You have to do water by the wine.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon in je eigen tijd je beheersing van de Engelse taal bijspijkeren en ons er niet mee lastig te vallen.
Doet me denken aan die reclame over wind. 'You tried to take the wind out of my sails', of iets in die geest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
That was on the fallstripquote:Op woensdag 27 april 2011 19:05 schreef Morendo het volgende:
Don't let them eat the cheese of your bread php.
?quote:
Up.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:06 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zou best eens in het Engels willen reageren maar dan houdt dat hoongelach nooit
Off of your bread.quote:
Ja, ja. Dat weet ik allemaal wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Off of your bread.
Fok mobile laad langzaam
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Off of your bread.
Fok mobile laad langzaam
It can be a sausage for himquote:Op woensdag 27 april 2011 19:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Off of your bread.
Fok mobile laad langzaam
Je vind het gevolg dus belangrijker dan de oorzaak.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat komt omdat er bepaalde lieden zijn die niet volwassen om kunnen gaan met dergelijke feiten. Daar moet je voor waken.
Torn off of the potquote:Op woensdag 27 april 2011 19:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je vind het gevolg dus belangrijker dan de oorzaak.
Hoezo van de pot gerukt?
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:15 schreef phpmystyle het volgende:
Of ik ga eens wat vaker naar Geerts speeches luisteren in het buitenland, want volgens mij kan ie verdomd goed Engels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |