abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 mei 2011 @ 12:16:00 #276
256628 pussywillow
Is it safe?
pi_96831855
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij wordt hier Optivo ingevoerd en ik mag gelijk geen wijken meer voorbereiden :')
Ben je postbezorger? Dan mag het eigenlijk ook niet, al gebeurt het in de praktijk best wel eens (als ze verder niemand hebben). Ik doe het zelf ook niet meer en ik moet zeggen dat ik het ook niet echt mis :P Eén wijkje voorbereiden, oké, maar na twee of drie heb ik het ook écht wel gehad. Loop liever gewoon buiten.

quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:52 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

nee gewoon via de briefpost :)
Hm, tja. Dingen worden nog wel eens onzachtzinnig in de binnentassen gepropt, en bij grote enveloppen/kleine brievenbussen moet je wel eens moeite doen om het er doorheen te krijgen, dus wellicht dat er wel eens iets sneuvelt. Maar over het algemeen zou dat toch niet zo vaak voor moeten komen... je kunt natuurlijk ook gewoon een klacht indienen bij de TNT, misschien krijgt ze bezorger dan op z'n lazer :P
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_96832010
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:16 schreef pussywillow het volgende:

[..]

Ben je postbezorger? Dan mag het eigenlijk ook niet, al gebeurt het in de praktijk best wel eens (als ze verder niemand hebben). Ik doe het zelf ook niet meer en ik moet zeggen dat ik het ook niet echt mis :P Eén wijkje voorbereiden, oké, maar na twee of drie heb ik het ook écht wel gehad. Loop liever gewoon buiten.

Ik heb iedere zaterdag 5 stuks op mijn lijstje staan. Dat vind ik soms ook wel een beetje veel, de laatste gaat vaak neit meer zo vlot hahaha. Gelukkig krijg ik dan wel hulp van anderen meestal :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_96832944
IK heb me vaste contract yay :P geen jaar contract meer 8-)
Hier werken we ook al een maand met optivo ongeveer. Doordeweeks gaat het wel goed. Zaterdag is nog beetje een puinhoop. Dat een paar mensen langer als een kwartier moeten wachten voordat ze kunnen beginnen was niet echt zeldzaam (omdat de vorige nog niet klaar was) :<

Meer balen is dat alle steunpunten weg zijn nu. En alleen de depots overgebleven zijn. dus je moet soms een pokke end teruglopen/fietsen. Waar ze weer een hele leuke gemiddelde tijd voor gerekend hebben :')
  zondag 15 mei 2011 @ 12:53:11 #279
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_96833128
quote:

[..]

[..]

Hm, tja. Dingen worden nog wel eens onzachtzinnig in de binnentassen gepropt, en bij grote enveloppen/kleine brievenbussen moet je wel eens moeite doen om het er doorheen te krijgen, dus wellicht dat er wel eens iets sneuvelt. Maar over het algemeen zou dat toch niet zo vaak voor moeten komen... je kunt natuurlijk ook gewoon een klacht indienen bij de TNT, misschien krijgt ze bezorger dan op z'n lazer :P
ik ga het nu in mini-doosjes versturen
daar moet je echt op staan om dingen te slopen

kijken hoe dat gaat :)
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
pi_96835248
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:53 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

ik ga het nu in mini-doosjes versturen
daar moet je echt op staan om dingen te slopen

kijken hoe dat gaat :)
90% van de schade kan voorkomen worden door het gewoon in bubbelplastic te versturen zonder loze ruimte en niet op mm af tot de maximum afmetingen gaan (bol.com lees even mee aub)
pi_96835826
quote:

[..]

Uhh, weet ik niet eigenlijk.
Ik ben een zaterdagbesteller (staat in mijn contract) en verdien met mijn 25 jaar 9,25. :')
Iemand een idee wat ik ben ? :@

Nou ja, ergens vond ik het wel lekker: twee uur binnen en 4 uur buiten.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_96835886
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:48 schreef loonytik het volgende:
Hier werken we ook al een maand met optivo ongeveer. Doordeweeks gaat het wel goed. Zaterdag is nog beetje een puinhoop.
Oeps. :')
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_96835971
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:45 schreef carboni het volgende:

[..]

90% van de schade kan voorkomen worden door het gewoon in bubbelplastic te versturen zonder loze ruimte en niet op mm af tot de maximum afmetingen gaan (bol.com lees even mee aub)
Idd bol.com.
Gisteren had ik ook een pakketje waar 1/4 loze ruimte tussen zat.
Die was dus helemaal dubbelgevouwen, omdat iemand vond dat het er nog best bij kon in de grijze tas.
pi_96836272
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Uhh, weet ik niet eigenlijk.
Ik ben een zaterdagbesteller (staat in mijn contract) en verdien met mijn 25 jaar 9,25. :')
Iemand een idee wat ik ben ? :@

Nou ja, ergens vond ik het wel lekker: twee uur binnen en 4 uur buiten.
Dan ben je zaterdagpostbode en mag je wijken voorbereiden, aangetekenden, etc etc
pi_96836507
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:06 schreef carboni het volgende:

[..]

Dan ben je zaterdagpostbode en mag je wijken voorbereiden, aangetekenden, etc etc
Ah oke :)
Ik snap niet dat ze mij niet benutten dan,
maar goed ze zullen er wel een reden voor hebben.
Oh ik denk dat ik de reden al wel weet.
Ik heb maar een contract voor 4 uur en met het voorbereiden ga ik daar fors overheen.

Volgens mij moeten iedere zaterdagbesteller nu alleen maar lopen en dan vraag ik mij af wie er dan gaat voorbereiden.

Collega (van een andere vestiging) vertelde dat er plannen waren dat het voorbereiden gedaan zou worden door een centraal punt oid.
pi_96836743
Ja alle voorbereidingen gaan naar CVL's waar ze van 2 uur snachts tot 6 uur sochtends wijken gaan voorbereiden. Maar afaik is de eerste CVL nog niet open.
pi_96843879
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:52 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

nee gewoon via de briefpost :)
Niet goed verpakt dus.

Je moet er ook rekening mee houden dat jouw breekbare spulletjes wel eens onder in een tas kunnen zitten met een kilo of 25 post erboven op.

Verder kan de tas waar jouw spulletjes in zitten wel eens onder op een rolcontainer staan en dat er dus nog een laag of 3 of 4 tassen met 25 kilo post bovenop jouw tas staan te drukken.

Daar moet je envelopje met inhoud dus allemaal tegen kunnen. En ja, er wordt bij het sorteren met je spulletjes gegooid.

Dat allemaal gezegd hebbende: een goed verpakt artikel moet die behandeling gewoon zonder een centje pijn kunnen overleven. Al is het wel lastiger om een buspakje (valt onder briefpost) zo te verpakken dan een pakketpoststuk.

Bestel zelf overigens regelmatig spullen via internet die worden afgeleverd door pakketpost, nog nooit ook maar een beschadigd doosje gezien.
  zondag 15 mei 2011 @ 16:25:06 #288
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_96844154
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:21 schreef lololo het volgende:

[..]

Niet goed verpakt dus.

Je moet er ook rekening mee houden dat jouw breekbare spulletjes wel eens onder in een tas kunnen zitten met een kilo of 25 post erboven op.

Verder kan de tas waar jouw spulletjes in zitten wel eens onder op een rolcontainer staan en dat er dus nog een laag of 3 of 4 tassen met 25 kilo post bovenop jouw tas staan te drukken.

Daar moet je envelopje met inhoud dus allemaal tegen kunnen. En ja, er wordt bij het sorteren met je spulletjes gegooid.

Dat allemaal gezegd hebbende: een goed verpakt artikel moet die behandeling gewoon zonder een centje pijn kunnen overleven. Al is het wel lastiger om een buspakje (valt onder briefpost) zo te verpakken dan een pakketpoststuk.

Bestel zelf overigens regelmatig spullen via internet die worden afgeleverd door pakketpost, nog nooit ook maar een beschadigd doosje gezien.
soms komen ze weken goed aan (bubbel envelop + bubbel om het product)
maar laatste tijd heel veel niet, dus heb gister 75 doosjes besteld (brievenbus formaat).

die kunnen niet "zomaar" kapot gaan lijkt me
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
pi_96844605
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:25 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

soms komen ze weken goed aan (bubbel envelop + bubbel om het product)
maar laatste tijd heel veel niet, dus heb gister 75 doosjes besteld (brievenbus formaat).

die kunnen niet "zomaar" kapot gaan lijkt me
Bubbelenvelop geeft mee, beter kies je voor een harde verpakking idd. Dus als er 100 kilo post een beetje verschuift drukt dat gewoon mee op de inhoud van jouw bubbeltjesenvelop.

Ik heb het altijd een beetje een vals gevoel van veiligheid gevonden, die bubbels. Het beschermt enigszins tegen vallen en gooien maar niet tegen gewicht.
  zondag 15 mei 2011 @ 19:08:59 #290
342418 VKV
Plausibel
pi_96851085
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ah oke :)
Ik snap niet dat ze mij niet benutten dan,
maar goed ze zullen er wel een reden voor hebben.
Oh ik denk dat ik de reden al wel weet.
Ik heb maar een contract voor 4 uur en met het voorbereiden ga ik daar fors overheen.

Volgens mij moeten iedere zaterdagbesteller nu alleen maar lopen en dan vraag ik mij af wie er dan gaat voorbereiden.

Collega (van een andere vestiging) vertelde dat er plannen waren dat het voorbereiden gedaan zou worden door een centraal punt oid.
Toch raar dat je een zaterdagbestellercontract hebt gekregen en je het werk van een postbezorger doet. Ze willen je zeker achter de hand houden "voor de zekerheid".

Nou, zo te zien gaat het grapje van het Tijdelijke Hulpkracht contract gewoon door, dus ik ga op zoek naar een andere vakantiebaan voor doordeweeks. Ze bekijken het maar.
pi_96851249
quote:
15s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:08 schreef VKV het volgende:

[..]

Toch raar dat je een zaterdagbestellercontract hebt gekregen en je het werk van een postbezorger doet. Ze willen je zeker achter de hand houden "voor de zekerheid".

Nou, zo te zien gaat het grapje van het Tijdelijke Hulpkracht contract gewoon door, dus ik ga op zoek naar een andere vakantiebaan voor doordeweeks. Ze bekijken het maar.
Ja idd.. Maar de eerste 6 weken heb ik ook voorbereidingswerk gedaan.
Ook toen ik nog niet in dienst was bij de TNT.

Ik zou overigens hetzelfde doen en een ander baantje zoeken voor doordeweeks :')
  Redactie Frontpage zondag 15 mei 2011 @ 19:19:14 #292
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_96851478
Morgen sollicitatie voor een rentree van enkele weken komende zomer. Moet toch vast goed komen met 5 jaar ervaring :)
  zondag 15 mei 2011 @ 22:41:50 #293
256628 pussywillow
Is it safe?
pi_96864518
Succes! Ik weet niet hoe de sollicitaties daar zijn, bij ons bestaan ze zo ongeveer alleen uit de vraag "Wanneer kun je beginnen?" :')
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_96868180
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:41 schreef pussywillow het volgende:
Succes! Ik weet niet hoe de sollicitaties daar zijn, bij ons bestaan ze zo ongeveer alleen uit de vraag "Wanneer kun je beginnen?" :')
Hier is het meer van teken hier en dan kun je dan beginnen. En ik vermoed dat als je niet kunt tekenen dat een kruisje ook nog volstaat.
pi_96878096
Hier gaat het:
"Kun je schrijven?"
"Vul dan lekker zelf maar het formulier voor de belastingdienst maar in voor inwerkstelling(ofzoiets)"
  maandag 16 mei 2011 @ 11:18:14 #296
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96878744
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:41 schreef pussywillow het volgende:
Hier begint het met "Mankeer je iets?", "Je kent het beroerde salaris" en gevolgd door "Heb je een goede fiets en wanneer wil je beginnen" en dat was het zo'n beetje. :')
pi_96878968
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:18 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Hier begint het met "Mankeer je iets?", "Je kent het beroerde salaris" en gevolgd door "Heb je een goede fiets en wanneer wil je beginnen" en dat was het zo'n beetje. :')
zo ging het bij mij ook idd _O-
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_96882454
Wij mogen trouwens geen zaterdagpostbodes meer aannemen. Alleen nog als zaterdagpostbezorger... Boutzooi :(
pi_96882568
Overigens komt maar 25% door deze strenge sollicitatieprocedure hier!
pi_96882984
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:54 schreef carboni het volgende:
Overigens komt maar 25% door deze strenge sollicitatieprocedure hier!
Het is vrij schokkend om te zien wat voor een kneuzenverzameling er af komt op de functie van postbezorger, dus het verbaast me niks dat de meesten nog afvallen ook :P

Bij ons een klein wondertje: 4 nieuwe postbezorgers aan het werk per 1 mei. Dat is al een wonder, aangezien we al sinds de invoering van de postbezorger er een groot en chronisch tekort aan hebben. Maar het grootste wonder is toch wel dat er nog niet 1 van de vier is opgestapt *O* .

En dat terwijl ik nog erg sceptisch was over ze toen ik ze gezien en gesproken had! :+ Maar goed, eens kijken of ze ook de hele zomer blijven :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')