Dat dus, als de wedstrijd nou aanleiding gaf tot voetbalgerelateerde posts, maar nee, tot op heden nog niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:55 schreef .Henk. het volgende:
Wat een onzin, dit is toch gewoon de digitale kroeg waarmee je voetbal kijkt, daar kun je toch gewoon slap ouwehoeren
Ik lees het niet, leuk dat je moeite doet voor niets.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, ik zou het ook kut vinden hoor. Een team zo ophemel een dan verliezen van je aartsrivaal die je bij voorbaat als "minderwaardig" had beschouwt. Ik zou het ook kut vinden als Ajax dit jaar van Feyenoord zou hebben verloren terwijl Feyenoord een kutseizoen had.
Maar dat betekend niet dat je zo zielig hoeft te gaan doen
Dit dus, als de wedstrijd interessant genoeg wordt, wordt er vanzelf meer over voetbal gepraat ipv randzakenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:56 schreef alors het volgende:
[..]
Dat dus, als de wedstrijd nou aanleiding gaf tot voetbalgerelateerde posts, maar nee, tot op heden nog niet.
Toch sympathiek dat je er dan nog even op reageert. Je mag best gefrustreerd zijn hoor, ik snap het wel. Daar kom je wel overheenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik lees het niet, leuk dat je moeite doet voor niets.
Gelukkig worden ze finaal van de kaart getikt met Barcelona's magische tikkatakkavoetbal.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ach ja...het typische Real voetbal weer: schop de tegenstander.
Dat constant vast loopt op hun eigen helft.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:58 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Gelukkig worden ze finaal van de kaart gewerkt met Barcelona's magische tikkatakkavoetbal.
Typische Barcelona gezeur weer: vraag om kaartenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ach ja...het typische Real voetbal weer: schop de tegenstander.
Ronaldo al aan de bal gezien?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:58 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Gelukkig worden ze finaal van de kaart getikt met Barcelona's magische tikkatakkavoetbal.
Jij doet ook niks anders dan niet leuke woordgrapjes maken tijdens live wedstrijden of wel?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:59 schreef Morendo het volgende:
Hij ziet er een beetje pips uit, vast aan de diarra.
Xavi? Lijkt mij ook een sympathieke gast.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:59 schreef alors het volgende:
Puyol is wel een baas, en Messi is ook wel okay, maar de rest van de spelers vind ik niet echt sympathiek.
Ga door, vind het wel vermakelijk want lezen blijf ik het niet doen.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Toch sympathiek dat je er dan nog even op reageert. Je mag best gefrustreerd zijn hoor, ik snap het wel. Daar kom je wel overheen
quote:
Ze zijn weer hilarischquote:Op woensdag 27 april 2011 20:59 schreef Morendo het volgende:
Hij ziet er een beetje pips uit, vast aan de diarra.
WK finale gemist?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Xavi? Lijkt mij ook een sympathieke gast.
Genoeg zo.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Ga door, vind het wel vermakelijk want lezen blijf ik het niet doen.
Hoezo 'niet leuk'?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij doet ook niks anders dan niet leuke woordgrapjes maken tijdens live wedstrijden of wel?
Stel je niet zo aan kleuter, negeer hem of echt, of ga er op in.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Ga door, vind het wel vermakelijk want lezen blijf ik het niet doen.
Wat maakt het uit, stand teltquote:Op woensdag 27 april 2011 21:01 schreef Shreyas het volgende:
Hoeveel seconden heeft Real Madrid de bal eigenlijk in bezit gehad? Ik denk 60 seconden max.
Hoe lang is Barca op de helft van Real geweest? Ik denk 60 seconden max.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:01 schreef Shreyas het volgende:
Hoeveel seconden heeft Real Madrid de bal eigenlijk in bezit gehad? Ik denk 60 seconden max.
Pepe is toch meer het type stormram volgens mijquote:Op woensdag 27 april 2011 21:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
"Stofzuiger op het middenveld"
Dat heb ik nu zovaak langs horen komen dat ik wel benieuwd ben wat het überhaupt betekent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |