Ik ben er niet slecht in! Maar ik wil a. geen vadsig Olga lijf krijgen, en b. ik ben meer van het handbalgooien, dus heel je lichaam erin gooien.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Over kogels gesproken, Bella ik vind jou ook wel een type kogelstoter
Ah! Net als cherry-poppin' bovenop de cheerleadersquote:Op woensdag 27 april 2011 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
en b. ik ben meer van het handbalgooien, dus heel je lichaam erin gooien.
Echt een kaart voor Piscesquote:Op woensdag 27 april 2011 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kreeg deze laatst uit Turkije via Postcrossing, ik vond hem echt geweldig![]()
[ afbeelding ]
Met een leuk verhaaltje en ook een OOG-sticker erop
Precies, áls ik iets doe, bots, heel m'n lichaam erin.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah! Net als cherry-poppin' bovenop de cheerleaders
Laat die Turken maar een poepie ruiken dan! Bam!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Precies, áls ik iets doe, bots, heel m'n lichaam erin.
Ik vond hem zo leuk, met die tekst erbijquote:
Doe rustig aan Bos en alles is okequote:Op woensdag 27 april 2011 21:11 schreef Bos81 het volgende:
PC gaat nu uit. Tot over een tijdje. Mijn mail staat eventueel open (Bos81@telfort.nl)
Rustig aan doen en jezelf niet gek maken!!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:11 schreef Bos81 het volgende:
PC gaat nu uit. Tot over een tijdje. Mijn mail staat eventueel open (Bos81@telfort.nl)
Telling van woar?quote:
Lekker!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
morgen laatste schooldag voor de vakantie
meivakantie hoor, niet de zomervakantie, laatste periode is deze week begonnenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker!Je zei laatst dat je voorlopig nog niet klaar was, dat ben je dus wel toch?
Ohhhhh, ik snap hem. Party-modusquote:Op woensdag 27 april 2011 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meivakantie hoor, niet de zomervakantie, laatste periode is deze week begonnen
Lekker brushenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
nou ik ga een computer samenstellen en bouwen voor een klasgenoot van me, en nu is een computer bouwen maar 20 minuutjes werk ofzo, dus de rest van de vakantie ga ik airbrushen en wat freewheelen
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:53 schreef Lutte het volgende:
En weer thuis, kutschool, ze kunnen echt niks!
Jeetjequote:Op donderdag 28 april 2011 12:01 schreef Lutte het volgende:
Alles eigenlijk.Ze regelen alles slecht, Latijn voorop.. We horen vier uur les per week te hebben maar ik heb de afgelopen drie weken in plaats van twaalf lessen, twee lessen gehad. De eerste drie jaar was het nog erger met uitval, tot hij ons bedreigde en opsloot in een lokaal en geen les meer mocht geven en ontslagen werd. Nu hebben we een Griekse die geen Nederlands kan.
Natuurkunde is ook zo'n drama, onze leraar mag eigenlijk geen bovenbouw lesgeven en heeft zelf nooit vwo gedaan.. Dus vaak snappen wij het beter dan hij, en wij halen vieren tegenover achten in andere klassen met een fatsoenlijke leraar. Omdat het schaap allemaal dingen als BHV doet enzo hebben we vaak maar één van de drie lessen per week en die ene verlult ie helemaal. Zouden we extra lessen krijgen, vandaag het vierde uur de eerste groep, ik nog op de afdeling wezen vragen, en ja, het ging echt door. Veertig minuten op die les gewacht... En nu is ie er niet!!!!!! Dus nu heb ik weer 2,5 uur niks (eigenlijk 3,5 uur maar een uur is opgegaan aan NIKS).
En zo is er bij elk vak wel iets, ik zit vaker thuis dan op school maar heb meer huiswerk dan ons Ron die universiteit doet omdat we nooit lessen hebben.![]()
![]()
Zo, dawast, einde klacht!
Lekker geslapen pgr?
Jup.. Maar dit is echt nog maar het begin, denk aan: klassen die het hele jaar nog geen Engels hebben gehad en daarom een punt op hun gemiddelde krijgen. Daar haal je je examens ook niet mee hè?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
JeetjeWel herkenbaar overigens
Dat heb je helaas op elke middelbare school wel![]()
Mja, het gaat
Had wel langer willen slapen
Kak, ik wist dat ik ergens niet op kon komen toen ik bij de Appie bij de chips-nootjes rondjes stond te draaienquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:04 schreef pgrferrari het volgende:
Dat heb je helaas op elke middelbare school wel![]()
Dat is echt in 1 woord ronduit klote.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:01 schreef Lutte het volgende:
en wij halen vieren tegenover achten in andere klassen met een fatsoenlijke leraar.
Jup... Ik stond begin dit jaar ook een vier, maar heb heeeel veel voor natuurkunde gedaan aan opdrachten, bijlessen gevolgd bij zesdeklassers (lang leve connectiesquote:Op donderdag 28 april 2011 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is echt in 1 woord ronduit klote.
Het regent hier!!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Met de haren wapperend in de wind, heerlijk!
Bijzonder man. In Oranje was het wel een ellende.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Seedorf een lintje en klompen in de kleuren van AC MilanLeuk, Seedorf is een tofferd
Ik ga hem van het weekend proevenquote:
Bij de Sligro 1,96 maarquote:Op donderdag 28 april 2011 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
hahahahahahaha, nu heeft officieel iedereen oliehoorn in huis behalve Lisa
ook maar eens opzoeken danquote:Op donderdag 28 april 2011 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
Dat is echt goedkoop.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga hem van het weekend proeven
[..]
Bij de Sligro 1,96 maar
oliehoorn-op-je-friet-mietquote:Op donderdag 28 april 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en 900 ml
Maar ik wil de volgende keer wel inslaan hoor, en met een eventuele meet meenemen
We werken wel iets uit dan ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en 900 ml
Maar ik wil de volgende keer wel inslaan hoor, en met een eventuele meet meenemen
zolang ze het maar in Twente hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waar zij woont hebben ze het niet geloof ik
Dit is dus echt waterdicht bewijs (of wat is die uitdrukking?quote:
ik begin er wel eens over voor de lol, maar ik heb echt mijn hele leven beide woorden al door elkaar gebruiktquote:Op donderdag 28 april 2011 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dit is dus echt waterdicht bewijs (of wat is die uitdrukking?) dat het friet is en geen patat.
vast wel, even aan Vaduz vragen waar hij het vandaan heeftquote:Op donderdag 28 april 2011 20:17 schreef omearos het volgende:
[..]
zolang ze het maar in Twente hebben
da's vlakbijquote:Op donderdag 28 april 2011 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
he lutte, kijk nou eens wat ik vind
[ afbeelding ]
uhuh, het is als een muzikant die iemand moet aanzien die met een blokfluit in zijn neus zitquote:
met een oneliner dan toch zeker?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:59 schreef Lutte het volgende:
en die heb ik ook een keer goed op zijn nummer gezet.
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met een oneliner dan toch zeker?
Ja, is de grensovergang.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ligt er rechts op de kaart naast de Lutte, Springbiel?
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Hij liep me voort in elk topic te stalken, mij quoten en dan reacties als 'spamslet', 'onze aandachtshoer is er ook weer' en 'je kunt ècht niks anders dan oneliners posten hè?'. En toen heb ik daar op een gegeven moment op gereageerd met 'aaah, wat lief, hij is nog steeds boos omdat ie afgewezen is!!' en toen ontspoorde het topic een beetje omdat ie uitgelachen werd maar ik heb er nooit meer last van gehad.
Rare Duitsersquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Nu ik die saus van C_A zie krijg ik toch wel zin in een snackmomentje.
Ja.quote:
Ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
Ben er nog! Onkruid vergaat niet!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Bella als je dit nog leest voor je op vakonsie gaat; veel plezier tussen de kamelenHave fun!
Ik maak kebab van die Russen daar! Dus wodka flavored!quote:
Zit je nog vibrerend op je edsj voor je spullies?quote:
Ik ben nog net even in Hollanda voor de bruiloft, kan denk ik anderhalf uur meesnoepen! (Met militaire precisie heb ik dat uitgerekend)quote:Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef Lutte het volgende:
Bellaaa lieffie voor ik het vergeet heeeeel veel plezier en geniet ervan en duik lekker een kroeg in voor De Bruiloft en word maar lekker bruin!!
Ik zit nu op Discovery een docu te kijken over de bruioft (ben echt ergquote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit je nog vibrerend op je edsj voor je spullies?
Het enige wat ik echt hoeft te zien is dat ze aan het tongworstelen zijn!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
we nemen het op op videoband, minus de belangrijke momenten!
Noes, PICS willen we, PICSquote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
Dankje ome! Ik kom terug met een koffer vol sterke verhalen, zoals altijd!
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het enige wat ik echt hoeft te zien is dat ze aan het tongworstelen zijn!
Slaap lekkerquote:
Geen meeuw zal meer zonder spierballen vliegen daar. Win win.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
Dankje ome! Ik kom terug met een koffer vol sterke verhalen, zoals altijd!
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geen meeuw zal meer zonder spierballen vliegen daar. Win win.
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geen meeuw zal meer zonder spierballen vliegen daar. Win win.
Dat ding van Zwabber lijkt meer op een kalkoen met wat pauwveertjes?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Pauwen, dat vind ik echt enge beesten. Grote boog eromheen, vroeger ook al op de kinderboerderij.
het is ook een kalkoen, oftewel een turkey, hence the picture, omdat turkijequote:Op donderdag 28 april 2011 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ding van Zwabber lijkt meer op een kalkoen met wat pauwveertjes?
Je outlevelled ons even snoeihard.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is ook een kalkoen, oftewel een turkey, hence the picture, omdat turkije
Pauwen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Pauwen, dat vind ik echt enge beesten. Grote boog eromheen, vroeger ook al op de kinderboerderij.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pauwen.Samen met katten de arrogantste dieren, dikke flair, dikke nek, prachtig.
Katten durf ik in de ogen te kijken, pauwen echt niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pauwen.Samen met katten de arrogantste dieren, dikke flair, dikke nek, prachtig.
De meeuw heeft zo'n lekker fuck-it-i-do-what-i-want vibe, lekker koket over de boulevard wiebelen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je vergeet de meeuw! Met die norse blik en snavel
Kijk je ook nl1?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Wtf melkschuim voor een latte te maken thuis
Jaquote:
Dankje! Zal ik zeker doen, en jij ook genieten van de magistrale saus.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
Bella veel plezier op vakantieGeniet ervan! Dan geniet ik van de Oliehoorn Fritesaus
wut.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en epische momenten by the metric buttload
Nee, heb een blik knakworsten opengetrokken. Een goede saus weet ik er eigenlijk niet bij. Via twitter werd me Deense remouladesaus aangeraden. Is weer eens iets anders.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz ben je al onderweg voor je snackje?
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, heb een blik knakworsten opengetrokken.
Oeh, wel lekker voor de natuur, beetje waterquote:Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Flink noodweer hier ook, maar ik was siewosie niet op mijn fiets gestapt.
Fritesausquote:Op donderdag 28 april 2011 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, heb een blik knakworsten opengetrokken. Een goede saus weet ik er eigenlijk niet bij. Via twitter werd me Deense remouladesaus aangeraden. Is weer eens iets anders.
whut?quote:
Oquote:Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whut?
je hebt metric en imperial maten, imperial is inches en voeten
het is een amerikaans grapje om maateenheden te verzinnen, en er "metric" voor te zetten, die rare europese maatsoort waarvan een hoop toch niet weten wat het eigenlijk is
metric asston, metric shitload etc
Ze hebben maar 3 druppies nodig en het groeit gigantischquote:Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
en dan al die bomen en planten die eindelijk weer echt groen worden.![]()
uhuh, die afschuwelijke breuken ook, als het echt nauwkeurig wordtquote:Op donderdag 28 april 2011 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
OHaha ja oké.
Engelse maatsoort.
Achter onze schutting wordt het weer een oerwoud. Voor je voor aan de straat bent heb je 40 insectsoorten in je haar hangen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze hebben maar 3 druppies nodig en het groeit gigantisch
nicequote:Op donderdag 28 april 2011 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
Toen ik in Amerika op school zat was ik heel pleased dat ze in Chemistry de Europese en preciezere maten aanhielden. En in Algebra, áls er maten vernoemd werden, hoefde ik de opdrachten niet te maken.
The perks of being European.
Als je ze verzamelt heb je een kekke verzameling om OOK te friturenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Achter onze schutting wordt het weer een oerwoud. Voor je voor aan de straat bent heb je 40 insectsoorten in je haar hangen.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
aftiteling Jurassic park
[ afbeelding ]
De neuk.quote:
quote:Pien: Trololololol, ga er heen en gooi je slipje naar hem toe!
Wat leuk!quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:59 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari heeft 2 vliegers gekocht bij de Aldi![]()
![]()
Ga je naar Zeeland?quote:
Heerlijkquote:
Ik denk het wel, neem mijn statief meequote:
Leuk, leuk, leukquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik denk het wel, neem mijn statief mee
Van het vliegeren is sowieso wel tof.![]()
En bolussen weet ik nog niet
Is al weer een hele tijd geleden, dus ik hoop het wel.
Ja morgen lekker de stad inquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga jij vandaag en/of morgen nog iets doen met koninginnedag?
Ook de stad inquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja morgen lekker de stad inKraampjes struinen, hapje, drankje, zin in
![]()
![]()
En jij plannen voor morgen?
Wie weet kom je wel iets leuks op de rommelmarkt tegenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ook de stad inrommelmarkt en kraampjes struinen
![]()
Helaas wel in mijn eentje
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie weet kom je wel iets leuks op de rommelmarkt tegen![]()
En awIk doe ook best vaak dingen in m'n uppie
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:57 schreef -Vaduz- het volgende:
De droom is om iets tegen te komen waarmee je bij Kunst en Kitsch kunt shinen.
Dat is waarquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:10 schreef Lutte het volgende:
Ik leef met je mee hoor, en als jij vakantie hebt zit ik alweer op school.
Waar?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:28 schreef Lutte het volgende:
Thanks!!
En wat lees ik nou, een tweepersoons hangmat?
Ohquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:34 schreef Lutte het volgende:
Ja dat had ik door.
Maar jij vroeg 'waar', daarom.
Heerlijk Lutte!quote:
Er staat hier net een Turkse man met vrachtwagen uit Istanbul de weg te vragen. Hij had een postduifmeeuw mee met de groetjes van Bellaquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Bella doet nu nog uit de hoogte.
What else is new.
Die man die tot m'n middel kwam of Bella?quote:
Dat is de kosmosquote:
Ze leeft de TT naquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Bella doet nu nog uit de hoogte.
What else is new.
Hey Bos, welkom terugquote:
Hoe bedoel je dat laatste?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:55 schreef Bos81 het volgende:
Eerder dan voorgenomen, maar ja gedachtes en gedachtes..
Even echt niet leuk meer alles gaat te snel enzo...
Gewoon alles gaat te snel voor me. Boodschappen doen, poetsen, huis bijhouden, werken. Denken aan mijn rust...quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat laatste?
En dat geeft toch niet, voornemens zijn ook maar voornemens
Oh zo, ik snap jequote:Op vrijdag 29 april 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon alles gaat te snel voor me. Boodschappen doen, poetsen, huis bijhouden, werken. Denken aan mijn rust...
Nee, dat niet. VOoral ook voor de toekomst zeker op werkgebied. Ja er is het een en ander veranderd met betrekking tot het inboeken van facturen en ik heb een iets breder takenpakket gekregen bij het inboeken. Maar goed anders kom ik nooit verder, maar het is gewoon even erg pittig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh zo, ik snap je
Maar bedoel je ook dat dat te maken heeft met sneller terugkomen hier of dat niet?
Ja niet zo gek dat je misschien wat gevoeliger bent nu, er komt veel op je af, veel veranderingen tegelijk... dat is gewoon pittig. Maar je houdt je staandequote:Op vrijdag 29 april 2011 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. VOoral ook voor de toekomst zeker op werkgebied. Ja er is het een en ander veranderd met betrekking tot het inboeken van facturen en ik heb een iets breder takenpakket gekregen bij het inboeken. Maar goed anders kom ik nooit verder, maar het is gewoon even erg pittig.
En ik ben misschien de laatste tijd wat overgevoeliger voor dingen die hier op het forum gebeuren, tenminste zo lijkt het..
Ja vanmiddag ook. Was net thuis gaat de deurbel. Ik wist dat er tussen 13.00 en 15.00 iemand kwam voor een klus. Daar is dan standaard begeleiding bij. Maar het was pas 12.45. Dus wist even niet goed hoe te reageren...quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja niet zo gek dat je misschien wat gevoeliger bent nu, er komt veel op je af, veel veranderingen tegelijk... dat is gewoon pittig. Maar je houdt je staande
Dat heb je zeker goed opgelost!quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:16 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij heb ik het wel goed opgelost. Die man begreep wel dat er begeleiding bij moest zijn dus ging even terug naar zijn auto (ik zei wel dat hij binnen kon wachten, maar dat hoefde hij niet). Toen toch maar even de begeleiding gebeld dat hij al langs is geweest.
Beter dan NL'ers die naar Londen gaan en dan in een hotel gaan kijken op televisie. Blijf dan thuisquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
Oh god, Engelse jongeren in een parkje die de bruiloft kijken, zo lekker Engels volk
Hey lurkertquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan NL'ers die naar Londen gaan en dan in een hotel gaan kijken op televisie. Blijf dan thuis_!
Af en toe loeren, ik ben ook geabonneerd op deze reeks naar het schijntquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey lurkert![]()
Oh in een hotel kijken, dat is ook wel bijzonder ja
Succes.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:36 schreef Bos81 het volgende:
Naar beneden, dadelijk wekelijks onderhoud met begeleidkundige
Jij mag dat, jij hebt de hele week hard gewerkt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik heb daarstraks ff op bed gelegen
Jij toch ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij mag dat, jij hebt de hele week hard gewerkt.
Mooi om te zienquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het toch wel mooi dat ik het heb gezien. Ik vind zulke grote happeningen gaaf.
Omeaquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:42 schreef omearos het volgende:
goedenavond
ik heb ook niks met het hele huwelijksgebeuren van vandaag
Hey Bosquote:
Sterkte Bosquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:30 schreef Bos81 het volgende:
En weer weg. morgen ben ik er denk ik weer. Ga slapen, of iets anders doen
Jeuj, je bent er klaar voorquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:33 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga morgen in munne hoeraaje Holland polo rondstruinen
quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeuj, je bent er klaar voor [ afbeelding ]
Oh het begint hier nu ook zachtjes te rommelen...quote:
Lekkere regengeurquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh het begint hier nu ook zachtjes te rommelen...
Nou ff snel, zijn we er morgen vanaf
Ja en dan zo'n knallend zonnetje dat al om 07:30 schijntquote:
De regen ruikt nu al zo lekker.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en dan zo'n knallend zonnetje dat al om 07:30 schijnt
Jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
De regen ruikt nu al zo lekker.
Maar morgen wordt het gwn lekker weer
Kijk zequote:
Nog iets leuks gevonden?quote:
Voor je uitzet of voor je ouders?quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:50 schreef Lutte het volgende:
Zo, weer thuis, superdag gehad. Lekker bruin geworden ook!!
Wat een leuke aankoop, zulke dingen zijn tofquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb vandaag een moppenboekje van Radio Veronica DJ Rob van Someren gekocht (tenminste moppen uit zijn programma ingestuurd door luisteraars), Prachtig
Moet ik vaker in lezen als ik me even wat klote voel.
Ja, ook nog een gewoon leesboek/thriller, had ik even nodig.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een leuke aankoop, zulke dingen zijn tof![]()
Ik zag allerlei mooie voetbaljaarboeken, ik heb me ingehouden
Uit een winkel of van een rommelmarkt?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ook nog een gewoon leesboek/thriller, had ik even nodig.
Gewoon winkel in een rustig winkelstraatje, de rest is me te druk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uit een winkel of van een rommelmarkt?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:42 schreef Bos81 het volgende:
Komt een verwaande Gooische vrouw bij de dokter, omdat ze gestoken is door een wesp.
Vraagt de dokter: "Waar bent u gestoken, mevrouw?"
"Oh dokter, dat kan ik u echt niet zeggen, want dan schaam ik me zo"
Dokter: "Maar ik moet het toch echt weten, anders kan ik u niet helpen"
"Nee dokter, als andere mensen dit weten, dan word ik uitgelachen en schaam ik me dood"
"Luister" zegt de dokter, " ik heb een geheimhoudingsplicht dus ik zal echt tegen niemand zeggen waar u gestoken bent"
" Okee dan," zegt de vrouw, "bij de Aldi"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |