Nouja, een troost, het is niet vlak voor kerst, een maand en bijna 2 weken. Er zit een verbetering in.quote:Op zondag 13 november 2011 20:48 schreef Faerie het volgende:
Ik schaam me dood. Het is sinds gister weer uit.
quote:Op zondag 13 november 2011 20:48 schreef Faerie het volgende:
Letterlijke herhaling inderdaad. Hij vond dat het 'vlammetje' uit was, hij ergerde zich weer dood aan mij, vond dat ik te weinig initiatief nam om leuke dingen te doen. Gistermiddag zei hij dat als 's avonds bij het uitgaan een meisje met hem wilde zoenen, hij dat niet erg zou vinden. Hij heeft geen relatie vanwege houden van maar omdat het leuk is/moet zijn. Hij vind dat we niet bij elkaar passen en dat we heel anders over alles denken. Met het laatste ben ik het inmiddels natuurlijk wel eens. Maar het rare is dat het zo ontzettend goed ging, het zo fijn en leuk was, en ineens sloeg dat om in enorme irritaties vanuit zijn kant. Hij begint 1x per jaar altijd enorm te twijfelen over alles in zijn leven. Daar ben ik weer de dupe van. Alhoewel ik er zelf voor heb gekozen om weer bij hem terug te komen..quote:Op zondag 13 november 2011 21:15 schreef Wanderingwhy het volgende:
Jaaaaaah Faerie! Ik had je alle geluk gegund, maar zie mijn post van 30 april nog ff terug.........
How come? Is het een letterlijke herhaling van eerdere zetten c.q. gebeurtenissen?
Aan "zie je nu wel" heb je nu helemaal niets en die ga je nu ook niet krijgen. Gewoon balen voor je, maar je hebt het
iig wel geprobeerd!
Zeg eens, je bent een toevallige voorbijganger bij een topic waarin je de volgende tekst opvangt:quote:Op zondag 13 november 2011 21:38 schreef Faerie het volgende:
[..]
Alhoewel ik er zelf voor heb gekozen om weer bij hem terug te komen..
Wat zou je denken? Of laten we even uitgaan van een situatie waarin je vriendin dat aan jou vertelt en aan je vraagt of ze verder moet gaan... Wat zou je haar adviseren?quote:Topictitel: Verdergaan met ex of niet?
Eerste zin: Met mijn ex en mij is het twee keer uitgegaan.
Haha ja dan zou ik zeggen dat zij haar eigenwaarde moet behouden en het absoluut niet moet doen, dat er geen kans op succes is.quote:Op zondag 13 november 2011 21:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeg eens, je bent een toevallige voorbijganger bij een topic waarin je de volgende tekst opvangt:
[..]
Wat zou je denken? Of laten we even uitgaan van een situatie waarin je vriendin dat aan jou vertelt en aan je vraagt of ze verder moet gaan... Wat zou je haar adviseren?
Dan zeg ik dat het nu over is voor mij en dat ik doorga met mijn leven.quote:Op zondag 13 november 2011 21:58 schreef Redah het volgende:
Maar even een reality-check:
Stél (en zo ver gezocht is het niet eens) hij zegt volgende week tegen je dat hij een ontzettend domme fout heeft gemaakt.
...
Wat doe je?
Vind het wel tof dat je ook eerlijk een update geeft die natuurlijk helemaal niet leuk voor je is.quote:Op zondag 13 november 2011 22:07 schreef Faerie het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat het nu over is voor mij en dat ik doorga met mijn leven.
Dankjewel..quote:Op zondag 13 november 2011 22:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Vind het wel tof dat je ook eerlijk een update geeft die natuurlijk helemaal niet leuk voor je is.
Hoop echt dat je het definitief zal afkappen. Sterkte trouwens.
Waar is je verdriet Faerie? Vind het bijna koeltjes hoe je er nu naar kijkt en over spreekt....gewoon anders dan in het voorjaar....quote:Op zondag 13 november 2011 22:19 schreef Faerie het volgende:
[..]
Dankjewel..Misschien zorgt dit ervoor dat andere mensen die dit lezen niet teruggaan naar hun ex, en al helemaal niet twee keer.
Verdriet is er wel, heb vandaag een uur lang liggen janken, moest er echt even uit. En vind het nog steeds heel erg klote allemaal, ben verdrietig dat ik weer teveel van mezelf heb gegeven aan iemand die totaal geen respect voor me heeft. Maar ik vind dat ik er zelf voor heb gekozen om bij hem terug te komen en de kans had geaccepteerd dat het misschien weer uit zou gaan, dus ik wil mezelf zo weinig mogelijk toestaan om ook maar een beetje verdrietig te zijn, en om mezelf als een slachtoffer te zien..quote:Op zondag 13 november 2011 22:23 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Waar is je verdriet Faerie? Vind het bijna koeltjes hoe je er nu naar kijkt en over spreekt....gewoon anders dan in het voorjaar....
Ok, sterkte.quote:Op zondag 13 november 2011 22:33 schreef Faerie het volgende:
[..]
Verdriet is er wel, heb vandaag een uur lang liggen janken, moest er echt even uit. En vind het nog steeds heel erg klote allemaal, ben verdrietig dat ik weer teveel van mezelf heb gegeven aan iemand die totaal geen respect voor me heeft. Maar ik vind dat ik er zelf voor heb gekozen om bij hem terug te komen en de kans had geaccepteerd dat het misschien weer uit zou gaan, dus ik wil mezelf zo weinig mogelijk toestaan om ook maar een beetje verdrietig te zijn, en om mezelf als een slachtoffer te zien..
Kudo's voor je ex dat 'ie deze keer niet tot kerst heeft gewachtquote:Op zondag 13 november 2011 20:48 schreef Faerie het volgende:
De intocht van Sinterklaas deed 't em.quote:Op maandag 14 november 2011 10:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Kudo's voor je ex dat 'ie deze keer niet tot kerst heeft gewacht
Dat verdriet is menselijk, daar moet iedereen doorheen. Wegstoppen helpt niet.quote:Op zondag 13 november 2011 22:33 schreef Faerie het volgende:
[..]
Verdriet is er wel, heb vandaag een uur lang liggen janken, moest er echt even uit. En vind het nog steeds heel erg klote allemaal, ben verdrietig dat ik weer teveel van mezelf heb gegeven aan iemand die totaal geen respect voor me heeft. Maar ik vind dat ik er zelf voor heb gekozen om bij hem terug te komen en de kans had geaccepteerd dat het misschien weer uit zou gaan, dus ik wil mezelf zo weinig mogelijk toestaan om ook maar een beetje verdrietig te zijn, en om mezelf als een slachtoffer te zien..
Uhu.quote:Op zondag 13 november 2011 22:07 schreef Faerie het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat het nu over is voor mij en dat ik doorga met mijn leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |