ACTUELE STAND APRIL 2011:quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:57 schreef Doff het volgende:
[..]
ACTUELE STAND APRIL 2011:
92 SamuelofSEK
![]()
[...]
Ik ken alleen dezelfde brug van de coverquote:Op woensdag 27 april 2011 21:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Jaren 80
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee welke film je bedoelt
Hij is de gast met het "lionel richie" kapsel uit Coming to Americaquote:Op woensdag 27 april 2011 21:08 schreef Robby87 het volgende:
Heeft hij niet gespeeld in Police Academy?
Verrek ja!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hij is de gast met het "lionel richie" kapsel uit Coming to America
Zo snel ik kan zien alleen Coming to America. Hij zat ook in ER.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:12 schreef Sands het volgende:
Hij doet toch alleen films met Eddie Murphy? teminste dat dacht ik
quote:
En Sam behaalt zijn 93ste puntje.quote:
Ik kan soms ook wel wat sneller zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 22:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
het duurde zo kort dat ik dacht dat het wel gerelateerd zou zijn
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 08:09 schreef Doff het volgende:
Dat is Mark Strong, dacht ik. Misschien ook nog Ethan Hawk.
Inderdaad een kloon, haal ze wel eens door elkaar...quote:Op donderdag 28 april 2011 08:12 schreef Hulkio het volgende:
Ik ga ook voor Mark Strong (de kloon van Andy Garcia).
Hulkio +1quote:
quote:
quote:
quote:
Nope, dat is Django.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat die film waar hij ook weer tekeer gaat met een gatling gun?
Ik bedoel dan dus niet django, hij doet het ook in een andere film. Weet alleen niet meer hoe die heetquote:
Dan wacht ik wel tot ze weggegeven wordenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:45 schreef Hulkio het volgende:
Jullie mogen letters kopen, kost je per letter een punt in de stand!
maar ik heb niet eens een offerte gekregenquote:
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:25 schreef Asap het volgende:
Voor de zekerheid maar Young guns 1 noemen
Nopequote:
quote:
Robby87 +1quote:
12 minuten.. nee ik geloof dat de afspraak was minimaal speelfilmlengte (45 minuten) toch?quote:
Mainport +1quote:
Ah jammer, had toevallig vorige week eens op de IMDB pagina van Tykwer gekeken, en dit was de enige 'film' die ik had onthouden.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
12 minuten.. nee ik geloof dat de afspraak was minimaal speelfilmlengte (45 minuten) toch?
En dat inderdaad, maar dat leek me logisch nu hij toch weer aan de bird is.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Kijk je vorige vraag eens na.
Sorry?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
En dat inderdaad, maar dat leek me logisch nu hij toch weer aan de bird is.
Dat verschilt per vraagstellerquote:Op donderdag 28 april 2011 18:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
12 minuten.. nee ik geloof dat de afspraak was minimaal speelfilmlengte (45 minuten) toch?
60 minuten bij mij.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat verschilt per vraagsteller
quote:
In Wingsquote:Op donderdag 28 april 2011 21:40 schreef Doff het volgende:
[..]
Die kan je - denk ik - in weinig stille films terugvinden.
Welk concert?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef Mainport het volgende:
Doe normaal konijn. Ik zit 1 op mijn mobiel en 2 bij een concert. Het gaat om de vragen, niet om die spelbedervende punten waardoor iedereen valsspeelt.
Ik ook kwam ik achterquote:
Is bij een concert en zit te fokken.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef Mainport het volgende:
Doe normaal konijn. Ik zit 1 op mijn mobiel en 2 bij een concert. Het gaat om de vragen, niet om die spelbedervende punten waardoor iedereen valsspeelt.
Bandjes van de popacademie in de Atak te Enschede.quote:
Ik hoopte nog dat dat iemand anders was. Verder weet je hoe het werkt en zit je niet elke dag bij een concert, je doet dit wel vaker. Bovendien heb je nog steeds een eerdere vraag open staan en had je voor de vorige vraag prima wat meer hints kunnen geven. Ook dat kan mobiel. En ook mobiel kan je tekst dikgedrukt maken, daar zijn de [b]-tags voor.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef Mainport het volgende:
[..]
Bandjes van de popacademie in de Atak te Enschede.
Jullie mogen me komen opzoeken om te knokken. Ik zie eruit als links naast deze post
'Rol overschatten'. Gast we zitten op een internetforum. Jij met je regels. Je blijft waarschijnlijk toch de hele donderdagavond thuis dus ik zou niet zo'n grote mond hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef Doff het volgende:
[..]
Is bij een concert en zit te fokken.
Maar buiten dat, je weet wat de regels zijn. Je houdt je er aan of je gaat maar wat anders doen. Dat geldt voor iedereen. Maar ik weet dat jij je rol op Fok regelmatig wat overschat.
Het is weer oorlog hier hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 22:14 schreef Mainport het volgende:
[..]
'Rol overschatten'. Gast we zitten op een internetforum. Jij met je regels. Je blijft waarschijnlijk toch de hele donderdagavond thuis dus ik zou niet zo'n grote mond hebben
Niet echt een moordenaarquote:Op donderdag 28 april 2011 22:19 schreef Doff het volgende:
Gary Sinise als moordenaar. Maar welke film ook al weer.
quote:
Welke film?quote:Features
The Knockout (1914)
The Gold Rush (1925)
Wings (1927)
A Farewell to Arms (1932)
The Adventures of Robin Hood (1938)
Stagecoach (1939)
His Girl Friday (1940)
Dr. Jekyll and Mr. Hyde (1941)
Sullivan's Travels (1941)
The Outlaw (1943)
It's a Wonderful Life (1946)
Et Dieu... créa la femme (1956)
Le notti bianche (1957)
Oh vraag niet goed gelezenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:36 schreef Doff het volgende:
Ik zoek dus een film die de genoemde films uitbeeldt (op wat voor manier dan ook).
Ik had eigenlijk gedacht dat deze vraag na mijn eerste post beantwoord zou worden.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef Sands het volgende:
Nuovo Cinema Paradiso...ik zat nog op de vorige pagina
Ik ook aangezien ik die specifieke eindscene al te vaak heb gezienquote:Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gedacht dat deze vraag na mijn eerste post beantwoord zou worden.
Welke acteur zoek ikquote:Lost Horizon
Stagecoach
The Hunchback of Notre Dame
Gone With the Wind
It's a Wonderful Life
High Noon
Nog 3 voor Mark en 1 voor Andyquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:29 schreef Doff het volgende:
Mark Strong
The Way Back
Revolver
The Scorpion King?
Andy Garcia
Oceans Eleven
Oceans Twelve
Oceans Thirteen
The Godfather: Part III
Dopekoe+1quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:33 schreef Dopekoe het volgende:
Andy Garcia : Internal Affairs
Mark Strong: Babylon A.D - Sunshine - body of lies
2 goed, nog 3quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:48 schreef Asap het volgende:
Pretty Woman(6,7)
Hachiko a dogs story(7,99) Eigenlijk a dog's Tale
Shall we Dance(6,0)
Red Corner(6,0)
First Knight(5,6)
The Jackal(6,0)
Runaway Bride(5,2)
(maar 2 extra voor de zekerheid)
Nog 1 te gaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:50 schreef Patch het volgende:
An Officer and a Gentleman(6,8)
Primal Fear(7,7)
An American Gigolo(6,0)
Dat was nummer 5quote:
Dat had ik met Sommersby en die heeft ook maar een 5,9...quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:52 schreef Asap het volgende:
First Knight zo laag? Vond ik altijd een prima film
Invictusquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:21 schreef Gillingham het volgende:
Dat zijn er volgens mij tien, als March of the Penguins meetelt. (Edit, voor Asap)
Hij speelt ook Mandela in een recente Eastwood film, maar kom niet op de titel.
Pfoei....quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:38 schreef picodealion het volgende:
Wie was vorig jaar de juryvoorzitter van het Filmfestival van Venetië, en waarom was er ophef over hem?
Vast wel, geen ideequote:Op vrijdag 29 april 2011 10:45 schreef Robby87 het volgende:
Had MP die vraag ook al niet eens gesteld, over Tarantino?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Iron Man - Robert Downey Jr.
Superman - Christopher Reeves
Batman - Christian Bale
De Hulk - Eric Bana
Mr. Fantastic - Ioan Gruffudd
Human Torch - Chris Evans
Thor - Chris Hemsworth
Daredevil - Ben Affleck
Spiderman - Tobey Maguire
Wolverine - Hugh Jackman
Mooie combinatie van zijn echte naam.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zelfde principe, maar dan andersom. Welke schurk hoort bij welke acteur? Het gaat om superheldverfilmingen!
Julian McMahon
Ben Kingsley -
Willem Dafoe - The Goblin
Michael Clarke Duncan - De schurk in the green lantarn?
Arnold Schwarzenegger - Mr. Freeze
Kevin Spacey - Lex Luthor
Had ie een stem in Team America ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Voor Ben Kingsley hoef je niet eens zo heel ver terug (de zero's). Is ook niet een typische superheldenfilm a la Marvel of DC, bovendien een remake.
Verder klopt alles.
Goed puntquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Neen. Da's ook geen remake. Het is overigens een heel slechte film.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:19 schreef Doff het volgende:
Er staat me iets bij van Kingsly met dikke make-up rondom zijn ogen. Is dat 'm?
Nee, die acteur (van Carnivale) is een stuk jonger.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:44 schreef picodealion het volgende:
Is hij niet die gele stinkerd in Sin City?
Die zoek ik jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:23 schreef Dopekoe het volgende:
Thunderbirds - Maar hoe heette zijn karakter ook alweer...
The sweaterquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij is vernoemd naar een kledingstuk.
Juistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |