Oh ja bijv in gesprekken wil Mo zichzelf ook wel Mootje noemenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Eén van de kenmerken van associatie is dat je veel op jezelf betrekt. De presentatie van het schilderij gisteren was een voorbeeld van een geassocieerde Mo. Op het woord "liefde" betrok zij weer haar eigen wereldje en kon het weer nauwelijks drooghouden..
Als je gedissocieerd bent kun je afstand houden van zaken en dat remt emoties. Mo is daar imho niet echt een voorbeeld van.
Heb haar ook nog niet in de derde persoon horen spreken overigens.. Heb je daar een voorbeeld van?
ze zegt best vaak hoor. mootje dit en mootje dat, lief klein mootjequote:Op donderdag 28 april 2011 13:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Eén van de kenmerken van associatie is dat je veel op jezelf betrekt. De presentatie van het schilderij gisteren was een voorbeeld van een geassocieerde Mo. Op het woord "liefde" betrok zij weer haar eigen wereldje en kon het weer nauwelijks drooghouden..
Als je gedissocieerd bent kun je afstand houden van zaken en dat remt emoties. Mo is daar imho niet echt een voorbeeld van.
Heb haar ook nog niet in de derde persoon horen spreken overigens.. Heb je daar een voorbeeld van?
ja, en vooral veel jo, flip en mo gezeik erin gooien.daarna 3 keer tien minuten reclame en 2 minuten de exit...hoppaaaaaa weer een show inelkaar geflanstquote:Op donderdag 28 april 2011 13:10 schreef DjinN het volgende:
[..]
Volgens mij verzinnen ze ff snel een showtje, 2 uur vantevoren ofzo
ziepoesnetnietquote:
Mo heeft het heel vaak over 'mootje' als ze het over heurzelf heeft.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat doet ze regelmatig, het liefst noemt ze zichzelf "lieve kleine Mootje". Zoiets als lieve kleine Mootje zal het allemaal weer oplossen. Of lieve kleine Mootje gaat lekker slapen.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
OMG papa zal weer trots op je zijn hoor meisje !!quote:
Heeft ze nou een gele vlek op haar linkerlip ?quote:
'k zal er es op letten...quote:Op donderdag 28 april 2011 13:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens user MargrietV communiceert Geer zo met het thuisfront. Als dat zo is gebruikt hij wel heel veel verschillende handbewegingen.
dat idee heb ik ook altijd. kkut kut kut wat moeten we even snel verzinnen.. ehm rode telefoon, nee deze week maar niet, bel snel vriendin van sharon voor in de live.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:10 schreef DjinN het volgende:
[..]
Volgens mij verzinnen ze ff snel een showtje, 2 uur vantevoren ofzo
Is daar een markt voor dan?quote:
hij kan toch in de camera zeggen wat ie wil tegen fenneke? waarom zou hij rare bewegingen moeten maken?quote:
mo (ik haal alleen een doekje door mijn flots)quote:
en zo hoor je erbij te liggen als je "ongesteld" bent... krijgen we dadelijk het echte bewijs te zien... spuit ze die fles ketchup haar kut uit.quote:
Ok, dank en alle anderen die dat meldden... Ik ga er nu op letten...quote:Op donderdag 28 april 2011 13:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh ja bijv in gesprekken wil Mo zichzelf ook wel Mootje noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |