quote:
We challenge the mentally challenged, we wachten nog op je eerst goede argumentquote:Op woensdag 27 april 2011 23:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Prachtig hoe je al de hele avond mij zit te volgen en overal op wilt reageren. Hoelang ga je dit volhouden? Je zou je maar zo erg met mensen bezighouden zeg.
Mooier vergeleken met nuquote:Op woensdag 27 april 2011 23:27 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Vond de Ronaldinho tijdperk ook mooier, niet altijd zo gelikt als nu, maar wel met meer durf en passie voor voetbal.
Vond je ze vandaag ook uitzonderlijk mooi voetbal spelen? Ik vond ze maar laf spelen voor het beste team ter wereld.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar het is gewoon ook het beste team van dit moment dat uitzonderlijk mooi voetbal speelt...ik snap niet hoe je dat kunt ontkennen. Dat je geen fan van de club bent, á la, maar dat je het spel van Barca afkraakt kan ik oprecht niet begrijpen.
Real is sowieso 10 klasses beter, jwz.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:27 schreef Hakki het volgende:
messialtijd de god van het voetbal krijgt de bal elke x recht voor z'n voeten beetje de kneus op de basisschool die de bal opwacht, al zijn briljante tikspelltjes falen maar bij zo'n inlopertje is hij de god van de wereld jahoor vast, afellay word overal naar achter geschoven hij was de beste van barca, zegt ook wat over barca, dan zie je dat real beter is dus
Lees het nog even na zou ik zeggen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij vraagt mij toch iets, dikke tering mongool.
Zelden zoiets gelezen :pquote:Op woensdag 27 april 2011 23:27 schreef Hakki het volgende:
messialtijd de god van het voetbal krijgt de bal elke x recht voor z'n voeten beetje de kneus op de basisschool die de bal opwacht, al zijn briljante tikspelltjes falen maar bij zo'n inlopertje is hij de god van de wereld jahoor vast, afellay word overal naar achter geschoven hij was de beste van barca, zegt ook wat over barca, dan zie je dat real beter is dus
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:27 schreef Hakki het volgende:
barca gaat toch niet de cl winnen van manchester en als ze winnen is het door valse penaltys en gevraagde kaarten let maar opquote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Real is sowieso 10 klasses beter, jwz.
Nou wat mooi, heen en weer passen op het middenveld..quote:Op woensdag 27 april 2011 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar het is gewoon ook het beste team van dit moment dat uitzonderlijk mooi voetbal speelt...ik snap niet hoe je dat kunt ontkennen. Dat je geen fan van de club bent, á la, maar dat je het spel van Barca afkraakt kan ik oprecht niet begrijpen.
Tijd om in bed te huilen?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef Hakki het volgende:
[..]
barca gaat toch niet de cl winnen van manchester en als ze winnen is het door valse penaltys en gevraagde kaarten let maar op
Heb je je nou puur hiervoor geregistreerd?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef Hakki het volgende:
[..]
barca gaat toch niet de cl winnen van manchester en als ze winnen is het door valse penaltys en gevraagde kaarten let maar op
weet je wie niet serieus is die commentator van NOSquote:
Heb je promotie van de kleuterschool naar de basisschool, en weten je ouders dat je nog niet slaapt?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:27 schreef Hakki het volgende:
nee bij de return open ik ook jullie ogen let maar opquote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
Heb je je nou puur hiervoor geregistreerd?![]()
geregistreerd op: woensdag 27 april 2011 @ 23:07quote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef Hakki het volgende:
[..]
Ik hoef niks na te lezen hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lees het nog even na zou ik zeggen.
Teringmongool ? Tsjah, blijft lastig een normale discussie
Dat zal ze leren daar in Hilversum ! Wat denken ze wel niet daarzo.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef Hakki het volgende:
[..]
weet je wie niet serieus is die commentator van NOSik ga echt een andere zender kijken voortaan 1 uit belgie of via de satteliet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |