Die van Real waren juist meer aan het schoppen dan voetballen!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een kutwedstrijd was dat zeg en dan dat gegeil van de NOS op die duikelaars/kaartennaaiers van Barcelona
Hmm dan heb ik er eentje verkeerd opgeschreven en die ligt inmiddels al bij de emballage in de supermarkt.quote:
B5MBNK48 doet het welquote:Op donderdag 28 april 2011 12:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hmm dan heb ik er eentje verkeerd opgeschreven en die ligt inmiddels al bij de emballage in de supermarkt.
- 6GOJAUFZof 2
- B5MBNK48
Raar.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
B5MBNK48 doet het wel
6GOJAUFZ niet.. bedankt iig.
ja 'ze heeft een grote hit in handen' ja duh alles wat ze uitbrengt wordt door 3fm wel een hit gemaakt dus dat is altijd raakquote:
Daarom heb ik hem ook gevraagd of ik 2012 aan de beurt komquote:
Ah, dat was een poos geleden ook al, had ie een Spaanse ingesprokenquote:
Ben Saundersquote:Op donderdag 28 april 2011 17:23 schreef Impry het volgende:
Welk vrolijk liedje was dat net? Niet deze (Jessie J/B.O.B. - Pricetag)
Hehehe zulk iets vermoedde ik al, ik vond het ook best wel een aardig nummer, ik dacht eerst dat het die Ben l'Oncle Soul was, want het klinkt precies zo....quote:Op donderdag 28 april 2011 17:27 schreef Impry het volgende:
[..]
Als ik dat wistWat heb ik een hekel aan die gast.
Maar dat achtergrondkoortje is wel leuk
Ja, rond 17.25 ongeveer. Blijkt dat er helemaal geen horloges meer in die grijpdingen te vinden zijn...quote:Op donderdag 28 april 2011 18:11 schreef franklop het volgende:
Hebben ze t nog over de kermis gehad?
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, rond 17.25 ongeveer. Blijkt dat er helemaal geen horloges meer in die grijpdingen te vinden zijn...
ik heb begrepen dat de beelden ook worden uitgezondenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:12 schreef Sirolf het volgende:
En toch ben ik best benieuwd hoe populair het Adele-concert van vanavond zal worden online. Qua reacties op 3FM.nl is het in ieder geval overweldigend.
De voorbereidingen voor gigantische drukte zijn iig gedaan, mocht het nodig zijn.
Nope, heb je fout gehoord dan. Er is echter wel beeld bij in de vorm van een onofficieele Film It Yourself (we hebben filmpjes en foto's verzameld en daarmee het hele concert aangekleed qua beeld, is nog best goed gelukt!). Er zijn namelijk geen officieele videobeelden gemaakt tijdens het concert, enkel audio.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb begrepen dat de beelden ook worden uitgezonden
ik lees ook maar deze tweet die je op meerdere manieren kan interpreteren.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, heb je fout gehoord dan. Er is echter wel beeld bij in de vorm van een onofficieele Film It Yourself (we hebben filmpjes en foto's verzameld en daarmee het hele concert aangekleed qua beeld, is nog best goed gelukt!). Er zijn namelijk geen officieele videobeelden gemaakt tijdens het concert, enkel audio.
Er zijn dus wel beelden die (hopelijk) ook sync lopen, maar dan van bezoekers die het op YouTube hebben geplaatst.
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef tommywinia het volgende:
Vanavond om 21.00 Adele live op #3fm. Met dampende beelden op 3fm.nl/socialradio
Er zijn ook dampende beelden bij, maar dan dus in de vorm die ik zojuist omschreef.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik lees ook maar deze tweet die je op meerdere manieren kan interpreteren.
[..]
Effe Perlin dus?quote:
Kans is groot dat dat 't is ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:15 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/5819
dat is apart....Bad Influence van P!nk is in november 2008 2x gedraaid en daarna 2,5 jaar gewoon niet....toevallig een albumtrack die nu ineens single is geworden?
Was wel de bedoeling, maar Michiel startte de DVD-speler te laat...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef hole1988 het volgende:
leuk al die beelden, alleen jammer dat het toch niet helemaal sync is.
het is toch een pioneer, ik zou zeggen draai een beetje vooruit.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was wel de bedoeling, maar Michiel startte de DVD-speler te laat...
Kan wel, maar de videostagiair die daar dat nu zit te doen wil de uitzending liever niet verstoren... Kans is bij zoiets natuurlijk dat het helemaal fout gaat en de DVD opeens afkapt.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het is toch een pioneer, ik zou zeggen draai een beetje vooruit.
kijken of de 2e deel wel goed gaatquote:Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan wel, maar de videostagiair die daar dat nu zit te doen wil de uitzending liever niet verstoren... Kans is bij zoiets natuurlijk dat het helemaal fout gaat en de DVD opeens afkapt.
Er is geen 2e deel, maar één lange opname zonder onderbrekingen. Het nieuws van 22 uur is dus geschrapt.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
kijken of de 2e deel wel goed gaat
NEEEEEEEEEEEEEEEE! Het baken in mijn leven!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er is geen 2e deel, maar één lange opname zonder onderbrekingen. Het nieuws van 22 uur is dus geschrapt.
mag dat wel, straks heb je CvdM op je dak.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er is geen 2e deel, maar één lange opname zonder onderbrekingen. Het nieuws van 22 uur is dus geschrapt.
Sure, is allemaal geregeld. Het nieuws komt overigens volgens mij na het concert alsnog (niet zeker).quote:Op donderdag 28 april 2011 21:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
mag dat wel, straks heb je CvdM op je dak.
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |