abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104331545
Jaaaaaah Faerie! Ik had je alle geluk gegund, maar zie mijn post van 30 april nog ff terug :') .........

How come? Is het een letterlijke herhaling van eerdere zetten c.q. gebeurtenissen?

Aan "zie je nu wel" heb je nu helemaal niets en die ga je nu ook niet krijgen. Gewoon balen voor je, maar je hebt het
iig wel geprobeerd! ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_104332491
't Is ook alweer bijna december... _O-

Ik zou even wachten tot januari, dan kun je weer met hem verder! ^O^
pi_104332779
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:48 schreef Faerie het volgende:
Ik schaam me dood. Het is sinds gister weer uit.
Nouja, een troost, het is niet vlak voor kerst, een maand en bijna 2 weken. Er zit een verbetering in.
pi_104332859
TS is een lagere levensvorm dan een ezel. :').
pi_104332938
Oh, het was een oud topic. April nog wel.
quote:
_O-.

Goed, ik moest lachen. Dat wel.
pi_104332963
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 21:15 schreef Wanderingwhy het volgende:
Jaaaaaah Faerie! Ik had je alle geluk gegund, maar zie mijn post van 30 april nog ff terug :') .........

How come? Is het een letterlijke herhaling van eerdere zetten c.q. gebeurtenissen?

Aan "zie je nu wel" heb je nu helemaal niets en die ga je nu ook niet krijgen. Gewoon balen voor je, maar je hebt het
iig wel geprobeerd! ;)
Letterlijke herhaling inderdaad. Hij vond dat het 'vlammetje' uit was, hij ergerde zich weer dood aan mij, vond dat ik te weinig initiatief nam om leuke dingen te doen. Gistermiddag zei hij dat als 's avonds bij het uitgaan een meisje met hem wilde zoenen, hij dat niet erg zou vinden. Hij heeft geen relatie vanwege houden van maar omdat het leuk is/moet zijn. Hij vind dat we niet bij elkaar passen en dat we heel anders over alles denken. Met het laatste ben ik het inmiddels natuurlijk wel eens. Maar het rare is dat het zo ontzettend goed ging, het zo fijn en leuk was, en ineens sloeg dat om in enorme irritaties vanuit zijn kant. Hij begint 1x per jaar altijd enorm te twijfelen over alles in zijn leven. Daar ben ik weer de dupe van. Alhoewel ik er zelf voor heb gekozen om weer bij hem terug te komen..
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_104333298
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 21:38 schreef Faerie het volgende:

[..]

Alhoewel ik er zelf voor heb gekozen om weer bij hem terug te komen..
Zeg eens, je bent een toevallige voorbijganger bij een topic waarin je de volgende tekst opvangt:

quote:
Topictitel: Verdergaan met ex of niet?

Eerste zin: Met mijn ex en mij is het twee keer uitgegaan.
Wat zou je denken? Of laten we even uitgaan van een situatie waarin je vriendin dat aan jou vertelt en aan je vraagt of ze verder moet gaan... Wat zou je haar adviseren?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2011 21:45:54 ]
pi_104333784
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 21:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zeg eens, je bent een toevallige voorbijganger bij een topic waarin je de volgende tekst opvangt:

[..]

Wat zou je denken? Of laten we even uitgaan van een situatie waarin je vriendin dat aan jou vertelt en aan je vraagt of ze verder moet gaan... Wat zou je haar adviseren?
Haha ja dan zou ik zeggen dat zij haar eigenwaarde moet behouden en het absoluut niet moet doen, dat er geen kans op succes is.

Ik gaf al die keren nog zoveel om hem dat ik graag bij hem wilde zijn. Omdat hij weer bij me terugkwam was dat het bewijs voor mij dat hij toch wel heel erg veel van me hield en inzag dat hij een foute keuze had gemaakt. Kan gewoon niet begrijpen dat iemand is zoals hij, 2 weken terug zei hij nog dat ik zijn alles was en nu is het dan ineens uit.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_104334012
Maar even een reality-check:

Stél (en zo ver gezocht is het niet eens) hij zegt volgende week tegen je dat hij een ontzettend domme fout heeft gemaakt.

...

Wat doe je?
pi_104334545
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 21:58 schreef Redah het volgende:
Maar even een reality-check:

Stél (en zo ver gezocht is het niet eens) hij zegt volgende week tegen je dat hij een ontzettend domme fout heeft gemaakt.

...

Wat doe je?
Dan zeg ik dat het nu over is voor mij en dat ik doorga met mijn leven.
  zondag 13 november 2011 @ 22:09:04 #86
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_104334662
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 22:07 schreef Faerie het volgende:

[..]

Vind het wel tof dat je ook eerlijk een update geeft die natuurlijk helemaal niet leuk voor je is.
Hoop echt dat je het definitief zal afkappen. Sterkte trouwens.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_104335205
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 22:09 schreef Staal het volgende:

[..]

Vind het wel tof dat je ook eerlijk een update geeft die natuurlijk helemaal niet leuk voor je is.
Hoop echt dat je het definitief zal afkappen. Sterkte trouwens.
Dankjewel.. :) Misschien zorgt dit ervoor dat andere mensen die dit lezen niet teruggaan naar hun ex, en al helemaal niet twee keer.
pi_104335441
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 22:19 schreef Faerie het volgende:

[..]

Dankjewel.. :) Misschien zorgt dit ervoor dat andere mensen die dit lezen niet teruggaan naar hun ex, en al helemaal niet twee keer.
Waar is je verdriet Faerie? Vind het bijna koeltjes hoe je er nu naar kijkt en over spreekt....gewoon anders dan in het voorjaar.... ;)
Strek je eens uit !
pi_104335999
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 22:23 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Waar is je verdriet Faerie? Vind het bijna koeltjes hoe je er nu naar kijkt en over spreekt....gewoon anders dan in het voorjaar.... ;)
Verdriet is er wel, heb vandaag een uur lang liggen janken, moest er echt even uit. En vind het nog steeds heel erg klote allemaal, ben verdrietig dat ik weer teveel van mezelf heb gegeven aan iemand die totaal geen respect voor me heeft. Maar ik vind dat ik er zelf voor heb gekozen om bij hem terug te komen en de kans had geaccepteerd dat het misschien weer uit zou gaan, dus ik wil mezelf zo weinig mogelijk toestaan om ook maar een beetje verdrietig te zijn, en om mezelf als een slachtoffer te zien..
pi_104336201
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 22:33 schreef Faerie het volgende:

[..]

Verdriet is er wel, heb vandaag een uur lang liggen janken, moest er echt even uit. En vind het nog steeds heel erg klote allemaal, ben verdrietig dat ik weer teveel van mezelf heb gegeven aan iemand die totaal geen respect voor me heeft. Maar ik vind dat ik er zelf voor heb gekozen om bij hem terug te komen en de kans had geaccepteerd dat het misschien weer uit zou gaan, dus ik wil mezelf zo weinig mogelijk toestaan om ook maar een beetje verdrietig te zijn, en om mezelf als een slachtoffer te zien..
Ok, sterkte.
Strek je eens uit !
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 10:33:42 #91
70532 loveli
N
pi_104345064
quote:
Kudo's voor je ex dat 'ie deze keer niet tot kerst heeft gewacht :')
crap in = crap out
  maandag 14 november 2011 @ 11:57:16 #92
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_104347360
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Kudo's voor je ex dat 'ie deze keer niet tot kerst heeft gewacht :')
De intocht van Sinterklaas deed 't em.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  maandag 14 november 2011 @ 12:52:55 #93
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_104348818
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 22:33 schreef Faerie het volgende:

[..]

Dat verdriet is menselijk, daar moet iedereen doorheen. Wegstoppen helpt niet.
En probeer de pijn en verdriet te onthouden als les voor de toekomst.
Als goede reden waarom je hem en zijn soort personen niet meer moet willen.
Ik mag hierboven wel een beetje sarcastisch doen, maar het nog een keer meemaken wens ik je ook niet toe.
pi_104348918
Ik heb dit topic destijds ook gevolgd, en ik denk dat het eigenlijk weinig zin heeft om er energie in te steken om jou te helpen..

Want zelfs na 3 x uit zul je hem volgens mij volgende keer nog steeds weer terugnemen, iets met bang voor de grote boze wereld..

Zonde, want er lopen veel leukere jongens in de wereld rond dan zo' n eppo die tot 3 x een meisje terugvraagt omdat hij niemand anders kan regelen..
pi_104348977
Misschien een tip, vertel iedereen om je heen (familie/vrienden etc) dat ze je vanaf nu echt bij hem weg moeten houden. Ik heb zo'n idee dat je er wellicht weer voor valt als hij over 3 maanden weer terugkomt, dan is het handig als je wordt tegengehouden. Dit is echt alleen zonde van de tijd. In je jonge jaren beleef je de leukste dingen op liefdesgebied. Dit mis je allemaal door deze loser.

Ik heb ook echt het idee dat deze gozer gewoon weer effe met wat andere chicks het bed in wil duiken en dat je inderdaad over 3 maanden weer aan de beurt bent op zijn lijstje.
pi_104349042
Als je opschiet heb je deze kerst misschien wel een leuke vriend :Y

Of vriendin :9
Trotse mamma :)
pi_104349482
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 22:07 schreef Faerie het volgende:

[..]

Uhu. :')

Gezien het feit dat je een half jaar geleden prima advies hebt gehad en dat moedwillig in de wind hebt geslagen kunnen we er wel vanuit gaan dat wanneer meneer de ex over een maand of wat voor je neus staat jij al soppend het maar al te graag nog een keer wil en zal proberen. Naief noemen we dat. En die gozer kan weer ever lekker van bil en daarna dumpt ie je weer. Toch wel respect voor die gast dat ie zo'n naief meisje heeft weten te strikken en die maar al te graag in mooie praatjes gelooft. Dit is duidelijk een spek-en-bonen topic. :Y
  maandag 14 november 2011 @ 13:23:23 #98
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_104349604
Ik hou van snoep, maar ik vind dat ik minder moet snoepen want anders word ik een fucking dikke papzak. Dus ik zorg dat ik geen losgeld op zak heb, want anders gaat het in de snoepautomaat op het werk.

Als je vantevoren weet, dat het vlees zwak is, dan zijn er wel een aantal methoden om dit uit de weg te gaan, natuurlijk.

Het meest simpel: wijzig je nummer, en filter al zijn e-mails, rechtstreeks je spamfilter in. Hij kan nu nooit meer contact met je opnemen. Informeer hem ook dat hij onder geen beding contact met je mag opnemen.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
pi_104349649
Je moet er niet nog een keer intrappen. Kijk om je heen en zoek iets wat bij je past
  maandag 14 november 2011 @ 13:30:50 #100
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_104349858
Radicaal stoppen. Zie je oude relatie als een rookverslaving. Je weet rationeel dat roken ongezond is en dat weer beginnen niet helpt. Maar je verslaving zegt "ga roken" en je denkt dat het kutgevoel en gemis komt door het stoppen. Maar da is nie. Het komt juist door het roken. Een tijdje helemaal afkicken en je komt pas van je verslaving af. Dus ook geen seks (met hem)!

Ik zou hier een boek over moeten schrijven.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')