abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96098259
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:36 schreef Transport_Ink het volgende:

[..]

Wat de neuk is een dampende zaadspons?
dampend is rokend.. dus veel heen en weer geduw en zaadspons slaat op dat zij alle zaad in zich op neemt, dus kortom: neukobject.

Iig gok ik dat zo :@
pi_96098888
In dit soort gevallen is driemaal zeker geen scheepsrecht. Niet meer aan beginnen dus.
pi_96115125
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:35 schreef Transport_Ink het volgende:
Nee natuurlijk niet tuthola :')
Haha ik begrijp je reactie, alhoewel zoiets zeggen natuurlijk nergens voor nodig is. :)
Maar goed, ik post het hier dus dan kan ik ook alle reacties verwachten.

Ik denk dat iedereen zo wel zijn of haar zwakheden heeft. Dit is de mijne. Ik ben nou eenmaal iemand die op dat gebied een hoop moet leren. Ja, ik vind het ook dom en zwak, zo wil ik ook niet zijn. Er zit helaas een verschil tussen verstand en gevoel. Maar ik ben blij dat ik er tenminste mee bezig ben om daar iets aan te doen.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_96119073
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef Faerie het volgende:
Ik denk dat iedereen zo wel zijn of haar zwakheden heeft. Dit is de mijne. Ik ben nou eenmaal iemand die op dat gebied een hoop moet leren. Ja, ik vind het ook dom en zwak, zo wil ik ook niet zijn. Er zit helaas een verschil tussen verstand en gevoel. Maar ik ben blij dat ik er tenminste mee bezig ben om daar iets aan te doen.
Lekker makkelijk. Het is jouw leven, jouw keuzes, maar besef dan ook dat het straks alleen jouw eigen schuld is als je weer zit te huilen.
Ja, ik generaliseer.
pi_96134039
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:54 schreef Northside het volgende:

[..]

Lekker makkelijk. Het is jouw leven, jouw keuzes, maar besef dan ook dat het straks alleen jouw eigen schuld is als je weer zit te huilen.
Zeg ik ergens dat ik dat niet besef? Ik hoef niet te huilen oid omdat ik heel goed weet dat ik dit mezelf aandoe. Ik vind mezelf absoluut niet zielig. :)

Daarnaast probeer ik die onzekerheid zoveel mogelijk te accepteren als iets wat op dit moment bij me hoort, want ik heb gemerkt als ik er dwangmatig mee bezig ben om die onzekerheid weg te werken, dat het dan juist erger wordt. En als ik het helemaal accepteer dan denk ik dat het weggaat. Misschien makkelijk ja, maar vechten hoeft niet altijd het beste te zijn.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:45:01 #56
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_96134321
Je bent zijn makkelijke neukertje. Prima als je dat wilt natuurlijk, sommige vrouwen schijnen dat tof te vinden.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_96134434
Welk nummer is nu aan de beurt voor een beurt TS?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:58:59 #58
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96135061
TS, neus vooruit! :) Gewoon vertrouwen in jezelf hebben, daar zit volgens mij nog het grootste probleem. Durf nee te zeggen tegen hem en ja tegen een andere leuke :) Je hebt een DM trouwens.

[ Bericht 97% gewijzigd door Black_Ninja op 29-04-2011 13:06:13 ]
Domo Arigato!
pi_96136997
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:39 schreef Faerie het volgende:
Zeg ik ergens dat ik dat niet besef? Ik hoef niet te huilen oid omdat ik heel goed weet dat ik dit mezelf aandoe. Ik vind mezelf absoluut niet zielig. :)
Wacht maar tot kerst dan.

quote:
Daarnaast probeer ik die onzekerheid zoveel mogelijk te accepteren als iets wat op dit moment bij me hoort, want ik heb gemerkt als ik er dwangmatig mee bezig ben om die onzekerheid weg te werken, dat het dan juist erger wordt. En als ik het helemaal accepteer dan denk ik dat het weggaat. Misschien makkelijk ja, maar vechten hoeft niet altijd het beste te zijn.
Meen je dit nou serieus?
Ja, ik generaliseer.
pi_96181712
Kennelijk hebben jullie iets heel speciaals.. Want ondanks dat hij jou kwetst wil je hem terug, en ondanks dat hij voortdurend allerlei vriendinnetjes erop nahoudt, blijft hij bij jou terugkomen.

Maak eens een afweging, waarom is het de moeite waard om bij hem te blijven?
Bedenk daarbij ook dat de negatieve dingen bepalend zijn voor het wel of niet kunnen hebben van een relatie, niet de positieve.

Succes ermee!
pi_96216374
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Kennelijk hebben jullie iets heel speciaals.. Want ondanks dat hij jou kwetst wil je hem terug, en ondanks dat hij voortdurend allerlei vriendinnetjes erop nahoudt, blijft hij bij jou terugkomen.

Bedenk daarbij ook dat de negatieve dingen bepalend zijn voor het wel of niet kunnen hebben van een relatie, niet de positieve.

Succes ermee!
Fijne reactie, dankjewel! :)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:09:13 #62
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_96289623
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Succes ermee!
Lijkt me niet zo speciaal....

Iemand die de ander voortdurend keihard dumpt en de ander die geen grenzen weet te stellen en denkt dat ze niet zonder de dumper kan....

We kunnen er wel een overvloed roze brillekes over uit gaan storten maar misschien moet TS nog maar even haar oude posts teruglezen in 'Het loslaten van je ex...", daar zat veel verdriet en onbegrip, gevoelens waar dezelfde man die haar nu weer 'terugwil' totaal geen boodschap aan had....

Het zij je ontzettend gegund Faerie, maar het lijkt alsof je de tientallen posts die je waarschuwen in de wind slaat voor 1 enkele post met een roze brilleke.....dat zegt alles over je overdosis gevoel en te weinig rationaliteit. Speciaal wat jullie hebben? Nuh...apart...heeeel apart...

Kunnen we afspreken dat jij met kerst de hapjes klaarmaakt en verzorgd bij mij? Mocht het toch nog een 'relatie' blijken te zijn krijg je als tegenprestatie dan van mij een fles champagne. En nee, ik maak me totaal geen zorgen dat het me een fles champagne gaat kosten.....

"Je kunt duizend woorden richten tot iemand die niet wil luisteren...ze vallen in het niet bij het halve woord gericht naar iemand die dat wel wil...."
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:47:10 #63
342940 From.the.block
a host of imperfection
pi_96290937
heb je ook wel eens gehad dat electriciteit uit valt op een regenachtige dag en dat je dan in een baal mood, toch nog even 5 keer checkt of het licht het wel doet, wetend dat t lampje niet gaat branden. nou jij gaat nog een stapje verder, je gaat de regen in, word nat en komt halverwege die kast weer terug om te checken of ie het opeens wel doet.

je dwaalt.
wat je zegt ben je zelf.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:59:29 #64
40809 Galosh
Nice guys finish last.
pi_96291367
Iets met een ezel en een steen.......
Better to reign in Hell then serve in Heaven.
pi_96305137
Als ik in jou plaats was geweest zou ik geen contact meer met hem opzoeken.
Je hebt jezelf er alleen maar mee jammer genoeg..
Ik vind het wel echt rot voor je maar ik zou er echt mee kappen.
Een boek lees je ook maar 1 keer uit.. voordat je um voor de 2e keer gaat lezen weet je al hoe het eindigt, dat is nu precies met die jongen ook zo.
Je hebt het al 2x meegemaakt.. een 3e keer wil je toch niet?
In een relatie is vertrouwen en eerlijkheid het belangrijkste. dat merk ik ook in mijn eigen relatie.
Als je elkaar niet vertrouwt dan gaat het nergens naar toe.
Hoe moeilijk het ook is hoe erg je zwak ook voor hem is probeer andere dingen te doen en nieuwe mensen te leren kennen of gewoon leuke dingen doen zodat je niet aan hem denkt.
En als hij contact met je opzoekt negeer het.. Het is makkelijk gezegd dan gedaan, dat weet ik.
Maar voor jezelf moet je dit wel doen. Denk eerst aan jezelf!
Succes!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:56:45 #66
82136 Xennia
gekroond
pi_96306101
Waarom vind jij dat je geen leuke, gelijkwaardige relatie verdient?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 21:05:14 #67
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96313475
Hoe oud zijn jullie beiden?
Beetje apart verhaal, klinkt alsof hij nog niet klaar is voor een fatsoenlijke relatie.
pi_104330046
Ik schaam me dood. Het is sinds gister weer uit.
  zondag 13 november 2011 @ 20:50:21 #69
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_104330166
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:48 schreef Faerie het volgende:
Ik schaam me dood. Het is sinds gister weer uit.
Geeft niet joh. Dat zag werkelijk niemand aankomen.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_104330328
Haha iedereen wel behalve ik. Ongelooflijk. Hoe erg kun je een plaat voor je kop hebben..
  zondag 13 november 2011 @ 20:54:03 #71
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_104330365
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:53 schreef Faerie het volgende:
Haha iedereen wel behalve ik. Ongelooflijk. Hoe erg kun je een plaat voor je kop hebben..
Precies. Dus: dure les geleerd.
  zondag 13 november 2011 @ 20:54:52 #72
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_104330407
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:54 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Precies. Dus: dure les geleerd.
Dat zal de toekomst nog moeten uitwijzen
  zondag 13 november 2011 @ 20:56:25 #73
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_104330486
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 20:54 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Dat zal de toekomst nog moeten uitwijzen
Ja sorry, je hebt gelijk.
pi_104330790
quote:
Ach, da's menselijk.
Hier heb je een cliché: Geen hand vol maar een land vol...
  zondag 13 november 2011 @ 21:03:09 #75
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_104330895
quote:
Meissie, iedereen maakt wel eens een fout.
En van fouten leer je alleen maar.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')