dampend is rokend.. dus veel heen en weer geduw en zaadspons slaat op dat zij alle zaad in zich op neemt, dus kortom: neukobject.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:36 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Wat de neuk is een dampende zaadspons?
Haha ik begrijp je reactie, alhoewel zoiets zeggen natuurlijk nergens voor nodig is.quote:
Lekker makkelijk. Het is jouw leven, jouw keuzes, maar besef dan ook dat het straks alleen jouw eigen schuld is als je weer zit te huilen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef Faerie het volgende:
Ik denk dat iedereen zo wel zijn of haar zwakheden heeft. Dit is de mijne. Ik ben nou eenmaal iemand die op dat gebied een hoop moet leren. Ja, ik vind het ook dom en zwak, zo wil ik ook niet zijn. Er zit helaas een verschil tussen verstand en gevoel. Maar ik ben blij dat ik er tenminste mee bezig ben om daar iets aan te doen.
Zeg ik ergens dat ik dat niet besef? Ik hoef niet te huilen oid omdat ik heel goed weet dat ik dit mezelf aandoe. Ik vind mezelf absoluut niet zielig.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:54 schreef Northside het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Het is jouw leven, jouw keuzes, maar besef dan ook dat het straks alleen jouw eigen schuld is als je weer zit te huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar tot kerst dan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:39 schreef Faerie het volgende:
Zeg ik ergens dat ik dat niet besef? Ik hoef niet te huilen oid omdat ik heel goed weet dat ik dit mezelf aandoe. Ik vind mezelf absoluut niet zielig.
Meen je dit nou serieus?quote:Daarnaast probeer ik die onzekerheid zoveel mogelijk te accepteren als iets wat op dit moment bij me hoort, want ik heb gemerkt als ik er dwangmatig mee bezig ben om die onzekerheid weg te werken, dat het dan juist erger wordt. En als ik het helemaal accepteer dan denk ik dat het weggaat. Misschien makkelijk ja, maar vechten hoeft niet altijd het beste te zijn.
Fijne reactie, dankjewel!quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Kennelijk hebben jullie iets heel speciaals.. Want ondanks dat hij jou kwetst wil je hem terug, en ondanks dat hij voortdurend allerlei vriendinnetjes erop nahoudt, blijft hij bij jou terugkomen.
Maak eens een afweging, waarom is het de moeite waard om bij hem te blijven?
Bedenk daarbij ook dat de negatieve dingen bepalend zijn voor het wel of niet kunnen hebben van een relatie, niet de positieve.
Succes ermee!
Lijkt me niet zo speciaal....quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Kennelijk hebben jullie iets heel speciaals.. Want ondanks dat hij jou kwetst wil je hem terug, en ondanks dat hij voortdurend allerlei vriendinnetjes erop nahoudt, blijft hij bij jou terugkomen.
Maak eens een afweging, waarom is het de moeite waard om bij hem te blijven?
Bedenk daarbij ook dat de negatieve dingen bepalend zijn voor het wel of niet kunnen hebben van een relatie, niet de positieve.
Succes ermee!
Geeft niet joh. Dat zag werkelijk niemand aankomen.quote:Op zondag 13 november 2011 20:48 schreef Faerie het volgende:
Ik schaam me dood. Het is sinds gister weer uit.
Precies. Dus: dure les geleerd.quote:Op zondag 13 november 2011 20:53 schreef Faerie het volgende:
Haha iedereen wel behalve ik. Ongelooflijk. Hoe erg kun je een plaat voor je kop hebben..
Dat zal de toekomst nog moeten uitwijzenquote:Op zondag 13 november 2011 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Precies. Dus: dure les geleerd.
Ja sorry, je hebt gelijk.quote:Op zondag 13 november 2011 20:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat zal de toekomst nog moeten uitwijzen
Ach, da's menselijk.quote:Op zondag 13 november 2011 20:53 schreef Faerie het volgende:
Haha iedereen wel behalve ik. Ongelooflijk. Hoe erg kun je een plaat voor je kop hebben..
Meissie, iedereen maakt wel eens een fout.quote:Op zondag 13 november 2011 20:53 schreef Faerie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |