en die lelijke kin!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:18 schreef Stability het volgende:
[..]
ja hij is ook een enge viezerik indd...brrrr ik snap niet dat iemand hem wil met die enge kop en die rare tanden
alles aan hem vind ik lelijk....en dan traint ie ook nog eens ALLEEN zn bovenarmen, de rest is spier loosquote:
klopt en hij is hard aan het groeien en gek op kipfilet!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:18 schreef bull-sjitt het volgende:
tis toch pas sinds een paar dagen dat Segredo ( niet te verwarren met secreet-Jo) buiten mag wandelen ?
Ow ik d8 dat ik de enige was, die Maik eng vind Ik hoorde veel poistieve geluiden over zijn uiterlijk. Ik schiet de stress in als ik hem in het donker tegen zou komenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:18 schreef Stability het volgende:
[..]
ja hij is ook een enge viezerik indd...brrrr ik snap niet dat iemand hem wil met die enge kop en die rare tanden
Volgens mij ook.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:18 schreef bull-sjitt het volgende:
tis toch pas sinds een paar dagen dat Segredo ( niet te verwarren met secreet-Jo) buiten mag wandelen ?
jepquote:Op donderdag 28 april 2011 13:18 schreef bull-sjitt het volgende:
Prikkebeen,quote:Op donderdag 28 april 2011 13:19 schreef Stability het volgende:
[..]
alles aan hem vind ik lelijk....en dan traint ie ook nog eens ALLEEN zn bovenarmen, de rest is spier loos
wij hebben een tehuis met dit soort uiterlijken in de buurt hier...ik zeg verder nietsquote:Op donderdag 28 april 2011 13:19 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ow ik d8 dat ik de enige was, die Maik eng vind Ik hoorde veel poistieve geluiden over zijn uiterlijk. Ik schiet de stress in als ik hem in het donker tegen zou komen
In de leader ziet ie er wel goed uit en ik vind die twee verschillende ogen ook wel oké, maar die beentjes!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:19 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ow ik d8 dat ik de enige was, die Maik eng vind Ik hoorde veel poistieve geluiden over zijn uiterlijk. Ik schiet de stress in als ik hem in het donker tegen zou komen
En zijn geslissssssssquote:Op donderdag 28 april 2011 13:19 schreef Stability het volgende:
[..]
alles aan hem vind ik lelijk....en dan traint ie ook nog eens ALLEEN zn bovenarmen, de rest is spier loos
hahaha en zn weggewerkte tieten dan ..heeeeel apart mannetjequote:
Ergens in de bossen?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:20 schreef Stability het volgende:
[..]
wij hebben een tehuis met dit soort uiterlijken in de buurt hier...ik zeg verder niets
gadver, ze is 20 jemig geen Alie uit de jordaan van in de zestigquote:Op donderdag 28 april 2011 13:21 schreef PoezeligDing het volgende:
sharon wil een strak korset met swarovskistenen.
Wat dacht je van die zwembroekkies danquote:Op donderdag 28 april 2011 13:21 schreef AYLI het volgende:
[..]
In de leader ziet ie er wel goed uit en ik vind die twee verschillende ogen ook wel oké, maar die beentjes!
quote:
Is ook niet zo raar.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:21 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
teveel commentaar gekregen zeker
die krijgt echt geen uitnodiging voor modeshows van C&A of V&D..... de & -clubs moeten deze lelijke eikel nietquote:
hahaha geweldigquote:Op donderdag 28 april 2011 13:22 schreef shomila het volgende:
En we hebben nu ook een Mo naar huis hyves.
http://monaarhuis.hyves.nl/?&pageid=7TQHJJD2KSCGOOWKK
wie zie jij graag in de finale dan ?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En denk daar nog even een kibbelende Flip en Jo en een manipulerende, irritante Mo bij weg en je hebt volgens sommigen de ideale finale....
Hij was toch nauwelijks in beeld.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:22 schreef danaqui het volgende:
[..]
Wat dacht je van die zwembroekkies dan
Kan iemand die twitter heeft de foto niet naar Maik sturen. Kan die met zijn hand in zijn broek genieten van zijn Mootje.quote:
Zetten ze Alberto S in?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:24 schreef Reksie1981 het volgende:
Alfmania Eric Hamers
SBS management overweegt onderzoek naar dubieuze stem-aantallen voor Joanna (27-04-2011) #sstnl
'
Zal wel neptweet zijn, maar laten we het hopen!
hahahahahaquote:Op donderdag 28 april 2011 13:24 schreef delfse het volgende:
[..]
Kan iemand die twitter heeft de foto niet naar Maik sturen. Kan die met zijn hand in zijn broek genieten van zijn Mootje.
Nee is al vanaf het begin dat hij daar is, zodat hij ook met andere honden kennis maakt.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:18 schreef bull-sjitt het volgende:
goh dat zal wel tijd wordenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:24 schreef Reksie1981 het volgende:
Alfmania Eric Hamers
SBS management overweegt onderzoek naar dubieuze stem-aantallen voor Joanna (27-04-2011) #sstnl
'
Het is ook vals hoe die moeder stemmen koopt met korting op de website te geven van 20%.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:24 schreef Reksie1981 het volgende:
Alfmania Eric Hamers
'
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:24 schreef delfse het volgende:
[..]
Kan iemand die twitter heeft de foto niet naar Maik sturen. Kan die met zijn hand in zijn broek genieten van zijn Mootje.
Ik zei dat tegen mijn man, hij zegt volgens mij kunnen ze daar niets aan doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:25 schreef delfse het volgende:
[..]
Het is ook vals hoe die moeder stemmen koopt met korting op de website te geven van 20%.
Sanctie: directe exit Joannaquote:Op donderdag 28 april 2011 13:25 schreef delfse het volgende:
[..]
Het is ook vals hoe die moeder stemmen koopt met korting op de website te geven van 20%.
ach je moet dan toch gewoon niet stemmen? Maar wel de korting pakken, als het je aanstaat. Ik vind de kleding helemaal niet allemaal leukquote:Op donderdag 28 april 2011 13:25 schreef delfse het volgende:
[..]
Gatver, dat ziet er met zo weinig douchen inmiddels uit als een kaastosti.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:24 schreef delfse het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:27 schreef Inka het volgende:
[..]
Gatver, dat ziet er met zo weinig douchen inmiddels uit als een kaastosti.
Je kan die korting ook gebruiken zonder te stemmen. En wie gaat er nu speciaal stemmen zodat ze wat kunnen kopen? Zeg me ajb niet dat er meisjes zijn die dat doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:25 schreef delfse het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat iemand van de regie of van dutchpuppies zich met Secredo bemoeit, chapeau!!!quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:27 schreef Inka het volgende:
[..]
Gatver, dat ziet er met zo weinig douchen inmiddels uit als een kaastosti.
geloof ik niks vanquote:Op donderdag 28 april 2011 13:25 schreef bamby het volgende:
[..]
Nee is al vanaf het begin dat hij daar is, zodat hij ook met andere honden kennis maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |