Ik ben er niet slecht in! Maar ik wil a. geen vadsig Olga lijf krijgen, en b. ik ben meer van het handbalgooien, dus heel je lichaam erin gooien.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Over kogels gesproken, Bella ik vind jou ook wel een type kogelstoter
Ah! Net als cherry-poppin' bovenop de cheerleadersquote:Op woensdag 27 april 2011 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
en b. ik ben meer van het handbalgooien, dus heel je lichaam erin gooien.
Echt een kaart voor Piscesquote:Op woensdag 27 april 2011 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kreeg deze laatst uit Turkije via Postcrossing, ik vond hem echt geweldig![]()
[ afbeelding ]
Met een leuk verhaaltje en ook een OOG-sticker erop
Precies, áls ik iets doe, bots, heel m'n lichaam erin.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah! Net als cherry-poppin' bovenop de cheerleaders
Laat die Turken maar een poepie ruiken dan! Bam!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Precies, áls ik iets doe, bots, heel m'n lichaam erin.
Ik vond hem zo leuk, met die tekst erbijquote:
Doe rustig aan Bos en alles is okequote:Op woensdag 27 april 2011 21:11 schreef Bos81 het volgende:
PC gaat nu uit. Tot over een tijdje. Mijn mail staat eventueel open (Bos81@telfort.nl)
Rustig aan doen en jezelf niet gek maken!!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:11 schreef Bos81 het volgende:
PC gaat nu uit. Tot over een tijdje. Mijn mail staat eventueel open (Bos81@telfort.nl)
Telling van woar?quote:
Lekker!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
morgen laatste schooldag voor de vakantie
meivakantie hoor, niet de zomervakantie, laatste periode is deze week begonnenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker!Je zei laatst dat je voorlopig nog niet klaar was, dat ben je dus wel toch?
Ohhhhh, ik snap hem. Party-modusquote:Op woensdag 27 april 2011 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meivakantie hoor, niet de zomervakantie, laatste periode is deze week begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |