nou huilen gaat wat ver, maar blij ben ik nietquote:Op donderdag 28 april 2011 11:42 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie gaan er hier allemaal huilen vanavond als Geer of Karim weggaat?
Laat ik 39 zijn en Geer sexy vinden...quote:Op donderdag 28 april 2011 11:42 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Zeker niet als je hoort dat Jo 38/39 jarigen (ze had het over Gerard) al een oudere vindt. Als zo'n oudere of nog oudere daar dan nog op glijdt vind ik dat ook een beetje sneu.
Nee, dan allebei eruit en Cynthia erin!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:43 schreef Berenjenafok het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als ze gelijk blijven staan? Mo ipv Geer&Karim?!
dat zou een leuke scenario zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 11:43 schreef Berenjenafok het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als ze gelijk blijven staan? Mo ipv Geer&Karim?!
Ach, ze is niet eens zeker of het Jo was....quote:Op donderdag 28 april 2011 11:42 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ok, dus als Joanne met wat mensen aan een tafel zit te praten die aan het programma werken en Aafke dat niet mag en door moet lopen is Joanna gelijk iemand die met de regie afspraken heeft?
Lijkt me begrijpelijk dat ze de deelnemers vooraf geen contact met elkaar laten hebben.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:43 schreef danilel het volgende:
[..]
goh tis alleen wel heul toevallig allemaal he, dat Aafke wordt gewaarschuwd daar.....
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 28 april 2011 11:43 schreef Verity het volgende:
[..]
Ach, ze is niet eens zeker of het Jo was....
vraag ik me ook af, want welke regel overtreedt ze daar dan als t niet de waarheid zou zijn?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:43 schreef danilel het volgende:
[..]
goh tis alleen wel heul toevallig allemaal he, dat Aafke wordt gewaarschuwd daar.....
Het had tenslotte ook Pamela Anderson kunnen zijn..quote:
Philip heeft Alex toch ook al voor het programma gezien?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:43 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Lijkt me begrijpelijk dat ze de deelnemers vooraf geen contact met elkaar laten hebben.
dan zou ze toch geen waarschuwing gekregen hebben?!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:43 schreef Verity het volgende:
[..]
Ach, ze is niet eens zeker of het Jo was....
Ze wil erbij plakken, gunt die 2 mannen geen moment samen, geeft je te denken waarom ze dat doet...quote:Op donderdag 28 april 2011 11:42 schreef Verity het volgende:
[..]
Mjeh 9 van de 10 keer is het Sharon...
tja, daily he............quote:Op donderdag 28 april 2011 11:43 schreef akveor het volgende:
Karim is weer heel blij...![]()
Nou ik ben heel blij wanneer hij vanavond eindelijk opdondert.
De daily heeft gisteren goed z'n achterbaks en egoïstische karakter getoond.
Als ik je avatar zie weet ik al dat je gaat katten op steeds dezelfde bewoners best triest eigenlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 11:43 schreef akveor het volgende:
Karim is weer heel blij...![]()
Nou ik ben heel blij wanneer hij vanavond eindelijk opdondert.
De daily heeft gisteren goed z'n achterbaks en egoïstische karakter getoond.
Jawel, want ze stond op het punt om in detail te gaan over dingen mbt. het programma voor de kick-offquote:Op donderdag 28 april 2011 11:45 schreef SecretOma het volgende:
[..]
dan zou ze toch geen waarschuwing gekregen hebben?!
Denk dat ze allang blij is als 1 van de 2 vanavond vertrekt. Ik vind het maar één grote tyfusbende daar. Een stelletje schijnheilige mormels bij elkaar en als ik ergens een hekel aan hebquote:Op donderdag 28 april 2011 11:47 schreef Namat het volgende:
[..]
Ze wil erbij plakken, gunt die 2 mannen geen moment samen, geeft je te denken waarom ze dat doet...
maar tis wel vreemd dat de andere bewoners "boven in een kamertje" werden opgevangen maar Jo bij de redactie aan tafel zat......quote:Op donderdag 28 april 2011 11:48 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Jawel, want ze stond op het punt om in detail te gaan over dingen mbt. het programma voor de kick-off
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:49 schreef Verity het volgende:
Phil en Jo zijn zo lief voor elkaar ...
andere bewoners? Tot nu toe toch alleen Aaf?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:49 schreef danilel het volgende:
[..]
maar tis wel vreemd dat de andere bewoners "boven in een kamertje" werden opgevangen maar Jo bij de redactie aan tafel zat......
en phil is zo blij als Jo optieft......quote:Op donderdag 28 april 2011 11:49 schreef Verity het volgende:
Phil en Jo zijn zo lief voor elkaar ...
Phil wil in Moquote:Op donderdag 28 april 2011 11:49 schreef danilel het volgende:
[..]
en phil is zo blij als Jo optieft......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |