quote:Op donderdag 28 april 2011 10:04 schreef Rebubbled het volgende:
Natuurlijk niet terug gaan. Wat twee keer niet werkte, gaat echt niet een derde keer ineens wel werken.
Het is net zoals Feyenoord fans die naar de Kuip gaan:quote:Op donderdag 28 april 2011 10:09 schreef Silenus het volgende:
Komop, wat denk je nu zelf TS. Hoeveel keer wil je je nog aan deze steen stoten?
Zo is het inderdaad. Je moet een soort zelfdestructie in je hebben zitten.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:14 schreef Pritt het volgende:
[..]
Het is net zoals Feyenoord fans die naar de Kuip gaan:
Vol goede moed weer aan beginnen en dan toch weer in de steek gelaten worden.
Dit. Je bent niet onterecht jaloers geweest. Wantquote:Op donderdag 28 april 2011 10:15 schreef Telecaster het volgende:
Waarom zou je (weer..) een relatie willen met iemand die je kennelijk niet kan vertrouwen..?
slaat echt nergens op.quote:Dan heb ik het over mailtjes en smsjes waarin bijvoorbeeld stond "ik vond het zo fijn om je aan te raken".
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:53 schreef Faerie het volgende:
Ik zou in ieder geval wel snel een keuze maken want anders blijf je maar aanmodderen. Ik heb een soortgelijke situatie meegemaakt met mijn ex, hij twijfelde omdat ik twijfelde en hem onbewust signalen heb gegeven dat hij niet de juiste was voor mij, maar ik durfde het nooit uit te maken. Het is zelfs een keer eerder 3 maanden uitgeweest en toen zijn we weer bij elkaar gekomen, maar uiteindelijk komt het toch wel uit als je niet bij elkaar past. Ik zou zeggen, ga op je gevoel af en bedenk bij jezelf in hoeverre jij en je vriendin bepaalde dingen kunnen veranderen zodat het beter wordt. Dit zou ik wel eerst met haar bespreken voordat je een keuze maakt. Uiteindelijk weet je nooit hoe het loopt maar diep in jezelf weet je eigenlijk wel hoe het gaat lopen.
Haha.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:23 schreef SebasM het volgende:
Mocht je weer een relatie met hem aangaan, dan zou ik nu maar alvast een vakantie boeken voor in de Kerstvakantie, gezellig met vriendinnen. Anders zit je met de Kerst weer alleen.
Dit. En je kunt deze kerst wat leuks met je vriendinnen plannen!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:33 schreef Garisson72 het volgende:
on a brighter side: als het weer uit is, weet jij tenminste waar je 3 maanden daarna weer aan toe bent.
Tja ik zei het net al, ik kan me niet voorstellen dat jij moeite hebt met het vinden van een date/vriend. Niet zo negatief over jezelf! Nergens voor nodigquote:Op donderdag 28 april 2011 10:44 schreef Faerie het volgende:
Thanks iedereen voor de reacties. Maakt veel duidelijk bij me. Ik zou deze reacties ook bij iemand anders geven als ik dit zo zou lezen. Helaas heb ik echt een enorme zwak voor mijn ex en verlies ik elke keer weer mijn eigenwaarde bij hem. Zelfdestructief is het zeker, ik doe het zelf... Ik denk dat het voortkomt uit een onzekerheid bij mezelf, omdat ik bang ben dat ik nooit een goede vriend kan vinden. Heel stom, maar dit is gewoon een grote angst van mij. Waar ik natuurlijk zelf ook heel graag vanaf wil. Daarom ben ik iedere keer weer bezig met mijn ex denk ik, dat is zo makkelijk.. Ik vind het zo eng om echt tegen hem te zeggen dat het klaar is voor mij. Ik vind het erg om hem dan definitief niet meer in mijn leven te hebben. En ik kan er ook niet mee omgaan dat hij dan een nieuwe vriendin zou krijgen. Ik vind dit ook allemaal stomme gedachtes maar ik heb ze nu eenmaal..
[..]
Haha.Ik maak het voortaan zelf maar uit net voor kerst.
Ach ja. Zo ongewoon zijn die gedachten nou ook weer niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:44 schreef Faerie het volgende:
Ik vind dit ook allemaal stomme gedachtes maar ik heb ze nu eenmaal..
That's the spirit.quote:Haha.Ik maak het voortaan zelf maar uit net voor kerst.
*fobo TS gecheckt*quote:Op donderdag 28 april 2011 10:48 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Tja ik zei het net al, ik kan me niet voorstellen dat jij moeite hebt met het vinden van een date/vriend. Niet zo negatief over jezelf! Nergens voor nodig
Niets mooier dan dat.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:14 schreef Pritt het volgende:
[..]
Het is net zoals Feyenoord fans die naar de Kuip gaan:
Vol goede moed weer aan beginnen en dan toch weer in de steek gelaten worden.
Wel respect voor die gast trouwens. Zo'n bootycall zou ik ook wel willen! Zou TS ook aan bezette mannen doen?quote:
Hij krijgt dan ook 2 cadeaus minder. Dus niet slim.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:55 schreef Spouwerranger het volgende:
Die gast is gewoon slim. Hij dumpt haar net voor kerst en komt weer terug bij haar net na valentijn. Dat scheelt 2 cadeaus
Ja, maar vrouwen verwachten dure cadeaus, en geven een kaartje ofzo terugquote:Op donderdag 28 april 2011 10:57 schreef Nembrionic het volgende:
Hij krijgt dan ook 2 cadeaus minder. Dus niet slim.
Maar hij mist ook maandenlang seks. Althans, daar gaan we dan maar even vanuitquote:Op donderdag 28 april 2011 10:58 schreef Redah het volgende:
[..]
Ja, maar vrouwen verwachten dure cadeaus, en geven een kaartje ofzo terugUiteindelijk dus winst
Hehe.. als hij TS als zo hosselt en tijdens de relatie al zoveel aandacht krijgt van andere vrouwen, dan lijkt het mij vrij duidelijkquote:Op donderdag 28 april 2011 11:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar hij mist ook maandenlang seks. Althans, daar gaan we dan maar even vanuit
Wie maakt de lemming?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:00 schreef Nembrionic het volgende:
Maar hij mist ook maandenlang seks. Althans, daar gaan we dan maar even vanuit
Lambal..doe het lekker zelf.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wie maakt de lemming?
'Mijn vriendje maakt het altijd goed met kerst en dumpt me in februari, wat moet ik doen?'
Geen tijd... Ben aan het werk.quote:
Ja de eerste keer had hij met niemand seks gehad, deze keer met één meisje, dat verliefd op hem werd en dat hij volgens mij heel koel heeft gedumpt.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehe.. als hij TS als zo hosselt en tijdens de relatie al zoveel aandacht krijgt van andere vrouwen, dan lijkt het mij vrij duidelijk
Whaha nee. Misschien wil hij gewoon goed feesten tijdens kerst en oud&nieuw? Ik snap hem ook niet. Ik hoop dat hij zijn volgende oud&nieuw ook weer alleen viert.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wel respect voor die gast trouwens. Zo'n bootycall zou ik ook wel willen! Zou TS ook aan bezette mannen doen?![]()
Wat ik me wel afvraag. Wat doet die gozer van kerst tot februari/ maart? Is hij ski leraar?
Je ex dist je gewoon keihard.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:15 schreef Faerie het volgende:
[..]
Whaha nee. Misschien wil hij gewoon goed feesten tijdens kerst en oud&nieuw? Ik snap hem ook niet. Ik hoop dat hij zijn volgende oud&nieuw ook weer alleen viert.
En met een vriendin kun je inderdaad niet op goede feestjes verschijnen?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:15 schreef Faerie het volgende:
Whaha nee. Misschien wil hij gewoon goed feesten tijdens kerst en oud&nieuw? Ik snap hem ook niet. Ik hoop dat hij zijn volgende oud&nieuw ook weer alleen viert.
Zo, dat klinkt echt als een type waarmee je echt heel graag weer een relatie zou moeten willen..!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:13 schreef Faerie het volgende:
[..]
Ja de eerste keer had hij met niemand seks gehad, deze keer met één meisje, dat verliefd op hem werd en dat hij volgens mij heel koel heeft gedumpt.
Dus omdat je bang bent geen goede vriend te vinden, wil je terug naar een vriend waarvan je weet dat ie slecht voor je is?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:44 schreef Faerie het volgende:
Ik denk dat het voortkomt uit een onzekerheid bij mezelf, omdat ik bang ben dat ik nooit een goede vriend kan vinden. Heel stom, maar dit is gewoon een grote angst van mij. Waar ik natuurlijk zelf ook heel graag vanaf wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik generaliseer.
Hey Faerie! Long time no see!quote:Op donderdag 28 april 2011 15:39 schreef trekeennummertje het volgende:
Vaak (9 v/d 10 gevallen hier op fok!) hebben mensen een steuntje in de rug nodig om uiteindelijk toch te kiezen voor datgene waarvan ze zelf weten dat ze het horen te doen - maar waar hun gevoel dwars zit.
Je weet het antwoord zelf al denk ik: met die jongen zit er geen toekomst in.
Het kan niet hard genoeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:12 schreef Wanderingwhy het volgende:
(no offence Faerie.....het staat er hard hier, maar je doet het nu 100% jezelf aan....)
Wat de neuk is een dampende zaadspons?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:42 schreef Scorpie het volgende:
Ligt eraan, wil je weer een dampende zaadspons voor hem zijn die wacht tot hij thuis komt na zijn avontuurtjes, prima. Wil je wat meer, dan kijk je verder.
dampend is rokend.. dus veel heen en weer geduw en zaadspons slaat op dat zij alle zaad in zich op neemt, dus kortom: neukobject.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:36 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Wat de neuk is een dampende zaadspons?
Haha ik begrijp je reactie, alhoewel zoiets zeggen natuurlijk nergens voor nodig is.quote:
Lekker makkelijk. Het is jouw leven, jouw keuzes, maar besef dan ook dat het straks alleen jouw eigen schuld is als je weer zit te huilen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef Faerie het volgende:
Ik denk dat iedereen zo wel zijn of haar zwakheden heeft. Dit is de mijne. Ik ben nou eenmaal iemand die op dat gebied een hoop moet leren. Ja, ik vind het ook dom en zwak, zo wil ik ook niet zijn. Er zit helaas een verschil tussen verstand en gevoel. Maar ik ben blij dat ik er tenminste mee bezig ben om daar iets aan te doen.
Zeg ik ergens dat ik dat niet besef? Ik hoef niet te huilen oid omdat ik heel goed weet dat ik dit mezelf aandoe. Ik vind mezelf absoluut niet zielig.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:54 schreef Northside het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Het is jouw leven, jouw keuzes, maar besef dan ook dat het straks alleen jouw eigen schuld is als je weer zit te huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar tot kerst dan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:39 schreef Faerie het volgende:
Zeg ik ergens dat ik dat niet besef? Ik hoef niet te huilen oid omdat ik heel goed weet dat ik dit mezelf aandoe. Ik vind mezelf absoluut niet zielig.
Meen je dit nou serieus?quote:Daarnaast probeer ik die onzekerheid zoveel mogelijk te accepteren als iets wat op dit moment bij me hoort, want ik heb gemerkt als ik er dwangmatig mee bezig ben om die onzekerheid weg te werken, dat het dan juist erger wordt. En als ik het helemaal accepteer dan denk ik dat het weggaat. Misschien makkelijk ja, maar vechten hoeft niet altijd het beste te zijn.
Fijne reactie, dankjewel!quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Kennelijk hebben jullie iets heel speciaals.. Want ondanks dat hij jou kwetst wil je hem terug, en ondanks dat hij voortdurend allerlei vriendinnetjes erop nahoudt, blijft hij bij jou terugkomen.
Maak eens een afweging, waarom is het de moeite waard om bij hem te blijven?
Bedenk daarbij ook dat de negatieve dingen bepalend zijn voor het wel of niet kunnen hebben van een relatie, niet de positieve.
Succes ermee!
Lijkt me niet zo speciaal....quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Kennelijk hebben jullie iets heel speciaals.. Want ondanks dat hij jou kwetst wil je hem terug, en ondanks dat hij voortdurend allerlei vriendinnetjes erop nahoudt, blijft hij bij jou terugkomen.
Maak eens een afweging, waarom is het de moeite waard om bij hem te blijven?
Bedenk daarbij ook dat de negatieve dingen bepalend zijn voor het wel of niet kunnen hebben van een relatie, niet de positieve.
Succes ermee!
Geeft niet joh. Dat zag werkelijk niemand aankomen.quote:Op zondag 13 november 2011 20:48 schreef Faerie het volgende:
Ik schaam me dood. Het is sinds gister weer uit.
Precies. Dus: dure les geleerd.quote:Op zondag 13 november 2011 20:53 schreef Faerie het volgende:
Haha iedereen wel behalve ik. Ongelooflijk. Hoe erg kun je een plaat voor je kop hebben..
Dat zal de toekomst nog moeten uitwijzenquote:Op zondag 13 november 2011 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Precies. Dus: dure les geleerd.
Ja sorry, je hebt gelijk.quote:Op zondag 13 november 2011 20:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat zal de toekomst nog moeten uitwijzen
Ach, da's menselijk.quote:Op zondag 13 november 2011 20:53 schreef Faerie het volgende:
Haha iedereen wel behalve ik. Ongelooflijk. Hoe erg kun je een plaat voor je kop hebben..
Meissie, iedereen maakt wel eens een fout.quote:Op zondag 13 november 2011 20:53 schreef Faerie het volgende:
Nouja, een troost, het is niet vlak voor kerst, een maand en bijna 2 weken. Er zit een verbetering in.quote:Op zondag 13 november 2011 20:48 schreef Faerie het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2011 20:48 schreef Faerie het volgende:
Letterlijke herhaling inderdaad. Hij vond dat het 'vlammetje' uit was, hij ergerde zich weer dood aan mij, vond dat ik te weinig initiatief nam om leuke dingen te doen. Gistermiddag zei hij dat als 's avonds bij het uitgaan een meisje met hem wilde zoenen, hij dat niet erg zou vinden. Hij heeft geen relatie vanwege houden van maar omdat het leuk is/moet zijn. Hij vind dat we niet bij elkaar passen en dat we heel anders over alles denken. Met het laatste ben ik het inmiddels natuurlijk wel eens. Maar het rare is dat het zo ontzettend goed ging, het zo fijn en leuk was, en ineens sloeg dat om in enorme irritaties vanuit zijn kant. Hij begint 1x per jaar altijd enorm te twijfelen over alles in zijn leven. Daar ben ik weer de dupe van. Alhoewel ik er zelf voor heb gekozen om weer bij hem terug te komen..quote:Op zondag 13 november 2011 21:15 schreef Wanderingwhy het volgende:
Jaaaaaah Faerie! Ik had je alle geluk gegund, maar zie mijn post van 30 april nog ff terug.........
How come? Is het een letterlijke herhaling van eerdere zetten c.q. gebeurtenissen?
Aan "zie je nu wel" heb je nu helemaal niets en die ga je nu ook niet krijgen. Gewoon balen voor je, maar je hebt het
iig wel geprobeerd!
Zeg eens, je bent een toevallige voorbijganger bij een topic waarin je de volgende tekst opvangt:quote:Op zondag 13 november 2011 21:38 schreef Faerie het volgende:
[..]
Alhoewel ik er zelf voor heb gekozen om weer bij hem terug te komen..
Wat zou je denken? Of laten we even uitgaan van een situatie waarin je vriendin dat aan jou vertelt en aan je vraagt of ze verder moet gaan... Wat zou je haar adviseren?quote:Topictitel: Verdergaan met ex of niet?
Eerste zin: Met mijn ex en mij is het twee keer uitgegaan.
Haha ja dan zou ik zeggen dat zij haar eigenwaarde moet behouden en het absoluut niet moet doen, dat er geen kans op succes is.quote:Op zondag 13 november 2011 21:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeg eens, je bent een toevallige voorbijganger bij een topic waarin je de volgende tekst opvangt:
[..]
Wat zou je denken? Of laten we even uitgaan van een situatie waarin je vriendin dat aan jou vertelt en aan je vraagt of ze verder moet gaan... Wat zou je haar adviseren?
Dan zeg ik dat het nu over is voor mij en dat ik doorga met mijn leven.quote:Op zondag 13 november 2011 21:58 schreef Redah het volgende:
Maar even een reality-check:
Stél (en zo ver gezocht is het niet eens) hij zegt volgende week tegen je dat hij een ontzettend domme fout heeft gemaakt.
...
Wat doe je?
Vind het wel tof dat je ook eerlijk een update geeft die natuurlijk helemaal niet leuk voor je is.quote:Op zondag 13 november 2011 22:07 schreef Faerie het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat het nu over is voor mij en dat ik doorga met mijn leven.
Dankjewel..quote:Op zondag 13 november 2011 22:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Vind het wel tof dat je ook eerlijk een update geeft die natuurlijk helemaal niet leuk voor je is.
Hoop echt dat je het definitief zal afkappen. Sterkte trouwens.
Waar is je verdriet Faerie? Vind het bijna koeltjes hoe je er nu naar kijkt en over spreekt....gewoon anders dan in het voorjaar....quote:Op zondag 13 november 2011 22:19 schreef Faerie het volgende:
[..]
Dankjewel..Misschien zorgt dit ervoor dat andere mensen die dit lezen niet teruggaan naar hun ex, en al helemaal niet twee keer.
Verdriet is er wel, heb vandaag een uur lang liggen janken, moest er echt even uit. En vind het nog steeds heel erg klote allemaal, ben verdrietig dat ik weer teveel van mezelf heb gegeven aan iemand die totaal geen respect voor me heeft. Maar ik vind dat ik er zelf voor heb gekozen om bij hem terug te komen en de kans had geaccepteerd dat het misschien weer uit zou gaan, dus ik wil mezelf zo weinig mogelijk toestaan om ook maar een beetje verdrietig te zijn, en om mezelf als een slachtoffer te zien..quote:Op zondag 13 november 2011 22:23 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Waar is je verdriet Faerie? Vind het bijna koeltjes hoe je er nu naar kijkt en over spreekt....gewoon anders dan in het voorjaar....
Ok, sterkte.quote:Op zondag 13 november 2011 22:33 schreef Faerie het volgende:
[..]
Verdriet is er wel, heb vandaag een uur lang liggen janken, moest er echt even uit. En vind het nog steeds heel erg klote allemaal, ben verdrietig dat ik weer teveel van mezelf heb gegeven aan iemand die totaal geen respect voor me heeft. Maar ik vind dat ik er zelf voor heb gekozen om bij hem terug te komen en de kans had geaccepteerd dat het misschien weer uit zou gaan, dus ik wil mezelf zo weinig mogelijk toestaan om ook maar een beetje verdrietig te zijn, en om mezelf als een slachtoffer te zien..
Kudo's voor je ex dat 'ie deze keer niet tot kerst heeft gewachtquote:Op zondag 13 november 2011 20:48 schreef Faerie het volgende:
De intocht van Sinterklaas deed 't em.quote:Op maandag 14 november 2011 10:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Kudo's voor je ex dat 'ie deze keer niet tot kerst heeft gewacht
Dat verdriet is menselijk, daar moet iedereen doorheen. Wegstoppen helpt niet.quote:Op zondag 13 november 2011 22:33 schreef Faerie het volgende:
[..]
Verdriet is er wel, heb vandaag een uur lang liggen janken, moest er echt even uit. En vind het nog steeds heel erg klote allemaal, ben verdrietig dat ik weer teveel van mezelf heb gegeven aan iemand die totaal geen respect voor me heeft. Maar ik vind dat ik er zelf voor heb gekozen om bij hem terug te komen en de kans had geaccepteerd dat het misschien weer uit zou gaan, dus ik wil mezelf zo weinig mogelijk toestaan om ook maar een beetje verdrietig te zijn, en om mezelf als een slachtoffer te zien..
Uhu.quote:Op zondag 13 november 2011 22:07 schreef Faerie het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat het nu over is voor mij en dat ik doorga met mijn leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |