abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 28 april 2011 @ 16:19:46 #26
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_96093559
Kars is een fervent bezoeker van bierfestivals en drinkt zich er altijd het apelazarus. Op een gegeven moment ziet ie "Beer Festival London, Earls Court" op internet dus hij boekt meteen een vlucht naar London en een hotel bij Earls Court (een wijk in Londen).
Achter de balie van het hotel zit een blonde nederlandse meid. "Kan ik u helpen?" vraagt ze aan Kars.
"Ja" zegt Kars. "Ik heb een kamer geboekt voor vannacht. Straks lekker naar Beer Festival."
Zegt de blondine droog: "Er zijn hier helemaal geen beren, gekkie."
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 28 april 2011 @ 18:37:59 #27
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96099139
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:15 schreef wappiiee het volgende:
Kees is onderweg naar zijn werk. Op de snelweg komt Kees in de file te staan en dreigt te laat te komen op zijn werk.
"Stervende hoeren file" roept Kees boos.
Fred, die naast hem staat hoort dit en zegt boos "Nou daar kun je wel grappen over maken, maar er is hier net een dame van lichte zeden achter het stuur onwel geworden en heeft een kettingbotsing veroorzaakt"
Zegt Kees "Sorry, dat wist ik niet"
Schitterend. _O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 28 april 2011 @ 18:38:34 #28
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96099154
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:27 schreef najazeg het volgende:
Piet en Frits lopen over de dam te ouwehoeren over producten die ze op de markt hebben gebracht.
"ik zeg je" zegt Piet, "die Fritsdrank van je dat is echt superspul. Leuk gevonden ook trouwens, die naam."
"Dank je, ik ben er ook erg tevreden over" zegt Frits
"Wat vind je trouwens van mijn Pietza?" vraagt Piet vervolgens.
Zegt Frits lachend: "Ach Piet, dat klinkt toch voor geen meter!"
Ja ja. :Y Wat ik er het best aan vind, is "Zegt Frits lachend:" _O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 28 april 2011 @ 20:29:58 #29
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_96105185
wappiiee is een kwaliteitsgrappenmaker! :D
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 28 april 2011 @ 20:34:29 #30
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_96105485
De buurman van Niels draait de hele dag nederlandstalige liedjes. Op een gegeven moment is Niels het helemaal zat en kan hij geen Frans Bauer, Nick en Simon en Zanger Rinus meer horen.
Dus hij loopt naar die buurman toe en zegt: "Kun je niet eens stoppen met die muziek luisteren? Ik word er knettergek van!"
Zingt die buurman luidkeels, terwijl hij dansend zijn huis binnengaat: "Eeeeeeven aan mijn moeder vragen."
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_96127266
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:09 schreef sjoemie1985 het volgende:
deze is niet zelfbedacht maar wel heel slecht (ik hoorde hem van een goede bekende van me):

Ik wou laatste vanmorgen wat uit de koelkast pakken.
dus ik doe de koelkast deur open, zit mijn koelkast helemaal onder het bloed.
en weet je wat nu bleek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook nog reactie op mijn mop? :@
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:11:55 #32
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_96127463
ik moet eerlijk zeggen dat ik leukere van je gezien heb
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_96130453
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:05 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

ook nog reactie op mijn mop? :@
Hij is niet zelfbedacht, dus ja...
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_96145248
ik vond hem op zich wel wat hebben. :@

maar ik zal eens in mijn buidel tasten of ik een goeie kan verzinnen. :)
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_96146845
Het is 72 jaar na het debacle op het WK ritmische gymastiek en Cor is op 94 jarige leeftijd nog steeds in een goede conditie en nog volop in training voor het WK dat dit jaar weer in Nederland wordt gehouden. Dit keer neemt hij het zekere voor het onzekere en pakt hij zijn tas zelf in.
Maar tijdens de warming up schiet er opeens een hevige pijn in zijn been en Cor moet geblesseerd afhaken.
Huilend belt hij weer zijn moeder op. Zegt zijn moeder: "Ach, meedoen is belangrijker dan winnen"
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:26:05 #36
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_96157069
Ge-ni-aal! *O*
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:51:19 #37
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96158293
Die is inderdaad wel weer briljant ja. Wappiiee is een natuurtalent. _O_ En de eerste eervolle vermelding voor deel 28 is binnen. *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 29 april 2011 @ 22:07:57 #38
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_96159095
jezelf geef je trouwens helemaal geen waarderingen (maar ja zou natuurlijk wel raar zijn). iig als jij een grap maakt waarvan ik denk dat die een eervolle vermelding verdient dan zal ik dat zeggen en mag je die in de volgende OP bij die grap plaatsen (Als je dat ok vind tenminste) :)

-edit- of dat iemand anders dat doet natuurlijk.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 29 april 2011 @ 22:10:34 #39
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96159202
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:07 schreef najazeg het volgende:
jezelf geef je trouwens helemaal geen waarderingen (maar ja zou natuurlijk wel raar zijn). iig als jij een grap maakt waarvan ik denk dat die een eervolle vermelding verdient dan zal ik dat zeggen en mag je die in de volgende OP bij die grap plaatsen (Als je dat ok vind tenminste) :)

-edit- of dat iemand anders dat doet natuurlijk.
Precies. Maar het is ook niet echt nodig dat ik die er steeds bij vermeld.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 29 april 2011 @ 22:11:01 #40
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_96159221
als jij het zegt...:)
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 29 april 2011 @ 22:13:14 #41
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96159321
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:11 schreef najazeg het volgende:
als jij het zegt...:)
Het was 'n grap. *O* Zie ook de PI.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 29 april 2011 @ 22:17:01 #42
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_96159538
oh ja :D Moet ik toch eens meer op letten hehehe :)
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zaterdag 30 april 2011 @ 11:21:56 #43
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96170711
Ik kwam trouwens nog een hele goeie slechte zelfbedachte tussengrap in wappiiees laatste grap tegen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 30 april 2011 @ 11:28:47 #44
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96170892
Drie jongens van begin 10, Jan-Maarten, Willem en Luco, wonen in een woonwagenkamp. Elke avond gaan ze eten bij een van hen. Jan-Maarten is allergisch voor noten en Willem en Luco besluiten Jan-Maarten, bij wie ze die avond gaan eten, een poets te bakken. Voordat het dessert wordt geserveerd mengen ze er wat vermalen walnoten doorheen. Dus zo gezegd zo gedaan en even later zitten ze aan het dessert. Na een paar happen raakt Jan-Maarten in anafylactische shock. Willem en Luco hebben dikke pret. Nadat Jan-Maarten snel van zijn vader zijn notenallergiemedicijnen heeft gekregen voelt hij zich weer kiplekker.
Zegt die vader van Jan-Maarten tegen Luco en Willem: "Dat mogen jullie niet meer doen hoor. Jan-Maarten is namelijk allergisch voor noten."
Zegen Luco en Willem vlak na elkaar: "Nou, wij hebben ons lesje wel geleerd."

[ Bericht 1% gewijzigd door Federer-fan op 30-04-2011 12:44:59 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 30 april 2011 @ 12:07:08 #45
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96171867
Een vrouw van 42 doet mee aan Lotto Weekend Miljonairs. Het gaat geweldig, want ze hoeft nog maar één vraag goed te beantwoorden en dan wint ze een miljoen euro. Maar als ze hem fout beantwoordt valt ze helemaal terug in de vaart der volkeren en wint ze maar vijftig euro. Robert ten Brink vertelt dat ze iets nieuws hebben bedacht: de laatste vraag is geen moeilijke maar juist een hele makkelijke. De gedachte erachter is dat de deelnemer het door de spanning en de zenuwen alsnog gewoon een hele moeilijke vraag zal vinden.
Zegt Robert ten Brink: "En dan nu de laatste vraag: hoeveel krijg je als je tien vermenigvuldigt met honderd?"
Dus de vrouw helemaal in paniek. Ze denkt en denkt. De camera staat op haar gericht en gefrustreerd zegt ze: "Niet te geloven dat ik dit nu niet weet. Pfff, ik kan het duizend keer zeggen. Wat een complete afgang dit... Nee, geen idee, ik weet het niet."
Zegt Robert ten Brink: "Jammer, maar je was een fantastische kandidaat. En het juiste antwoord was duizend."
Die vrouw schudt met haar hoofd en zegt lachend als een boer met kiespijn: "Ja, tuurlijk. Heel erg jammer, maar ik vond het leuk om mee te doen. En van die vijftig euro ga ik lekker uiteten met m'n man."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 30 april 2011 @ 14:55:35 #46
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_96175656
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 12:07 schreef Federer-fan het volgende:
Een vrouw van 42 doet mee aan Lotto Weekend Miljonairs. Het gaat geweldig, want ze hoeft nog maar één vraag goed te beantwoorden en dan wint ze een miljoen euro. Maar als ze hem fout beantwoordt valt ze helemaal terug in de vaart der volkeren en wint ze maar vijftig euro. Robert ten Brink vertelt dat ze iets nieuws hebben bedacht: de laatste vraag is geen moeilijke maar juist een hele makkelijke. De gedachte erachter is dat de deelnemer het door de spanning en de zenuwen alsnog gewoon een hele moeilijke vraag zal vinden.
Zegt Robert ten Brink: "En dan nu de laatste vraag: hoeveel krijg je als je tien vermenigvuldigt met honderd?"
Dus de vrouw helemaal in paniek. Ze denkt en denkt. De camera staat op haar gericht en gefrustreerd zegt ze: "Niet te geloven dat ik dit nu niet weet. Pfff, ik kan het duizend keer zeggen. Wat een complete afgang dit... Nee, geen idee, ik weet het niet."
Zegt Robert ten Brink: "Jammer, maar je was een fantastische kandidaat. En het juiste antwoord was duizend."
Die vrouw schudt met haar hoofd en zegt lachend als een boer met kiespijn: "Ja, tuurlijk. Heel erg jammer, maar ik vond het leuk om mee te doen. En van die vijftig euro ga ik lekker uiteten met m'n man."
van deze grap en die hiervoor vind ik deze het leukst :) ^O^ Erg goeie clou.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zaterdag 30 april 2011 @ 16:02:15 #47
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_96176881
Jantje is buiten aan het spelen.
Zoals gewoonlijk is het mooi weer en is Jantje in z'n eentje aan het spelen.
De buurtkindjes vinden hem lelijk, dus ze negeren hem.
Dan komt zijn vader aanlopen. Jantje ziet zijn vader en rijd er naartoe.
"Papa, papa!" Roept Jantje.
"Oh, jij bent het" Zegt zijn vader.
"Waarom heeft een step eigenlijk geen zadel en geen trappers??" Vraagt Jantje.
Papa lacht en zegt: "Sukkel, dan was het toch geen step meer! Dan was het een trap."
"Thats how we roll in the Shire!"
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:32:58 #48
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96178872
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:55 schreef najazeg het volgende:

[..]

van deze grap en die hiervoor vind ik deze het leukst :) ^O^ Erg goeie clou.
:@ *O*

Bedankt, over die eerste twijfelde ik, omdat ik hem wat gewelddadig vind. Maar dat "en ze hebben dikke pret" vond ik zo mooi contrasteren met die anafalactische shock.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 2 mei 2011 @ 14:51:18 #49
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_96249673
Annie werkt op een internaat en moet dus elke dag koken voor minstens zestig jongeren. Het eten wordt er altijd gezamenlijk gedaan dus zestig van die gasten zitten druk te scanderen dat Annie op moet schieten met het eten omdat ze honger hebben. Uiteindelijk heeft ze het eten klaar en skate ze met een kar vol pannen naar binnen.
"Zo," zegt ze hard, "vandaag eten we zuurkoolschotel!"
Vervolgens schrokt ze binnen mum van tijd alles zelf op, laat een flinke boer en zegt ze: "Nou de groetjes, ik ga naar huis en jullie mogen de afwas doen!"

zien jullie ook de (subtiele) slechte zelfbedachte tussengrap?
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_96261112
Gerard is al 10 jaar voorzitter van de Bond tegen het vloeken. Het is hard werk maar het geeft voldoening.
Het betaalt echter niet geweldig en Gerard wil eigenlijk toch wel een leuke oude dag hebben dus op een dag stapt hij naar zijn baas en vraagt hij om een loonsverhoging.
Zijn baas heeft alle begrip voor Gerards standpunten maar hij moet helaas melden dat het budget het echt niet toe laat om hem een loonsverhoging te kunnen geven en hij verontschuldigt zich meermaals.
Dan loopt Gerard boos weg en roept "Flikker dan ook maar op met dat kutbaantje van je"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')