quote:Op woensdag 27 april 2011 20:45 schreef PoezeligDing het volgende:
En jo wacht weer op flip om te kroelen
als ze het al zouden zien snappen die breezersletten het nog nietquote:Op woensdag 27 april 2011 20:45 schreef rico80 het volgende:
[..]
Deze kan inderdaad niet vaak genoeg getoond worden.
Mag ook wel even bij die breezersletjes op hyves gespamt worden dit. Even een andere kijk of de zaak dan die walgelijke dailies.
Een vals wijf dus, niks oprechts aan.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:45 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dat is iets typisch vrouwelijks; vaak zo bij het passen van kleding zeggen ze dat iets goed staat terwijl het of spuuglelijk of te strak zit, zo komen zij juist beter uit de verf
Tja, zo is Jo nou eenmaal
hahaha dat viel mij dus ook meteen op....smerig vals kreng he?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat valse lachje van Mo op het einde van de Daily
zeggen alle verkoopsters!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:45 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dat is iets typisch vrouwelijks; vaak zo bij het passen van kleding zeggen ze dat iets goed staat terwijl het of spuuglelijk of te strak zit, zo komen zij juist beter uit de verf
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een vals wijf dus, niks oprechts aan.
nee die zien alleen wat ze willen zienquote:Op woensdag 27 april 2011 20:45 schreef rico80 het volgende:
[..]
Deze kan inderdaad niet vaak genoeg getoond worden.
Mag ook wel even bij die breezersletjes op hyves gespamt worden dit. Even een andere kijk of de zaak dan die walgelijke dailies.
Ja die zag ik ook, twijfelde nog aan mezelf. Vuile bitchquote:Op woensdag 27 april 2011 20:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat valse lachje van Mo op het einde van de Daily
Ik geloof er wel in dat Jo bovenaan staat, alleen niet die megavoorsprong. Als je geen vertrouwen meer in de mensheid zou hebben zou je bijna gaan denken dat ze dat doen om de fans van Geer en Karim aan te sporen om te sms'en.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fijn dat jij nog geloof hebt in die gemanipuleerde polls.
nou niet elke vrouw is zo vals hoor, ik zeg het eerlijk of iets staat of niet. of ze het nou leuk vinden of niet...en kopen ze het alsnog, is het hun probleem,dus niet achteraf tegen me zeiken dat het niet staatquote:Op woensdag 27 april 2011 20:45 schreef Chuckster het volgende:
[..]
echt?? neeeeeeeeequote:Op woensdag 27 april 2011 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik geloof er wel in dat Jo bovenaan staat, alleen niet die megavoorsprong. Als je geen vertrouwen meer in de mensheid zou hebben zou je bijna gaan denken dat ze dat doen om de fans van Geer en Karim aan te sporen om te sms'en.
ik wou me tv slaanquote:Op woensdag 27 april 2011 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Dat valse lachje met haar tong iets uit haar mond, achter haar handen.
Ja diequote:Op woensdag 27 april 2011 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Dat dus jaquote:Op woensdag 27 april 2011 20:47 schreef knagsje het volgende:
de sponsor betaals dus Jo wint, simpel toch
Ok, we begrijpen elkaar.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik geloof er wel in dat Jo bovenaan staat, alleen niet die megavoorsprong. Als je geen vertrouwen meer in de mensheid zou hebben zou je bijna gaan denken dat ze dat doen om de fans van Geer en Karim aan te sporen om te sms'en.
Spoort nietquote:Op woensdag 27 april 2011 20:44 schreef mcspicy het volgende:
Raar wijf die Mo,eerst zeggen dat Karim,Gerard en Sharon haar favorieten zijn,dan bij het nomineren Gerard,Karim en Jo op de bank zetten en vervolgens tegen de stem over de telefoon zeggen dat Jo,Flip en Sharon haar favoriete bewoners zijn.Die is echt verknipt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Diep van binnen heb ook jij die eigenschapquote:Op woensdag 27 april 2011 20:47 schreef Stability het volgende:
[..]
nou niet elke vrouw is zo vals hoor, ik zeg het eerlijk of iets staat of niet. of ze het nou leuk vinden of niet...en kopen ze het alsnog, is het hun probleem,dus niet achteraf tegen me zeiken dat het niet staat
dat zouden ze toch nooit doenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
heb met de daily er al 2 naar binnen gemikt, zullen vanaaf nog wel meer volgenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:48 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ben je weer aan een pammetje toe?
dat ik het niet eerlijk zou zeggen? leer me eerst maar eens kennen dan, dan zal je snel anders pratenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:48 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Diep van binnen heb ook jij die eigenschap![]()
wordt lastig praten met uitgetrapte tandjes hequote:Op woensdag 27 april 2011 20:49 schreef Stability het volgende:
[..]
dat ik het niet eerlijk zou zeggen? leer me eerst maar eens kennen dan, dan zal je snel anders praten
die dikke kont en die dikke benen bedoelt ze?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo tegen Shar; mooi die slanke taille...
Welke slanke taille?
shar heeft inderdaad niet een mooi figuur! Maar een slanke taille heeft ze!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Welke slanke taille?
maar wel echt vlees he, geen teringzooi hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 20:50 schreef Stability het volgende:
[..]
die dikke kont en die dikke benen bedoelt ze?
Idd , dan lijkt het al snel slank daarbovenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:50 schreef Stability het volgende:
[..]
die dikke kont en die dikke benen bedoelt ze?
ik sla niet ! alleen van die gekken zoals op sst ,daar jeuken mn handen wel vanquote:Op woensdag 27 april 2011 20:50 schreef knagsje het volgende:
[..]
wordt lastig praten met uitgetrapte tandjes he
Jo: "If you have them, flaunt them";)quote:Op woensdag 27 april 2011 20:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
als ze het al zouden zien snappen die breezersletten het nog niet
Als ik wist hoe twitter werkt, dan deed ik het met plezier.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die bedoel ik. Kan iemand die op retweeten op twitter?
die dikke kont en die dikke benen bedoelt ze?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:50 schreef waterkant het volgende:
[..]
shar heeft inderdaad niet een mooi figuur! Maar een slanke taille heeft ze!
dat stukkie wat tussen die dubbel c zit en dr bibsquote:Op woensdag 27 april 2011 20:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Welke slanke taille?
dat dusquote:Op woensdag 27 april 2011 20:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Idd , dan lijkt het al snel slank daarboven
hoe origineel zegquote:Op woensdag 27 april 2011 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jo: "If you have them, flaunt them";)
Nee Mo aan de dates van Karimquote:Op woensdag 27 april 2011 20:50 schreef beequeen het volgende:
Stelt de Stem nu van die sexueel getinte vragen? Ik volgde het even niet.
Ik wel en ik geef het toe. Niet vriendinnen voor gek laten lopen maar stiekem lach ik wel als een vrouw die ik niet zo mag een verknipt kapsel heeft, doorschijnende broek, uitgelopen makeup, snotje in neus of rok van achteren in ondergoed.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:48 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Diep van binnen heb ook jij die eigenschap![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |