ik had er echt mee genokt, als ik hem wasquote:Op woensdag 27 april 2011 20:38 schreef rico80 het volgende:
[..]
Er is geen boete, je krijgt alleen je dagvergoeding niet. Maar dat harkt ie alleen al aan rente ruimschoots binnen. Hij zit er voor de ervaring, maar ik kan me niet voorstellen dat dit de ervaring is waar ie op gehoopt had.
Nee maar hij merkt wel dagelijks op dat er hooguit 200000 kijkers zijn. Hij weet dondersgoed dat het een flop is en dat die jankballen daar voor een groot deel debet aan zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
zij weten natuurlijk nog niet hoe het allemaal in beeld gebracht wordt.
Lekker hèquote:Op woensdag 27 april 2011 20:39 schreef Chuckster het volgende:
Jo heeft wel een lekker strak kontje, dat moet ik d'r nageven
dat dus...en hij heeft er echt voor gezorgd dat mensen bleven kijken, samen met gerardquote:Op woensdag 27 april 2011 20:39 schreef marky het volgende:
[..]
Dat vind ik nooit een reden waarom iemand zou mogen winnen. Van Karim is het een keuze om dat geld nog niet te hebben in zijn leven omdat hij er geen waarde aan heeft gehecht. Karim heeft een ggoed stel hersens dat had hij kunnen gebruiken voor een carriere. Karim het van mij winnen om wie hij in het programma geweest is.
neeeeeeeeee is een stille hint dat deze twee blijven!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:35 schreef kaatje50 het volgende:
![]()
[..]
ik wilde zeggen daar is het beeld al, maar op ziggo lijkt het wel een in memoriam van Geer en Karim
Fijn dat jij nog geloof hebt in die gemanipuleerde polls.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
57%.. Eat your heart out, Jo-haters!!!!!!![]()
![]()
![]()
Dat hebben al die Jostemmers al jaren geleden gedaan. Mensen die nog wel een hart in hun lijf hebben, zouden nooit stemmen op zo'n egocentrisch, vals, manipulatief, achterbaks, laag-bij-de-gronds creatuur.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
57%.. Eat your heart out, Jo-haters!!!!!!![]()
![]()
![]()
Heb ik ook nadat ik ververste, eerst 2 stilstaande streamsquote:Op woensdag 27 april 2011 20:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik heb helemaal iets vaags.
Zie net 5 site erdoorheen
bij mij 1 van de 4 schermpies nuquote:Op woensdag 27 april 2011 20:40 schreef Candyfreak het volgende:
Mijn streams doen het nog steeds niet
Dan krijg je er 4 van mij: Jo is een toppertje!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:34 schreef mazaru het volgende:
Ik zit zonder woorden na die tussenstand
op upc eerst wel daarna niet en nu weer wel beeld!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:41 schreef Stability het volgende:
alle vier doen ze het bij mij...alleen cam 1 en 2 zijn hetzelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |