sharon mag van mij vandaag al naar huis, die ben ik goed zat, net als moquote:Op woensdag 27 april 2011 21:00 schreef waterkant het volgende:
toch ben ik blij dat shar gekozen is ... ondanks haar figuur!
ok ze schreeuwt, denkt dat ze kan zingen betweetert en ik irriteer me soms aan haar karakter! maar niet iedereen heeft een mooi figuur!
een poll is iets anders dan een gemanipuleerde stemmingquote:
ja dat ook, even opletten als Geer en Karim alleen zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 21:00 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoorde alleen de tred werdt versneld ofzoiets...
eerst mo dan jo dan die jij wilquote:Op woensdag 27 april 2011 21:02 schreef Stability het volgende:
[..]
sharon mag van mij vandaag al naar huis, die ben ik goed zat, net als mo
ben ik met je eens maar toch niet om haar figuur??quote:Op woensdag 27 april 2011 21:02 schreef Stability het volgende:
[..]
sharon mag van mij vandaag al naar huis, die ben ik goed zat, net als mo
jammer dat hij het nu verteld onder de douche en dat we het niet kunnen horenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja dat ook, even opletten als Geer en Karim alleen zijn
welkom bij de jo showquote:Op woensdag 27 april 2011 21:02 schreef Noelle06 het volgende:
Gerard loopt naar Karim maar ze volgen hem niet de cams
Die poll staat sinds gisteravond bijna constant stabiel. Het enige wat er veranderd is dat Gerard en Karim af en toe een % meer of minder hebben ten koste van elkaar.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:03 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Die poll staat sinds gisteravond bijna constant stabiel. Het enige wat er veranderd is dat Gerard en Karim af en toe een % meer of minder hebben ten koste van elkaar.
Dat was toch wel al lang bekend? Nederland kijkt ook massaal oh oh chersoquote:Op woensdag 27 april 2011 21:04 schreef knagsje het volgende:
Jo populair, het bewijs dat nederland ziek is
gewoon om hoe ze is...wat ze heeft laten zien en haar gedrag.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:03 schreef waterkant het volgende:
[..]
ben ik met je eens maar toch niet om haar figuur??
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:04 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dat was toch wel al lang bekend? Nederland kijkt ook massaal oh oh cherso
het bewijs dat advertising helpt...quote:Op woensdag 27 april 2011 21:04 schreef knagsje het volgende:
Statistieken rekenen ook negatieve tweets mee, dus ook de talloze verontwaardigde tweets.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:04 schreef knagsje het volgende:
sjips was net naar het toiletquote:Op woensdag 27 april 2011 21:03 schreef angeljacky het volgende:
[..]
jammer dat hij het nu verteld onder de douche en dat we het niet kunnen horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |