Voel me kei goed , voel me kei goedquote:Op woensdag 27 april 2011 21:04 schreef knagsje het volgende:
Jo populair, het bewijs dat nederland ziek is
Zou me niets verbazen als er een weer een kaart of telefoontje komt, en dat joana die pakt met je mag nu ruilen van plaats met 1 van de niet genomineerde een voordeel dan zit mo erquote:Op woensdag 27 april 2011 21:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
Jo wint toch......jammer maar helaas
zou zomaar kunnen hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 21:06 schreef bamby het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als er een weer een kaart of telefoontje komt, en dat joana die pakt met je mag nu ruilen van plaats met 1 van de niet genomineerde een voordeel dan zit mo er
dat dusquote:Op woensdag 27 april 2011 21:06 schreef MartineLongchamp het volgende:
Toch mooi om te zien dat Gerard en Karim zo vrolijk blijven en lekker bezig zijn, terwijl ze genomineerd zijn. Wat een verschil met die drama***
dat hoopt iedereenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:06 schreef bamby het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als er een weer een kaart of telefoontje komt, en dat joana die pakt met je mag nu ruilen van plaats met 1 van de niet genomineerde een voordeel dan zit mo er
ja goed he? en alsmaar gestraft worden door stemmetje , waaaaaaaardeloosquote:Op woensdag 27 april 2011 21:06 schreef MartineLongchamp het volgende:
Toch mooi om te zien dat Gerard en Karim zo vrolijk blijven en lekker bezig zijn, terwijl ze genomineerd zijn. Wat een verschil met die drama***
moeten we niet op ss site even vol gaan kladden over die 2 toppers?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:06 schreef MartineLongchamp het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:07 schreef waterkant het volgende:
[..]
whishfull thinking... maar wel leuk!
hangt er vanaf, als het met behoud van stemmen is, verandert er niets.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:06 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja daar hoop ik al sinds de nominaties op, mijn droomscenario. Maar dan liever een ruil met Gerard, of Karim.quote:
Het is een top stelquote:Op woensdag 27 april 2011 21:06 schreef MartineLongchamp het volgende:
nou nee hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 21:07 schreef waterkant het volgende:
[..]
whishfull thinking... maar wel leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |