quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:50 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2010
![]()
Ik verwacht nog niet al teveel van Del Potro. Ik denk dat Nadal ook dit jaar roland garros gaat winnen. Al is een verrassing altijd leukquote:Op donderdag 28 april 2011 07:14 schreef Vector_SLD het volgende:
@ TT
There is but one man..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 april 2011 07:14 schreef Vector_SLD het volgende:
@ TT
There is but one man..
[ afbeelding ]
quote:Del Potro vrijwel zeker niet op Roland Garros
Uitgegeven: 10 mei 2011 08:19
Laatst gewijzigd: 10 mei 2011 08:19
BUENOS AIRES - Juan Martin del Potro kan deze maand vrijwel zeker niet deelnemen aan de Open Franse tenniskampioenschappen op Roland Garros. De Argentijn, die in 2009 de US Open won, heeft een heupblessure en lijkt daarvan niet op tijd hersteld.
''Ik ben maandag begonnen met revalideren en zal er alles aan doen om er in Parijs bij te zijn'', aldus de 22-jarige Del Potro, die de blessure vorige week opliep.
''Maar ik wil niets overhaasten en zal de tijd nemen om goed van deze blessure te herstellen.''
Del Potro won begin mei het ATP-toernooi van Estoril en staat 31e op de wereldranglijst.
quote:Nalbandian mist Roland Garros
Uitgegeven: 11 mei 2011 11:40
Laatst gewijzigd: 11 mei 2011 12:38
AMSTERDAM - David Nalbandian heeft zich teruggetrokken voor Roland Garros. Als gevolg van een griepje heeft de Argentijnse nummer 24 van de wereld een trainingsachterstand opgelopen.
Nalbandian had de trainingsarbeid nodig nadat hij in maart een herniaoperatie onderging.
De tweevoudig halve finalist in Frankrijk verloor zes kilo () na zijn blessure en door zijn ziekte moet hij de comeback uitstellen.
Nalbandians woordvoerder, Bernardo Ballero, zei tegenover de BBC dat de Argentijn ‘fysiek niet in orde was'.
Ballero hoopt dat Nalbandian op tijd fit is voor het toernooi van Queen’s, dat op 6 juni begint en ter voorbereiding dient voor Wimbledon.
Het is toch een keer klaar met hem zou je zeggen, al denk ik ook dat hij eigenlijk de enige is die 3 sets van Nadal kan winnen op gravel.quote:
Ja, en Del Potro als die zou hebben meegedaan, maar verder zie ik het ook niet echt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is toch een keer klaar met hem zou je zeggen, al denk ik ook dat hij eigenlijk de enige is die 3 sets van Nadal kan winnen op gravel.
Als Murray nou eens fatsoenlijk ging spelenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en Del Potro als die zou hebben meegedaan, maar verder zie ik het ook niet echt.
Maar ja, hij kan nog genoeg rust nemen na Rome en zijn vorm die houdt hij wel vast.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is toch een keer klaar met hem zou je zeggen, al denk ik ook dat hij eigenlijk de enige is die 3 sets van Nadal kan winnen op gravel.
quote:Een dag na haar zus Serena heeft ook Venus Williams bekendgemaakt dat ze niet zal deelnemen aan de Open Franse kampioenschappen op Roland Garros.
De 30-jarige Amerikaanse tennisster staat al sinds januari aan de kant nadat ze in de derde ronde van de Australian Open moest opgeven met een heupblessure.
Vorig jaar was Venus Williams al langdurig uitgeschakeld vanwege een knieblessure. Toch won ze in Parijs met Serena de dubbelfinale.
Slepende voetblessure Serena
De jongste van de 'Williams Sisters' kwam door verschillende blessures sinds haar zege op Wimbledon afgelopen zomer al niet meer in actie.
Ze liet de organisatoren donderdag weten dat ze niet tijdig hersteld is van een slepende voetblessure. Serena trapte na haar zege op Wimbledon in een stuk glas. Inmiddels is ze twee operaties verder maar kan ze nog steeds niet spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |