U bent pooier?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:39 schreef ThomasSlayer het volgende:
Beste Joanna, je hebt in Amsterdam gratis huisvesting aan de grachten.Ik ben al kastruimte aan het bijkopen.
eensquote:Op donderdag 28 april 2011 11:40 schreef DjinN het volgende:
Ik wil niet dat Geer of Karim naar huis gaat!!
ik ook nietquote:Op donderdag 28 april 2011 11:40 schreef DjinN het volgende:
owkeee, dat zegt genoeg, had dit filmpje nog niet gezien (wel over gelezen)quote:Op donderdag 28 april 2011 11:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar dit filmpje en dan weet je wie Joanna echt is:
Met dank aan Flashbox
Karim will go, het spijt mequote:Op donderdag 28 april 2011 11:40 schreef DjinN het volgende:
en altijd sharon of flip, die moeten altijd alles wetenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:41 schreef Verity het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat wanneer Geer en Karim samen in gesprek zijn een derde bij komt
Ok, dus als Joanne met wat mensen aan een tafel zit te praten die aan het programma werken en Aafke dat niet mag en door moet lopen is Joanna gelijk iemand die met de regie afspraken heeft?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met dank aan Flashbox
hier ook niet iddquote:Op donderdag 28 april 2011 11:41 schreef bull1966 het volgende:
zijn er nog meer mensen waar Gyazo niet meer werkt bij de streams
Wohoo dit bevestigt wel de vermoedens ja! Nooit gezienquote:Op donderdag 28 april 2011 11:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met dank aan Flashbox
huilen is een groot woord, maar zal wel balenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:42 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie gaan er hier allemaal huilen vanavond als Geer of Karim weggaat?
Mjeh 9 van de 10 keer is het Sharon...quote:Op donderdag 28 april 2011 11:41 schreef Stability het volgende:
[..]
en altijd sharon of flip, die moeten altijd alles weten
Zeker niet als je hoort dat Jo 38/39 jarigen (ze had het over Gerard) al een oudere vindt. Als zo'n oudere of nog oudere daar dan nog op glijdt vind ik dat ook een beetje sneu.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
Wijven die nat worden van een foto van Jo vind ik ook niet normaal hoor....
goh tis alleen wel heul toevallig allemaal he, dat Aafke wordt gewaarschuwd daar.....quote:Op donderdag 28 april 2011 11:42 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ok, dus als Joanne met wat mensen aan een tafel zit te praten die aan het programma werken en Aafke dat niet mag en door moet lopen is Joanna gelijk iemand die met de regie afspraken heeft?
Wat gebeurt er als ze gelijk blijven staan? Mo ipv Geer&Karim?!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:41 schreef sjampoeh het volgende:
Wie is jouw favoriet?
Gerard 27%
Joanna 46%
Karim 27%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |