Nope, Geer is niet belangrijk. Hij heeft het hokje door.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:31 schreef Stability het volgende:
gerard is amper in beeld gebracht toch?
indd !! ik heb 3 stilstaande streams....nu 4 met wel beeld maar niks beweegtquote:Op woensdag 27 april 2011 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, Geer is niet belangrijk. Hij heeft het hokje door.
ja indd die hebben ze heel slecht neergezet, flikkers...karim is de enige die echt die ton goed kan gebruiken ! hij heeft zelf geen cent, de rest welquote:Op woensdag 27 april 2011 20:33 schreef Blackprinces het volgende:
karim mag dus naar huis van de stem, is echt niet goed in beeld gebracht in de daily
dat denk ik ookquote:Op woensdag 27 april 2011 20:33 schreef Blackprinces het volgende:
karim mag dus naar huis van de stem, is echt niet goed in beeld gebracht in de daily
Ik heb nog wel wat woorden over die je mag lenenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:34 schreef mazaru het volgende:
Ik zit zonder woorden na die tussenstand
heb ik ookquote:Op woensdag 27 april 2011 20:33 schreef Stability het volgende:
[..]
indd !! ik heb 3 stilstaande streams....nu 4 met wel beeld maar niks beweegt
ik wilde zeggen daar is het beeld al, maar op ziggo lijkt het wel een in memoriam van Geer en Karimquote:Op woensdag 27 april 2011 20:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Regie de SL mag er af hoor, uitzending is over..
Jaaa Jo yeahhh i lovee this..quote:[img] Op [url= 27 april 2011 20:29[/url] schreef MaryMouse het volgende:
22% gerard
21% karim
57% joanna
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:34 schreef mazaru het volgende:
Ik zit zonder woorden na die tussenstand
Wat ben je toch een lieverd!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat woorden over die je mag lenen
ik heb helemaal iets vaags.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:35 schreef Stability het volgende:
hebben jullie ook stilstaande beelden van cam 1 en 2 jo en sharon met de style tang
en op 3 gerard en karim en op 4 de rondzit met flip karim en gerard erop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |