quote:Op donderdag 28 april 2011 13:29 schreef Blackprinces het volgende:
Ondertussen van alles geprobeert......nog geen stream.
Ik verdenk ze ervan het bij ss op me gemumt te hebben, heb vanmorgen daar beetje lopen zeuren..
geloof mij maar...er zijn zat idioten die dat doen..quote:Op donderdag 28 april 2011 13:28 schreef AYLI het volgende:
[..]
Je kan die korting ook gebruiken zonder te stemmen. En wie gaat er nu speciaal stemmen zodat ze wat kunnen kopen? Zeg me ajb niet dat er meisjes zijn die dat doen.
had ik ook nu kijk ik op google chrome met dat instal ding en nu heb ik geen problemen meer ook geen reclamequote:Op donderdag 28 april 2011 13:29 schreef Blackprinces het volgende:
Ik verdenk ze ervan het bij ss op me gemumt te hebben, heb vanmorgen daar beetje lopen zeuren..
Ik had ze ook niet meer vanmorgen nadat mijn windows was geupdate, ik heb systeemherstel gedaan en nu geen problemen meer.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:29 schreef Blackprinces het volgende:
Ja ik ook. Ze hebben nu een boekje hoe ze hem op moeten voeden en duidelijke do's en don'tsquote:Op donderdag 28 april 2011 13:28 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat iemand van de regie of van dutchpuppies zich met Secredo bemoeit, chapeau!!!
hebben ze hem vannacht los gehad met de bench open ? en zo ja hoe ging dat ?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ze hebben nu een boekje hoe ze hem op moeten voeden en duidelijke do's en don'ts
Hij wordt nu ook lekker buiten het huis uitgelaten.
Deze al geprobeerd? http://sstnl.web44.net/4camsonly/quote:Op donderdag 28 april 2011 13:29 schreef Blackprinces het volgende:
De reacties waren positief vanmorgen.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hebben ze hem vannacht los gehad met de bench open ? en zo ja hoe ging dat ?
Dat maakt Maike niet uit dat is die gewend van Mootje en zichzelf ze gingen geen van beide onder de douche na de seks iedere dag.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:27 schreef Inka het volgende:
[..]
Gatver, dat ziet er met zo weinig douchen inmiddels uit als een kaastosti.
Ik denk dat het allemaal een beetje uit zn verband wordt getrokken...Mensen reageren alleen maar zo tamelijk overdreven omdat het hondje toevallig in het Secret Story huis zitquote:Op donderdag 28 april 2011 13:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ze hebben nu een boekje hoe ze hem op moeten voeden en duidelijke do's en don'ts
Hij wordt nu ook lekker buiten het huis uitgelaten.
LOLquote:Op donderdag 28 april 2011 13:31 schreef danilel het volgende:
Joanna maakt jurken geinspireerd op haar zelf.....
Vorige week vuilniszak
Deze week met plee papier
Ik weet niet of hij met de bench open heeft geslapen vannachtquote:Op donderdag 28 april 2011 13:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Na 5 dagen konden ze bij zichzelf plakjes kaas afschaven voor de tosti's....quote:Op donderdag 28 april 2011 13:32 schreef delfse het volgende:
[..]
Dat maakt Maike niet uit dat is die gewend van Mootje en zichzelf ze gingen geen van beide onder de douche na de seks iedere dag.
door zijn buurman ;-)quote:Op donderdag 28 april 2011 13:31 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Hoe kan het dat Kate en William gaan trouwen terwijl Secret Story nog bezig is?? Zijn zij geen fan dan? De bewoners denken nl beroemd te zijn, zelfs Maik werd aangeproken....
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:31 schreef danilel het volgende:
Joanna maakt jurken geinspireerd op haar zelf.....
Vorige week vuilniszak
Deze week met plee papier
zeker goed kunnen slapen, hehe breekt het verstand door????quote:Op donderdag 28 april 2011 13:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De reacties waren positief vanmorgen.
Ah #SSTNL #VRIJMARKT Speciaal heel snel naar huis gefietst om te kunnen tweeten voor het Rokje van Jo!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:32 schreef little_me het volgende:
[..]
zucht dan kunnen ze dat weer verloten op twitter
omg!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:33 schreef sjampoeh het volgende:
deze blijft meesterlijk genant
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:33 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ah #SSTNL #VRIJMARKT Speciaal heel snel naar huis gefietst om te kunnen tweeten voor het Rokje van Jo!
Er is al een tijdje geleden hier een mail gepost van dutchpuppie naar een user van fok dat dit gebeurde.En die plaatste hem hier.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:29 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
geloof ik niks van
hoor de bewoners er pas sinds gisteren het er over hebben
karim/gerard was net heel blij toen ie dat hoorde dat de hond ff de berg op mocht
wat is ditquote:Op donderdag 28 april 2011 13:33 schreef sjampoeh het volgende:
deze blijft meesterlijk genant
[ afbeelding ]
Het gebruik van de bench werd op een totaal verkeerde manier in de praktijk gebracht (lees: strafplek i.p.v. veilige plek)quote:Op donderdag 28 april 2011 13:32 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal een beetje uit zn verband wordt getrokken...Mensen reageren alleen maar zo tamelijk overdreven omdat het hondje toevallig in het Secret Story huis zit
Raken de vuilniszakken te snel op als ze daar een jurk voor moet maken !quote:Op donderdag 28 april 2011 13:34 schreef sjampoeh het volgende:
shar is jaloers dat jo nix voor haar maakt.
ik wil ook wel wat voor je maken hoor, maar je doet het toch niet aan. duh
Doet het ook niet en ik kan volgens pc van mijn man geen systeemherstel doen om de een of andere redenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Deze al geprobeerd? http://sstnl.web44.net/4camsonly/
Nou dat was niet overdreven. Het is wel een levend wezen hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 13:32 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal een beetje uit zn verband wordt getrokken...Mensen reageren alleen maar zo tamelijk overdreven omdat het hondje toevallig in het Secret Story huis zit
cc cleaner erover doen wil ook helpenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Doet het ook niet en ik kan volgens pc van mijn man geen systeemherstel doen om de een of andere reden
precies en dat is de manier, ik heb nooit de bench op slot, alleen als het veiliger voor de hond isquote:Op donderdag 28 april 2011 13:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het gebruik van de bench werd op een totaal verkeerde manier in de praktijk gebracht (lees: strafplek i.p.v. veilige plek)
Nu wordt hij als hij in huis gaat liggen slapen rustig opgetild en in de bench gelegd met deurtje open.
Moet je inloggen als adminquote:Op donderdag 28 april 2011 13:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Doet het ook niet en ik kan volgens pc van mijn man geen systeemherstel doen om de een of andere reden
wacht er al 11 weken opquote:Op donderdag 28 april 2011 13:36 schreef koffieleutjuh het volgende:
Goeiemiddag![]()
Ben er klaar voor laat er maar is even een aktie komen
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij met de bench open heeft geslapen vannacht
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:36 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Moet je inloggen als adminEn anders helpt alleen een nieuwe windows erop zetten.
Gister en vanmorgen had ik ook hetzelfde probleem. Nu net pas beeld van de SST site...quote:Op donderdag 28 april 2011 13:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En het is spannend joh moet je allemaal missenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
lijkt wel of ze ook siliconen heeftquote:Op donderdag 28 april 2011 13:37 schreef sjampoeh het volgende:
leuk die hyves mo-naar-huis![]()
[ afbeelding ]
Cache legen, cookies verwijderen.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
![]()
![]()
en ik ben al blij als ik de aan en uit knop heb gevonden, ga je dit zeggen...:P
Ging goed sharon is lang bij hem blijven zitten met een boek en toen ze naar bed ging bleef het deurtje gewoon openquote:Op donderdag 28 april 2011 13:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |