We hebben het erover gehad, dus het komt zeker goed.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:51 schreef Den_Haag het volgende:
WB, zou jij een keer tijd hebben om te helpen met sleutelen de aankomende maand?
A-seksuele dingen, maar het schijnt te rijden als een kart.quote:
Olie in de ZX10 en VX zit er al in sinds januari!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:35 schreef Den_Haag het volgende:
Ombouwen kan niet zonder oliewissel WB. Dat weet jij ook
quote:Naast de zeer lage prijs is het grote voordeel van een Velorex zijspan dat u altijd heel gemakkelijk weer solo kan rijden. Door zijn lage gewicht (zo'n 70 kg) en zijn eenvoudige ophanging kun u het zijspan vrij eenvoudig binnen 20 minuten van de motor loskoppelen. Ook vanwege dat lage gewicht is het niet noodzakelijk om aanpassingen aan de ophanging en het frame van de motor te doen.
quote:
Ieuw, da's niet zo mooi, zelf wel overeind gebleven dus?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Over beunkoe gesproken...
Vandaag wezen rijden met MFers, grote groep van ongeveer 20 man. Zijn net de grens met DL over als we langs een ongeval komen, 2 auto's in de sloot. We moeten daar omkeren.
Goed, komen op een T splitsing met een NL weg terug, en gaan rechts. Ik zie een auto van links aankomen en rem. Achterligger (gsxr600 k5) kijkt ook naar de auto en is waarschijnlijk in de veronderstelling geweest dat ik door zou rijden (geen remlicht gezien). Meneer stuurt in en boort zijn top+zijkuip vol in mijn uitlaat, klapt vervolgens links op zen zij.
Schade, topkuip, zijkuip, en schakelpook afgebroken. TRX slechts krassen op de demper.
Lokaal nog even een beunkoe gespeeld want ja meneer moest toch nog naar huis. Schakelset gedemonteerd, gat geboord door het pedaal en van een M8 draadeind een nieuw pookje gemaakt. Tape erom en hij is veilig thuisgekomen
Nu even kijken hoe en wat we met de verzekering gaan doen
Toch even schrikken lijkt mequote:Op zondag 1 mei 2011 23:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik welGebeurde allemaal zo snel, je ziet een gele flits en vervolgens ligt er een motor naast je
Dus tochquote:Op maandag 2 mei 2011 10:24 schreef Sounddragon het volgende:
en kan dat gele sjopperding voortaan lekker iemand anders gaan irriteren
Dus toch wát?quote:
Ik koop dit jaar niets meer.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:22 schreef Den_Haag het volgende:
Over hoeveel tijd staat de VX te koop er staat er wat nieuws in de garage erbij?
Ik na werktijd weer na een week. Zo lang geleden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |