Dan wint ie wel, vrees ik. Sowieso begreep ik dat Brinkman veel plezier haalt uit het met een knuppel in iemand zn nek rammen. Althans, dat liet hij optekenen in VK-magazine.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:40 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Wellicht was het letterlijk bedoelt.
Nee, maar ook geen bouwvakkers met bilspleet inkijk.quote:
Aziaten sowieso.quote:
Rolstoelen duwen, leuk.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:43 schreef betyar het volgende:
Ik word vrijwilliger en donateur van de zonnebloem denk ik.
Ook een lekker ding.quote:
Allereerst een 36-jarige Arbeidsomstandighedenwet, waarmee geen enkele werknemer zich dus meer achter slechte omstandigheden in hun jeugd kan verschuilen. Vervolgens een arbeidspopulatie waarbij het meerendeel de mogelijkheid heeft gehad te studeren indien ze daar voldoende capaciteiten voor hadden. "Wij hadden daar thuis geen geld voor" is niet langer een excuus als het over gemiste studietijd gaat. Tevens zal hij nog meer dan nu het geval is zijn personal branding hebben onderhouden, met Facebook, LinkedIn, Twitter en andere online platforms en heeft hij z'n leven lang toegang gehad tot alle mogelijke vormen van persoonlijke ontwikkeling.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vraagje, hoe zie jij de arbeider in 2025 voor je?
Ik wist niet dat dat onder vrijwilligerschap van de zonnebloem vielquote:
Ook weer zo geweldig inderdaad.quote:
En de beloning?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Allereerst een 36-jarige Arbeidsomstandighedenwet, waarmee geen enkele werknemer zich dus meer achter slechte omstandigheden in hun jeugd kan verschuilen. Vervolgens een arbeidspopulatie waarbij het meerendeel de mogelijkheid heeft gehad te studeren indien ze daar voldoende capaciteiten voor hadden. "Wij hadden daar thuis geen geld voor" is niet langer een excuus als het over gemiste studietijd gaat. Tevens zal hij nog meer dan nu het geval is zijn personal branding hebben onderhouden, met Facebook, LinkedIn, Twitter en andere online platforms en heeft hij z'n leven lang toegang gehad tot alle mogelijke vormen van persoonlijke ontwikkeling.
Niet op die manier mijn beste man.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat onder vrijwilligerschap van de zonnebloem viel
Dat nummer mogen ze dus wel spelen op het bevrijdingsfestival in Wageningen maar deze niet:quote:
Vind meer tracks van Jos en de Tostis op Myspace Music
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat onder vrijwilligerschap van de zonnebloem viel
Relatief lager dan nu.quote:
Ik denk dat die oudjes daar meer plezier aan beleven dan de zoveelste keer eendjes voeren.quote:
Dan luister ik liever naar jankmuziek.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat nummer mogen ze dus wel spelen op het bevrijdingsfestival in Wageningen maar deze niet:
[ code verwijderd ]
These are strange times.
Nee, je luistert liever niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:49 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Dan luister ik liever naar jankmuziek.
Omdat?quote:
Ik ben naar dierenrijk geweest met mijn gezin, er liepen/reden daar ook groepen gehandicapten rond daar word ik wel verdrietig van als die tobbers zo zie. Net zoals van de kankerpatienten/patientjes bij de fysiotherapie.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat die oudjes daar meer plezier aan beleven dan de zoveelste keer eendjes voeren.
Bovendien vind de PVV dat niet goed.
Globalisering.quote:
Helaas heb ik niet genoeg bananen om dat linkse gebrabbel buiten te houden.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, je luistert liever niet.
Vingers in je oren als er dingen worden gezegd die je niet aanstaan.
Je moet er ook niet zo op letten, niet bij stilstaan, en blij zijn dat jij 't niet bent.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben naar dierenrijk geweest met mijn gezin, er liepen/reden daar ook groepen gehandicapten rond daar word ik wel verdrietig van als die tobbers zo zie. Net zoals van de kankerpatienten/patientjes bij de fysiotherapie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |