abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 april 2011 @ 09:43:52 #151
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_96079917
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:36 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ga jij eens heel gauw huilend in een hoekje de wereld vervloeken en schreeuwen dat je leven voorbij is. Dat is namelijk het beeld dat de huurders hebben bij het verkopen van een huis met verlies. Woongenot heb je niets aan, je bent gewoon geld kwijt en dat is het enige dat telt!!11one 8)7
:'( sorry!

:+
pi_96080077
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 00:09 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Dat kan dus nu niet meer.

Geen 'vermogende' starters, game-over stijgende huizenprijzen.
Inderdaad... game over... nu een overgewaardeerde starterswoning kopen is waanzin... die raak je alleen nog maar met verlies kwijt. Dan kun je beter veel voor weinig kopen over een jaar of 5 :Y
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_96080111
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:36 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ga jij eens heel gauw huilend in een hoekje de wereld vervloeken en schreeuwen dat je leven voorbij is. Dat is namelijk het beeld dat de huurders hebben bij het verkopen van een huis met verlies. Woongenot heb je niets aan, je bent gewoon geld kwijt en dat is het enige dat telt!!11one 8)7
Kijk maar uit Chevalric, de aasgieren met uitkering zullen zo wel hun bed uit komen rollen om te vertellen dat jij toch maar mooi je geld kwijt bent!
pi_96080127
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:49 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Inderdaad... game over... nu een overgewaardeerde starterswoning kopen is waanzin... die raak je alleen nog maar met verlies kwijt. Dan kun je beter veel voor weinig kopen over een jaar of 5 :Y
Ow, nu is de termijn alweer opgerekt naar 5 jaar? 3 jaar geleden riep je nog dat het over 2 jaar toch echt goed kopen zou zijn...
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 09:55:44 #155
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_96080263
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:49 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ja maar er is jou dan ook wel alles aan gelegen dat de zooi instort. Jij wil namelijk wel graag een koopwoning, maar dat kun je met de huidige prijzen niet betalen. Jaja, ik weet dat je 'altijd wel in kunt stappen maar dan krijg je rommel'. Dat zeg ik, je kunt een fatsoenlijke woning dus momenteel gewoon niet betalen en aangezien jouw salaris niet dermate zal gaan stijgen dat je ineens wel een fatsoenlijk kunt kopen is jouw enige hoop inderdaad dat huizen veel goedkoper worden.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 09:57:49 #156
16180 crew  CoolGuy
pi_96080337
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ow, nu is de termijn alweer opgerekt naar 5 jaar? 3 jaar geleden riep je nog dat het over 2 jaar toch echt goed kopen zou zijn...
Als ie nou 3 jaar geleden eens een opleiding was gaan doen die zinnig was dan was ie daar nu al bijna mee klaar geweest, en had ie een betere baan kunnen zoeken, waar ie ook fatsoenlijk betaald kreeg.

Maar nee, een opleiding is totale waanzin. Nee dan kun je beter op een forum al jarenlang blijven roepen dat de zooi gaat instorten. In plaats van zelf verantwoordelijkheid te nemen wacht je gewoon tot de prijzen zo laag worden dat het ook voor jou mogelijk wordt. Dan kun je namelijk lekker op de bank blijven zitten wachten, en kost het je geen energie en hoef je verder ook niks te doen joh.
pi_96080353
quote:
5s.gif Op donderdag 28 april 2011 08:24 schreef Scorpie het volgende:

Dus 1% bebouwing erbij is volgens jou 1 miljoen kavels?

Kun je rekenen? Het Nederlandse landoppervlakte bedraagt 33883E06 m2
Als je dat volledig volbouwt met kavels van 250m2 en daarnaast 250m2 per kavel reserveert voor infrastructuur zoals parken en wegen kun je daarop bijna 68 miljoen kavels realiseren. Wijs mij eens een Vinex wijk aan waar ze 500m2 per huis reserveren? Zoals men nu bouwt kost een miljoen kavels zelf minder dan 1% van het landoppervlak van NL
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_96080380
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, er zijn inderdaad mensen die eerst zorgen dat ze eigen kapitaal hebben voor ze wat doen.
Zeker. En daar weet ik zelf gelukkig alles van. Waarom denk je dat ik al vele jaren antikraak woon? Denk je nou echt dat dat is omdat ik niet beter zou kunnen betalen?

Nee, ik kon in 2004 ook al een huis kopen, maar vond de huizenmarkt toen al overgewaardeerd. Vanaf dat moment ben ik hard aan het sparen gegaan, wachtend op de grote klap. Die ik overigens al veel eerder verwacht had (er kan blijkbaar altijd nóg meer lucht in zo'n opgeblazen markt), maar die nu dan toch gekomen is. *O*
  donderdag 28 april 2011 @ 10:01:40 #159
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_96080429
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Zijn je hersenen weer aan de kook? Koel eens een beetje af man... ik verziek de discussie helemaal niet, dat jij dat zo ervaart is niet mijn probleem :)
Wat een zieke psychopathische ventjes trekt dit forum aan. Het gaat alleen maar over ik, hun fantastische spullen (auto, huis), baan, inkomen, gokken enz. Spreek ze niet tegen want dan ontploffen ze.. trieste figuren
http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychopathie
De huizenmarkt is volgens de modjes geen zeepbel
  donderdag 28 april 2011 @ 10:02:20 #160
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_96080447
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:59 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Zeker. En daar weet ik zelf gelukkig alles van. Waarom denk je dat ik al vele jaren antikraak woon? Denk je nou echt dat dat is omdat ik niet beter zou kunnen betalen?
Uh, eigenlijk wel ja. Da's wel zo'n beetje de indruk die je achterlaat :@
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_96080449
Wat is dat trouwens voor een triestigheid, dat mensen hier met verwijzingen naar uitspraken van andere users in hun signature posten? :{
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 10:03:52 #162
16180 crew  CoolGuy
pi_96080481
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:01 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

Wat een zieke psychopathische ventjes trekt dit forum aan. Het gaat alleen maar over ik, hun fantastische spullen (auto, huis), baan, inkomen, gokken enz. Spreek ze niet tegen want dan ontploffen ze.. trieste figuren
Inderdaad. Waarom ben je hier eigenlijk dan?
pi_96080505
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja maar er is jou dan ook wel alles aan gelegen dat de zooi instort. Jij wil namelijk wel graag een koopwoning, maar dat kun je met de huidige prijzen niet betalen. Jaja, ik weet dat je 'altijd wel in kunt stappen maar dan krijg je rommel'. Dat zeg ik, je kunt een fatsoenlijke woning dus momenteel gewoon niet betalen en aangezien jouw salaris niet dermate zal gaan stijgen dat je ineens wel een fatsoenlijk kunt kopen is jouw enige hoop inderdaad dat huizen veel goedkoper worden.
Ik denk niet dat Xeno een huis kan kopen aangezien hij al sinds 2009 werkloos thuis zit:

quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2009 22:02 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik werkte voor een bedrijf die sinds eind 2007 geen enkele order meer binnen heeft gekregen, we konden nog nieuwe producten ontwikkelen, maar tot op heden geen enkele klant. Ik zit vanaf volgende week thuis, ga me maar eens inschrijven voor een cursus bloemschikken :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 10:05:04 ]
pi_96080541
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:02 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Uh, eigenlijk wel ja. Da's wel zo'n beetje de indruk die je achterlaat :@
Dat kan. Maar ik lig verder niet wakker van de indruk die ik hier achterlaat. Jullie mening over mij interesseert mij niets. Sterker, ik vind het juist wel grappig om jullie de indruk te geven dat ik een 23-jarige, vrijetijdskunde studerende nietsnut zonder geld en zonder toekomst zou zijn. Dat levert weer de broodnodige polemiek op die dit topic gaande houdt. ;)
  donderdag 28 april 2011 @ 10:06:17 #165
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_96080546
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Inderdaad. Waarom ben je hier eigenlijk dan?
Spiegel voorhouden...
pi_96080553
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:01 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

Nee inderdaad, dat is totaal verschillend ten opzichte van iemand die een weblog opstart om op het grote virtuele Internet zijn waanbeelden te spuien onder verschillende accounts _O-
Ik zou je eigen link eens lezen vriend :D
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 10:06:47 #167
16180 crew  CoolGuy
pi_96080560
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Xeno een huis kan kopen aangezien hij al sinds 2009 werkloos thuis zit:

[..]

Nou, dat is natuurlijk een mooie klote situatie. Ik bedoel, achter de gebruiker Xeno zit toch iemand die zn baan is kwijt geraakt. Dat is gewoon niet tof.
pi_96080570
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:06 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Dat kan. Maar ik lig verder niet wakker van de indruk die ik hier achterlaat. Jullie mening over mij interesseert mij niets. Sterker, ik vind het juist wel grappig om jullie de indruk te geven dat ik een 23-jarige, vrijetijdskunde studerende nietsnut zonder geld en zonder toekomst zou zijn. Dat levert weer de broodnodige polemiek op die dit topic gaande houdt. ;)
Ik heb anders niet het idee dat je acteert hoor. Dat kan twee dingen betekenen; je bent het echt, of je bent een verdomd goeie acteur. Ik gok toch op situatie 1.
  donderdag 28 april 2011 @ 10:07:36 #169
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_96080581
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee inderdaad, dat is totaal verschillend ten opzichte van iemand die een weblog opstart om op het grote virtuele Internet zijn waanbeelden te spuien onder verschillende accounts _O-
Ik zou je eigen link eens lezen vriend :D
Ga eens hulp zoeken...
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 10:07:51 #170
16180 crew  CoolGuy
pi_96080592
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:06 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

Spiegel voorhouden...
Oh ja, maar natuurlijk :')
pi_96080609
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, dat is natuurlijk een mooie klote situatie. Ik bedoel, achter de gebruiker Xeno zit toch iemand die zn baan is kwijt geraakt. Dat is gewoon niet tof.
Ik zou bjina tegen hem willen zeggen dat hij zich moet laten omscholen tot ICT-er.
pi_96080614
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 06:32 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Ja, want dat heb je zelf destijds natuurlijk ook gedaan. :')

Nee, ik weet iets veel beters: er staan 235.000 huizen op funda die vroeg of laat allemaal een keer verkocht zullen moeten worden. Dus laat die prijzen maar kelderen! *O*
Goh, doe je weer alsof je me kent, grappig is dat. Beetje kneuzerig dat wel.. En ja, ik heb eerst gespaard voordat ik ging kopen, waardoor ik een hypotheek heb genomen op een nieuwbouwwoning van 80% casco waarde. De 20% heb ik zelf betaald, net als de keuken, badkamer, tuin, vloer, etc etc. 30 jaar lang rente vastgezet op 4,8% met 90% aflossing. Dus in het vervolg mag je je persoonlijke aanvallen wel achterwege laten, maar wellicht is dat iets te moeilijk voor je.
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 10:08:48 #173
16180 crew  CoolGuy
pi_96080629
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:07 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

Ga eens hulp zoeken...
Zei de schizofreen. Is wel mooi, op je weblogje ben je in ieder geval nooit alleen. Je hebt jezelf, en al je kloontjes.
  donderdag 28 april 2011 @ 10:09:02 #174
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_96080633
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:06 schreef Asfyxia het volgende:
dat ik een 23-jarige, LTS Zwakstroom nietsnut zonder geld en zonder toekomst zou zijn. Dat levert weer de broodnodige polemiek op die dit topic gaande houdt. ;)
Dat is ongeveer het beeld ;)
Maar mooi dat het jou niet boeit! Zal ongeveer hetzelfde voelen als hoe ik moet gniffelen om Xeno's angsthazerij over koophuizen :P
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_96080645
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:08 schreef inXs het volgende:

[..]

Goh, doe je weer alsof je me kent, grappig is dat. Beetje kneuzerig dat wel.. En ja, ik heb eerst gespaard voordat ik ging kopen, waardoor ik een hypotheek heb genomen op een nieuwbouwwoning van 80% casco waarde. De 20% heb ik zelf betaald, net als de keuken, badkamer, tuin, vloer, etc etc. 30 jaar lang rente vastgezet op 4,8% met 90% aflossing. Dus in het vervolg mag je je persoonlijke aanvallen wel achterwege laten, maar wellicht is dat iets te moeilijk voor je.
Jammer jongen, maar die 20% eigen geld ben je sowieso kwijt. Die is in rook opgegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')