Flip kluis van Moquote:Op woensdag 27 april 2011 19:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb Mo toch ook die van Sharon gegeven?
[ afbeelding ]
En niemand heeft dat in de gaten behalve de streamers?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:25 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Philip pakt de kluis van Mo, is al gedaan op het plaatje. en mo pakt daarna de kluis van Sharon
Het begon met:quote:Op woensdag 27 april 2011 19:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Flip kluis van Mo
Mo kluis van Shar
dan kan Flip toch geen 4500 hebben?
Er zijn twee missie's geweest Philip pakt de kluis van Mo.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het begon met:
Flip - Sharon
Mo - Sharon
Flip - Jo
Mo - Sharon
Waar zit dan de fout?
Ik heb Flip - Mo dan gemist?
Op de SST-site word je ook niet wijzer, die lopen achter.
Die van Flip - Mo had ik dus gemist.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:36 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Er zijn twee missie's geweest Philip pakt de kluis van Mo.
Mo pakt de kluis van Sharon
Flip pakte toch de kluis van Mo toen die de wedstrijd met gebogen knieën tegen de muur aanzitten had gewonnen vanmiddag?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het begon met:
Flip - Sharon
Mo - Sharon
Flip - Jo
Mo - Sharon
Waar zit dan de fout?
Ik heb Flip - Mo dan gemist?
Op de SST-site word je ook niet wijzer, die lopen achter.
Die heb ik gemist, maar is bijgewerkt.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Flip pakte toch de kluis van Mo toen die de wedstrijd met gebogen knieën tegen de muur aanzitten had gewonnen vanmiddag?
Lekker fanatiek he, die Mo? En ze doet ook zo volop met het spel mee!quote:
Nou, zoveel heb je niet gemist hoor, het was zo voorbij.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, maar is bijgewerkt.
Lees ik een keer de COS niet terug en gebeurt er wat
tnxquote:Op woensdag 27 april 2011 19:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, zoveel heb je niet gemist hoor, het was zo voorbij.
Algemene impressie is dit:
[ afbeelding ]
Nee, toen liep ik in de stad en was ik geld aan het uitgeven.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
tnx
Weet je toevallig ook hoe de wissels gingen?
1. telefoon
2. ?
3. ?
4. knieën
5. koffer
Wie wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:30 schreef Flashbox het volgende:
Geloof er geen flikker van.
[ afbeelding ]
om te kotsen!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:31 schreef Stability het volgende:
57% voor jo .....kom op zeg ! wat een gemanipuleer weer en wat was het weer een pro jo/flip/mo sjow !
dat zeg ikquote:Op woensdag 27 april 2011 20:31 schreef Stability het volgende:
gerard is amper in beeld gebracht toch?
Net op tijd terug om je uit te zwaaien, mooie wedstrijd!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Walgelijke oplichterij.![]()
Ben voetbal kijken, tabee.
Nope, Geer is niet belangrijk. Hij heeft het hokje door.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:31 schreef Stability het volgende:
gerard is amper in beeld gebracht toch?
indd !! ik heb 3 stilstaande streams....nu 4 met wel beeld maar niks beweegtquote:Op woensdag 27 april 2011 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, Geer is niet belangrijk. Hij heeft het hokje door.
ja indd die hebben ze heel slecht neergezet, flikkers...karim is de enige die echt die ton goed kan gebruiken ! hij heeft zelf geen cent, de rest welquote:Op woensdag 27 april 2011 20:33 schreef Blackprinces het volgende:
karim mag dus naar huis van de stem, is echt niet goed in beeld gebracht in de daily
dat denk ik ookquote:Op woensdag 27 april 2011 20:33 schreef Blackprinces het volgende:
karim mag dus naar huis van de stem, is echt niet goed in beeld gebracht in de daily
Ik heb nog wel wat woorden over die je mag lenenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:34 schreef mazaru het volgende:
Ik zit zonder woorden na die tussenstand
heb ik ookquote:Op woensdag 27 april 2011 20:33 schreef Stability het volgende:
[..]
indd !! ik heb 3 stilstaande streams....nu 4 met wel beeld maar niks beweegt
ik wilde zeggen daar is het beeld al, maar op ziggo lijkt het wel een in memoriam van Geer en Karimquote:Op woensdag 27 april 2011 20:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Regie de SL mag er af hoor, uitzending is over..
Jaaa Jo yeahhh i lovee this..quote:[img] Op [url= 27 april 2011 20:29[/url] schreef MaryMouse het volgende:
22% gerard
21% karim
57% joanna
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:34 schreef mazaru het volgende:
Ik zit zonder woorden na die tussenstand
Wat ben je toch een lieverd!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat woorden over die je mag lenen
ik heb helemaal iets vaags.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:35 schreef Stability het volgende:
hebben jullie ook stilstaande beelden van cam 1 en 2 jo en sharon met de style tang
en op 3 gerard en karim en op 4 de rondzit met flip karim en gerard erop?
ben het helemaal met je eens....ik had er als ik gerard was, en dus geld zat had allang uitgestapt.die boete kom je wel overheen lijkt mequote:Op woensdag 27 april 2011 20:35 schreef rico80 het volgende:
Ik vind dat Gerard en Karim de eer aan zichzelf moeten houden en eruit moeten stappen. Laat die huilebalken de finale maar halen. Wat een deceptie als er helemaal NIEMAND uit "heel Nederland" op ze staan te wachten. Kunnen de mannen lekker met zn 2en gaan zeilen, dat verdienen ze, en dat is ook mogelijk. Ik schat Gerard echt niet als gier in.
En die ton kan Mo goed gebruiken om die kronkel weg te poetsen.
Ik had dat beeld ook en was zo dom om te refreshen, niet doen, dan heb je geen streams meer!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:36 schreef Flow3r het volgende:
best een mooi stilstaand plaatje![]()
[ afbeelding ]
Ja, heb ook een heel vaag en stilstaand beeld (op laptop, heb geen upc, of ziggo)quote:Op woensdag 27 april 2011 20:35 schreef Stability het volgende:
hebben jullie ook stilstaande beelden van cam 1 en 2 jo en sharon met de style tang
Ja want dan heeft jo lekker weer alle aandacht op haar gericht van iedereen.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:36 schreef missmistreated het volgende:
Je wordt gewoon kennerzat (zowel hier thuis als in het SS-huis) van zon draaikont als Mo...eruit ermee !!!
Is net wat Jo zei gisteravond..........
daar kom je nu meequote:Op woensdag 27 april 2011 20:37 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik had dat beeld ook en was zo dom om te refreshen, niet doen, dan heb je geen streams meer!
Niet F5-en!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:37 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, heb ook een heel vaag en stilstaand beeld (op laptop, heb geen upc, of ziggo)
ja en dacht refresh maar was niet zo goed ideetjequote:Op woensdag 27 april 2011 20:35 schreef Stability het volgende:
Hier ook, nieuwe SL. Gerard en Karim in (stilstaand) beeld.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:33 schreef Stability het volgende:
[..]
indd !! ik heb 3 stilstaande streams....nu 4 met wel beeld maar niks beweegt
Alweerquote:Op woensdag 27 april 2011 20:36 schreef Chuckster het volgende:
De Nep5 site is naar de kleaute, lekker dan
zij weten natuurlijk nog niet hoe het allemaal in beeld gebracht wordt.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:37 schreef Stability het volgende:
[..]
ben het helemaal met je eens....ik had er als ik gerard was, en dus geld zat had allang uitgestapt.die boete kom je wel overheen lijkt me
alsof dit beter is dan stilstaandquote:Op woensdag 27 april 2011 20:37 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik had dat beeld ook en was zo dom om te refreshen, niet doen, dan heb je geen streams meer!
Ze wou op dat moment echt geen aandacht...ze was het fukking zat....quote:Op woensdag 27 april 2011 20:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja want heeft jo lekker weer alle aandacht op haar gericht van iedereen.
Er is geen boete, je krijgt alleen je dagvergoeding niet. Maar dat harkt ie alleen al aan rente ruimschoots binnen. Hij zit er voor de ervaring, maar ik kan me niet voorstellen dat dit de ervaring is waar ie op gehoopt had.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:37 schreef Stability het volgende:
[..]
ben het helemaal met je eens....ik had er als ik gerard was, en dus geld zat had allang uitgestapt.die boete kom je wel overheen lijkt me
En waarom? omdat flip mo aandacht gaf ipv haar.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:38 schreef missmistreated het volgende:
[..]
Ze wou op dat moment echt geen aandacht...ze was het fukking zat....
Dat vind ik nooit een reden waarom iemand zou mogen winnen. Van Karim is het een keuze om dat geld nog niet te hebben in zijn leven omdat hij er geen waarde aan heeft gehecht. Karim heeft een goed stel hersens dat had hij kunnen gebruiken voor een carriere. Karim mag het van mij winnen om wie hij in het programma geweest is.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:34 schreef Stability het volgende:
[..]
ja indd die hebben ze heel slecht neergezet, flikkers...karim is de enige die echt die ton goed kan gebruiken ! hij heeft zelf geen cent, de rest wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |