Ik denk dat die oudjes daar meer plezier aan beleven dan de zoveelste keer eendjes voeren.quote:
Dan luister ik liever naar jankmuziek.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat nummer mogen ze dus wel spelen op het bevrijdingsfestival in Wageningen maar deze niet:
[ code verwijderd ]
These are strange times.
Nee, je luistert liever niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:49 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Dan luister ik liever naar jankmuziek.
Omdat?quote:
Ik ben naar dierenrijk geweest met mijn gezin, er liepen/reden daar ook groepen gehandicapten rond daar word ik wel verdrietig van als die tobbers zo zie. Net zoals van de kankerpatienten/patientjes bij de fysiotherapie.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat die oudjes daar meer plezier aan beleven dan de zoveelste keer eendjes voeren.
Bovendien vind de PVV dat niet goed.
Globalisering.quote:
Helaas heb ik niet genoeg bananen om dat linkse gebrabbel buiten te houden.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, je luistert liever niet.
Vingers in je oren als er dingen worden gezegd die je niet aanstaan.
Je moet er ook niet zo op letten, niet bij stilstaan, en blij zijn dat jij 't niet bent.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben naar dierenrijk geweest met mijn gezin, er liepen/reden daar ook groepen gehandicapten rond daar word ik wel verdrietig van als die tobbers zo zie. Net zoals van de kankerpatienten/patientjes bij de fysiotherapie.
Met als gevolg grotere inkomensverschillen.quote:
Zag het net ook en vind het een heel zorgelijke ontwikkeling.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat nummer mogen ze dus wel spelen op het bevrijdingsfestival in Wageningen maar deze niet:
[ code verwijderd ]
These are strange times.
Of open kunnen staan voor de ellende van anderen en proberen je steentje bij te dragen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je moet er ook niet zo op letten, niet bij stilstaan, en blij zijn dat jij 't niet bent.
Vind het vaak met die dingen zo dat je meer verdriet op je haalt dan dat 't voldoening geeft, waarom jezelf in die misere gooien als 't ook te vermijden is?
Ik wilde eigenlijk de naam Priapus nemen, maar die bleek al bezet te zijn, nadat ik Picchia al geloost had.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef remlof het volgende:
Waarom nu dit account trouwens, Opperbest?
Tussen hoog- en laagopgeleid of tussen oost en west?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met als gevolg grotere inkomensverschillen.
Hadden wij het vroeger met de Heideroosjes toch beter voor elkaar.quote:
Je draagt een steentje bij en krijgt een molensteen om je nek als beloning.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Of open kunnen staan voor de ellende van anderen en proberen je steentje bij te dragen.
Beter dan de restquote:
Tussen de top- en de middeninkomens. Althans, dat hoeft niet per se natuurlijk. Als we gezond links beleid blijven voerenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tussen hoog- en laagopgeleid of tussen oost en west?
Vroeger, toen Nederland nog een echt vrij land was ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hadden wij het vroeger met de Heideroosjes toch beter voor elkaar.
Geen problemen mee.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Knap hoor, ik zou het niet kunnen. Ik kan snel geirriteerd raken van bejaarden enzo.
Heideroosjesquote:Op woensdag 27 april 2011 22:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hadden wij het vroeger met de Heideroosjes toch beter voor elkaar.
weet ik niet een maat van me neemt gehandicapten mee naar sportwedstrijden, hij ziet niks van de wedstrijden maar wel die mensen genieten, geeft hem veel voldoeningquote:Op woensdag 27 april 2011 22:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je draagt een steentje bij en krijgt een molensteen om je nek als beloning.
No thx.
Nonsensquote:Op woensdag 27 april 2011 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tussen de top- en de middeninkomens. Althans, dat hoeft niet per se natuurlijk. Als we gezond links beleid blijven voeren
Kloptquote:
Maar jij ziet dus ondanks alle nieuwe innovaties en automatiseringen een daling in de welvaart voor zowel de midden als lagere inkomens?quote:
Uiteraard, andere landen zullen namelijk veel harder innoveren en automatiseren, waardoor onze voorsprong verkleind wordt en de grote welvaartsgroei uit de jaren '80 niet meer geevenaard kan worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar jij ziet dus ondanks alle nieuwe innovaties en automatiseringen een daling in de welvaart voor zowel de midden als lagere inkomens?
Zit je nu niet gewoon een worst-case-scenario uit te broeden?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard, andere landen zullen namelijk veel harder innoveren en automatiseren, waardoor onze voorsprong verkleind wordt en de grote welvaartsgroei uit de jaren '80 niet meer geevenaard kan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://opinie.volkskrant.(...)e_taboe_op_de_oorlog
Och heb zelf ook wel gezwommen met gehandicapten en weet ik wat allemaal, ben geen monster, maar ik doelde meer op je kankerpatienten/terminalen opmerking. Die vermijd ik liever. Niet uit afwezigheid van compassie, maar uit afwezigheid van toevoeging aan mijn geestelijke gesteldheid.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef betyar het volgende:
[..]
weet ik niet een maat van me neemt gehandicapten mee naar sportwedstrijden, hij ziet niks van de wedstrijden maar wel die mensen genieten, geeft hem veel voldoening
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:01 schreef remlof het volgende:
De gehele alternatieve Willem Aronduslezing van Von Der Dunk:Kan die kerel gewoon niet een keer opbokken uit de media, het gaat de laatste tijd alleen nog maar om die demagogische antisemiet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://opinie.volkskrant.(...)e_taboe_op_de_oorlogPOL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Die theatertour e.d. waren een beetje jammer. Eerste paar albums waren prima pubermuziek.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Roelofs.![]()
Wat een kansloosheid straalt hij uit.
Welke innovaties en trail-and-error gained advantages kunnen wij patenteren en beschermen tegen buitenlandse gebruikname? Er zullen altijd achterlijke culturen blijven, maar ook voldoende voormalige ontwikkelingslanden die wel heil zien in het westerse model.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zit je nu niet gewoon een worst-case-scenario uit te broeden?
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die theatertour e.d. waren een beetje jammer. Eerste paar albums waren prima pubermuziek.
Die kankerpatienten kan ik niet ontwijken aangezien ze in dezelfde zaal trainden,en ach ik kan een knopje om zetten, toen mijn schoonvader kanker kreeg zeit ik tegen mijn vrouw die toch wat hoop had, "ga ervan uit dat je vader dood gaat, slaat de behandeling aan dan is het meegenomen." Achteraf was me dankbaar dat ik dat zei, 3 maanden later was ie dood. De klap kwam "minder" hard zeg maar.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och heb zelf ook wel gezwommen met gehandicapten en weet ik wat allemaal, ben geen monster, maar ik doelde meer op je kankerpatienten/terminalen opmerking. Die vermijd ik liever. Niet uit afwezigheid van compassie, maar uit afwezigheid van toevoeging aan mijn geestelijke gesteldheid.
Als jij er mee van doen wilt hebben is dat zeer nobel hoor, niks mis mee.
Toch zijn standaard P.I.'s niet altijd toepasselijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Die kankerpatienten kan ik niet ontwijken aangezien ze in dezelfde zaal trainden,en ach ik kan een knopje om zetten, toen mijn schoonvader kanker kreeg zeit ik tegen mijn vrouw die toch wat hoop had, "ga ervan uit dat je vader dood gaat, slaat de behandeling aan dan is het meegenomen." Achteraf was me dankbaar dat ik dat zei, 3 maanden later was ie dood. De klap kwam "minder" hard zeg maar.
Probeert veelal Fred Durst te imiteren.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Roelofs.![]()
Wat een kansloosheid straalt hij uit.
Er gaan zitten terwijl je er alleen maar van getraumatiseerd wordt is ook niet goed voor beide partijen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch zijn standaard P.I.'s niet altijd toepasselijk.
Maar nee, dat soort gevallen ben ik het wel eens, alleen ik zie mezelf niet in een hospis rol, lijkt me te vreselijk al die verhalen aan te horen. Ik wil die mensen niets te kort doen, maar ik wil er zelf geen deel van uit maken van al dat leed, sorry. Vermijd de zorg dan ook altijd als de pest, alleen het aanzicht van ziekenhuizen maakt me al misselijk.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch zijn standaard P.I.'s niet altijd toepasselijk.
Maar nee, dat soort gevallen ben ik het wel eens, alleen ik zie mezelf niet in een hospis rol, lijkt me te vreselijk al die verhalen aan te horen. Ik wil die mensen niets te kort doen, maar ik wil er zelf geen deel van uit maken van al dat leed, sorry. Vermijd de zorg dan ook altijd als de pest, alleen het aanzicht van ziekenhuizen maakt me al misselijk.
De een kan er tegen de ander niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Er gaan zitten terwijl je er alleen maar van getraumatiseerd wordt is ook niet goed voor beide partijen.
Als je kansloosheid nastreeft is dat wel een ultiem doel natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Probeert veelal Fred Durst te imiteren.
Ja ik ga er altijd van nadenken en betrek het op mezelf, en je begrijpt dat dat niet prettig is.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:08 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
De een kan er tegen de ander niet.
Och dat is waar, maar als je zegt dat je het liever negeert vinden ze je vaak harteloos.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Er gaan zitten terwijl je er alleen maar van getraumatiseerd wordt is ook niet goed voor beide partijen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je kansloosheid nastreeft is dat wel een ultiem doel natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |