij gisteren was een voorbeeld van een geassocieerde Mo. Op het woord "liefde" betrok zij weer haar eigen wereldje en kon het weer nauwelijks drooghouden..quote:Op donderdag 28 april 2011 13:03 schreef E.T.terBak het volgende:
[..]
ja nu je het zegt.. schoonzus is ook wel erg bezig met haarzelf altijd, ook in gesprekken.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zie mijn familie er al niet meer door
En voor de rest zie ik om me heen allemaal mensen die trekken hebben van bepaalde bewoners.
Wij zien gewoon die trekjes van hun teveel, maar kan me zo niet voorstellen dat er niet meer mensen bijv (Jo) erg op zichzelf gericht zijn of (mo) zoals ikzelf ook erg veel moeite heb met een balans tussen emoties
Volgens mij verzinnen ze ff snel een showtje, 2 uur vantevoren ofzoquote:Op donderdag 28 april 2011 12:39 schreef Stability het volgende:
[..]
dat word niet georganiseerd, tis elke week weer een puinhoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |