Nee Real heeft het publiek lekker vermaakt in die thuiswedstrijd van ze! 75.000 man op de tribunes en het team dat voor meer dan 100 miljoen heeft ingekocht gaat met Diarra, Pepe en Alonso achterover hangen op de eigen helft. En het Barcelona dan kwalijk nemen dat ze de kat uit de boom kijken...dat is echt eenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Vond je ze vandaag ook uitzonderlijk mooi voetbal spelen? Ik vond ze maar laf spelen voor het beste team ter wereld.
Toivonen --------------------------> C. Ronaldo --------------------------------------------------------------------------------------->De Cler ------------------------------------------------>Messiquote:
Huilen om wat? Barcelona heeft gewoon verdiend gewonnen hoor. Zonder die rooie kaart was het denk ik 0-0 geblevenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tijd om in bed te huilen?
Kun je Jordi zo mee nemen, kunnen jullie samen huilen.
Een kwartier later er achter komen dat Mourinho overduidelijk naar de tribune werd verwezen is natuurlijk wel wat dramatisch.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat zal ze leren daar in Hilversum ! Wat denken ze wel niet daarzo.
Jij kijkt duidelijk te weinig wedstrijden van Barca vriend. Tegen iets wat je niet gezien hebt kun je niet haten.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou wat mooi, heen en weer passen op het middenveld..
Ik kijk liever Premier League... Veel leuker en interessanter, minder voorspelbaar en altijd verassingen..
Voorspelling Liga BBVA 2011/2012
1. Barça/Real
2. Barça/Real
3. Valencia of Vilar
4. Valencia of Vilar
Nou daar kan je van genieten..
Het is andersom. Barçafans namen het kwalijk dat Real achterover hing, terwijl Barça net zo defensief speelden voor de rode kaart.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
En het Barcelona dan kwalijk nemen dat ze de kat uit de boom kijken...dat is echt eenwaard.
Ronaldinho zal altijd een grotere status hebben dan Messi..quote:Op woensdag 27 april 2011 23:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In zijn top jaren zeker weten, helaas was die tijd te vroeg voorbij.
Nee.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prima, houd je onzin dan bij je.
Jij hebt echt totaal geen verstand van voetbal.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het is andersom. Barçafans namen het kwalijk dat Real achterover hing, terwijl Barça net zo defensief speelden voor de rode kaart.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het is andersom. Barçafans namen het kwalijk dat Real achterover hing, terwijl Barça net zo defensief speelden voor de rode kaart.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Met iedereen voor dezelfde club zijn, dat zal leuk zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Saekerhett het volgende:
Barcelona afkraken omdat je je wil 'distantiëren van de rest van voetballiefhebbers'.... echt, zoek een leven.
Voor je eigen zestien overtikken is attractief voetbal?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij hebt echt totaal geen verstand van voetbal.
In mijn hoofd. Vergeet je erachter te zetten.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ronaldinho zal altijd een grotere status hebben dan Messi..
Maar niet meer doelpunten en assists en dus ook de status niet. Ronaldinho moet lekker met die balhooghouder van Z@pp gaan presenteren.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mag ik ook niet van dat soort voetbal houden of is dat niet toegestaan?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Saekerhett het volgende:
Barcelona afkraken omdat je je wil 'distantiëren van de rest van voetballiefhebbers'.... echt, zoek een leven.
Dat ligt er maar net aan hoelang Messi dit vol gaat houden. In potentie kan Messi verder komen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Begrijpend lezen kun je ook al niet. En nu snel naar bed.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Voor je eigen zestien overtikken is attractief voetbal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |