quote:
In Wingsquote:Op donderdag 28 april 2011 21:40 schreef Doff het volgende:
[..]
Die kan je - denk ik - in weinig stille films terugvinden.
Welk concert?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef Mainport het volgende:
Doe normaal konijn. Ik zit 1 op mijn mobiel en 2 bij een concert. Het gaat om de vragen, niet om die spelbedervende punten waardoor iedereen valsspeelt.
Ik ook kwam ik achterquote:
Is bij een concert en zit te fokken.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef Mainport het volgende:
Doe normaal konijn. Ik zit 1 op mijn mobiel en 2 bij een concert. Het gaat om de vragen, niet om die spelbedervende punten waardoor iedereen valsspeelt.
Bandjes van de popacademie in de Atak te Enschede.quote:
Ik hoopte nog dat dat iemand anders was. Verder weet je hoe het werkt en zit je niet elke dag bij een concert, je doet dit wel vaker. Bovendien heb je nog steeds een eerdere vraag open staan en had je voor de vorige vraag prima wat meer hints kunnen geven. Ook dat kan mobiel. En ook mobiel kan je tekst dikgedrukt maken, daar zijn de [b]-tags voor.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef Mainport het volgende:
[..]
Bandjes van de popacademie in de Atak te Enschede.
Jullie mogen me komen opzoeken om te knokken. Ik zie eruit als links naast deze post
'Rol overschatten'. Gast we zitten op een internetforum. Jij met je regels. Je blijft waarschijnlijk toch de hele donderdagavond thuis dus ik zou niet zo'n grote mond hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef Doff het volgende:
[..]
Is bij een concert en zit te fokken.
Maar buiten dat, je weet wat de regels zijn. Je houdt je er aan of je gaat maar wat anders doen. Dat geldt voor iedereen. Maar ik weet dat jij je rol op Fok regelmatig wat overschat.
Het is weer oorlog hier hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 22:14 schreef Mainport het volgende:
[..]
'Rol overschatten'. Gast we zitten op een internetforum. Jij met je regels. Je blijft waarschijnlijk toch de hele donderdagavond thuis dus ik zou niet zo'n grote mond hebben
Niet echt een moordenaarquote:Op donderdag 28 april 2011 22:19 schreef Doff het volgende:
Gary Sinise als moordenaar. Maar welke film ook al weer.
quote:
Welke film?quote:Features
The Knockout (1914)
The Gold Rush (1925)
Wings (1927)
A Farewell to Arms (1932)
The Adventures of Robin Hood (1938)
Stagecoach (1939)
His Girl Friday (1940)
Dr. Jekyll and Mr. Hyde (1941)
Sullivan's Travels (1941)
The Outlaw (1943)