Jij bent ook snel tevredenquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Damn wat is die TRX toch een hooliganfiets![]()
gooi hem op het achterwiel, reez nog even wat mensen voorbij, terugschakelen... voel hem al voorzichtig sliden en dan deed ik nog rustig met afremmen![]()
Ik ben vorige maand al acht kilo kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:56 schreef Den_Haag het volgende:
Wb, voortaan liever 4kg brandstof extra mee! Die kun je makkelijk zelf kwijt raken.
Passen die blokken bij die waves die ik heb?
Logisch toch.quote:
Waar??????quote:Op donderdag 28 april 2011 22:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh lache wist niet eens dat er een Hyperpro zat hier in Wijchen sinds enige tijd... Misschien maar xtje langs gaan
Komende week niet, weer rijden op Zandveurt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:51 schreef Den_Haag het volgende:
WB, zou jij een keer tijd hebben om te helpen met sleutelen de aankomende maand?
We hebben het erover gehad, dus het komt zeker goed.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:51 schreef Den_Haag het volgende:
WB, zou jij een keer tijd hebben om te helpen met sleutelen de aankomende maand?
A-seksuele dingen, maar het schijnt te rijden als een kart.quote:
Olie in de ZX10 en VX zit er al in sinds januari!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:35 schreef Den_Haag het volgende:
Ombouwen kan niet zonder oliewissel WB. Dat weet jij ook
quote:Naast de zeer lage prijs is het grote voordeel van een Velorex zijspan dat u altijd heel gemakkelijk weer solo kan rijden. Door zijn lage gewicht (zo'n 70 kg) en zijn eenvoudige ophanging kun u het zijspan vrij eenvoudig binnen 20 minuten van de motor loskoppelen. Ook vanwege dat lage gewicht is het niet noodzakelijk om aanpassingen aan de ophanging en het frame van de motor te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |