Ligt Fiel nu gezellig bij de mannen terwijl die opgespoten lip al uren ligt te wachten op haar kroel?quote:
Welke sponsor, waar staat die sponsor in beeld.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:47 schreef knagsje het volgende:
de sponsor betaald dus Jo wint, simpel toch
Dat was toch maar 1 vraag?quote:
uitleg overbodigquote:Op woensdag 27 april 2011 20:53 schreef Freule het volgende:
[..]
Welke sponsor, waar staat die sponsor in beeld.
Ik zie geen sponsor toch?Ja HTC das van telefoon
Mevrouw Wally moet nu steeds met de hond gaan wandelen, dus ze valt vanzelf wel weer een kilootje afquote:
fixedquote:Op woensdag 27 april 2011 20:50 schreef waterkant het volgende:
[..]
shar heeft inderdaad niet een mooi figuur! Maar een relatief slanke taille heeft ze!
Niet nu joh maar die avond dat de dates van Karim er waren.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:53 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Hoe verbazend, Mo die seksueel getinte vragen stelt. (ik zit op stream 3 en durf niet te wisselen, maar geloof het direct)
Is dit uw eerste dag in het sst forum?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:53 schreef Freule het volgende:
[..]
Welke sponsor, waar staat die sponsor in beeld.
Ik zie geen sponsor toch?Ja HTC das van telefoon
groene thee helpt ook, heb jij nog wat in je theezakjes?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mevrouw Wally moet nu steeds met de hond gaan wandelen, dus ze valt vanzelf wel weer een kilootje af
Wat moet geretweet worden?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als ik wist hoe twitter werkt, dan deed ik het met plezier.
heb altijd gedacht dat flipje schoothondje was van jo!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ligt Fiel nu gezellig bij de mannen terwijl die opgespoten lip al uren ligt te wachten op haar kroel?
Mo heeft de grootste kluis nuquote:Op woensdag 27 april 2011 20:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft nog niemand zich verluld, wie limbodansen heeft gewonnen en welke kluizen zijn geruild?
Nee hoor ben hier al ff.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:54 schreef m00h het volgende:
[..]
Is dit uw eerste dag in het sst forum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |