quote:Op woensdag 27 april 2011 22:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze had moeten weigeren dan had ze zelf genomineerd gestaan
quote:
Wat had er dan gebeurd denken jullie?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mo had helemaal niet moeten kiezen!
thanks all voor de leuke reaktiesquote:
De nominatie bedoel je?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:30 schreef Lauzer het volgende:
Wie had Mo volgens jullie moeten kiezen?
Dat oog is nep toch? fotoshop bedoel ikquote:Op woensdag 27 april 2011 22:35 schreef Niki.P het volgende:
Ik moet zeggen die van Sharon is heel vet...
Eddy altijd +1 (Hij kreeg ooit een hele zaal Headbangers in de Dynamo aan de polonaise op zijn toenmalige hit Cherry, de house versie dan)quote:Op woensdag 27 april 2011 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze weet heel creatief alle gesprekken op Amerika te betrekken, net als haar grote voorbeeld:
Nope!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat oog is nep toch? fotoshop bedoel ik
Dan was Mootje nu weggeweest en was morgen alsnog Karim of Gerard gegaanquote:Op woensdag 27 april 2011 22:35 schreef Lauzer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat had er dan gebeurd denken jullie?
Maar dan zonder 'van'....quote:Op woensdag 27 april 2011 22:35 schreef Niki.P het volgende:
Ik moet zeggen die van Sharon is heel vet...
Maar daar kon madam hoogbegaafd met haar enorm goede geheugen even niet bedenken.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:35 schreef K_L het volgende:
[..]
De nominatie bedoel je?
Gewoon NIET nomineren dan stond ze automatisch zelf genomineerd en dan kon ze eindelijk oprotten naar huis, wat ze de hele week al riep dat ze dat zo graag wou
Ze weten dondersgoed dat een finale met Gerard, Karim en Sharon een übersaaie aangelegenheid wordt, waarbij de kijkers massaal afhaken. Dat gaat 'm dus niet worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:16 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Redactie heeft wel de hoge stem percentages op Gerard zien - tenminste als dat dezelfde zijn als die wij zien in de livshows - en weet dus dat het veel kijkers gaat kosten als hij eruit gaat. hoop ik. bid ik. smeek ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |