quote:Op donderdag 28 april 2011 09:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ga jij eens heel gauw huilend in een hoekje de wereld vervloeken en schreeuwen dat je leven voorbij is. Dat is namelijk het beeld dat de huurders hebben bij het verkopen van een huis met verlies. Woongenot heb je niets aan, je bent gewoon geld kwijt en dat is het enige dat telt!!11one
Inderdaad... game over... nu een overgewaardeerde starterswoning kopen is waanzin... die raak je alleen nog maar met verlies kwijt. Dan kun je beter veel voor weinig kopen over een jaar of 5quote:Op donderdag 28 april 2011 00:09 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Dat kan dus nu niet meer.
Geen 'vermogende' starters, game-over stijgende huizenprijzen.
Kijk maar uit Chevalric, de aasgieren met uitkering zullen zo wel hun bed uit komen rollen om te vertellen dat jij toch maar mooi je geld kwijt bent!quote:Op donderdag 28 april 2011 09:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ga jij eens heel gauw huilend in een hoekje de wereld vervloeken en schreeuwen dat je leven voorbij is. Dat is namelijk het beeld dat de huurders hebben bij het verkopen van een huis met verlies. Woongenot heb je niets aan, je bent gewoon geld kwijt en dat is het enige dat telt!!11one
Ow, nu is de termijn alweer opgerekt naar 5 jaar? 3 jaar geleden riep je nog dat het over 2 jaar toch echt goed kopen zou zijn...quote:Op donderdag 28 april 2011 09:49 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Inderdaad... game over... nu een overgewaardeerde starterswoning kopen is waanzin... die raak je alleen nog maar met verlies kwijt. Dan kun je beter veel voor weinig kopen over een jaar of 5
Ja maar er is jou dan ook wel alles aan gelegen dat de zooi instort. Jij wil namelijk wel graag een koopwoning, maar dat kun je met de huidige prijzen niet betalen. Jaja, ik weet dat je 'altijd wel in kunt stappen maar dan krijg je rommel'. Dat zeg ik, je kunt een fatsoenlijke woning dus momenteel gewoon niet betalen en aangezien jouw salaris niet dermate zal gaan stijgen dat je ineens wel een fatsoenlijk kunt kopen is jouw enige hoop inderdaad dat huizen veel goedkoper worden.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:49 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Inderdaad... game over... nu een overgewaardeerde starterswoning kopen is waanzin... die raak je alleen nog maar met verlies kwijt. Dan kun je beter veel voor weinig kopen over een jaar of 5
Als ie nou 3 jaar geleden eens een opleiding was gaan doen die zinnig was dan was ie daar nu al bijna mee klaar geweest, en had ie een betere baan kunnen zoeken, waar ie ook fatsoenlijk betaald kreeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ow, nu is de termijn alweer opgerekt naar 5 jaar? 3 jaar geleden riep je nog dat het over 2 jaar toch echt goed kopen zou zijn...
Kun je rekenen? Het Nederlandse landoppervlakte bedraagt 33883E06 m2quote:Op donderdag 28 april 2011 08:24 schreef Scorpie het volgende:
Dus 1% bebouwing erbij is volgens jou 1 miljoen kavels?
Zeker. En daar weet ik zelf gelukkig alles van. Waarom denk je dat ik al vele jaren antikraak woon? Denk je nou echt dat dat is omdat ik niet beter zou kunnen betalen?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, er zijn inderdaad mensen die eerst zorgen dat ze eigen kapitaal hebben voor ze wat doen.
Wat een zieke psychopathische ventjes trekt dit forum aan. Het gaat alleen maar over ik, hun fantastische spullen (auto, huis), baan, inkomen, gokken enz. Spreek ze niet tegen want dan ontploffen ze.. trieste figurenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zijn je hersenen weer aan de kook? Koel eens een beetje af man... ik verziek de discussie helemaal niet, dat jij dat zo ervaart is niet mijn probleem
Uh, eigenlijk wel ja. Da's wel zo'n beetje de indruk die je achterlaatquote:Op donderdag 28 april 2011 09:59 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Zeker. En daar weet ik zelf gelukkig alles van. Waarom denk je dat ik al vele jaren antikraak woon? Denk je nou echt dat dat is omdat ik niet beter zou kunnen betalen?
Inderdaad. Waarom ben je hier eigenlijk dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:01 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Wat een zieke psychopathische ventjes trekt dit forum aan. Het gaat alleen maar over ik, hun fantastische spullen (auto, huis), baan, inkomen, gokken enz. Spreek ze niet tegen want dan ontploffen ze.. trieste figuren
http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychopathie
Ik denk niet dat Xeno een huis kan kopen aangezien hij al sinds 2009 werkloos thuis zit:quote:Op donderdag 28 april 2011 09:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja maar er is jou dan ook wel alles aan gelegen dat de zooi instort. Jij wil namelijk wel graag een koopwoning, maar dat kun je met de huidige prijzen niet betalen. Jaja, ik weet dat je 'altijd wel in kunt stappen maar dan krijg je rommel'. Dat zeg ik, je kunt een fatsoenlijke woning dus momenteel gewoon niet betalen en aangezien jouw salaris niet dermate zal gaan stijgen dat je ineens wel een fatsoenlijk kunt kopen is jouw enige hoop inderdaad dat huizen veel goedkoper worden.
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik werkte voor een bedrijf die sinds eind 2007 geen enkele order meer binnen heeft gekregen, we konden nog nieuwe producten ontwikkelen, maar tot op heden geen enkele klant. Ik zit vanaf volgende week thuis, ga me maar eens inschrijven voor een cursus bloemschikken
Dat kan. Maar ik lig verder niet wakker van de indruk die ik hier achterlaat. Jullie mening over mij interesseert mij niets. Sterker, ik vind het juist wel grappig om jullie de indruk te geven dat ik een 23-jarige, vrijetijdskunde studerende nietsnut zonder geld en zonder toekomst zou zijn. Dat levert weer de broodnodige polemiek op die dit topic gaande houdt.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uh, eigenlijk wel ja. Da's wel zo'n beetje de indruk die je achterlaat
Spiegel voorhouden...quote:Op donderdag 28 april 2011 10:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom ben je hier eigenlijk dan?
Nee inderdaad, dat is totaal verschillend ten opzichte van iemand die een weblog opstart om op het grote virtuele Internet zijn waanbeelden te spuien onder verschillende accountsquote:Op donderdag 28 april 2011 10:01 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Wat een zieke psychopathische ventjes trekt dit forum aan. Het gaat alleen maar over ik, hun fantastische spullen (auto, huis), baan, inkomen, gokken enz. Spreek ze niet tegen want dan ontploffen ze.. trieste figuren
http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychopathie
Nou, dat is natuurlijk een mooie klote situatie. Ik bedoel, achter de gebruiker Xeno zit toch iemand die zn baan is kwijt geraakt. Dat is gewoon niet tof.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Xeno een huis kan kopen aangezien hij al sinds 2009 werkloos thuis zit:
[..]
Ik heb anders niet het idee dat je acteert hoor. Dat kan twee dingen betekenen; je bent het echt, of je bent een verdomd goeie acteur. Ik gok toch op situatie 1.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:06 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik lig verder niet wakker van de indruk die ik hier achterlaat. Jullie mening over mij interesseert mij niets. Sterker, ik vind het juist wel grappig om jullie de indruk te geven dat ik een 23-jarige, vrijetijdskunde studerende nietsnut zonder geld en zonder toekomst zou zijn. Dat levert weer de broodnodige polemiek op die dit topic gaande houdt.
Ga eens hulp zoeken...quote:Op donderdag 28 april 2011 10:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dat is totaal verschillend ten opzichte van iemand die een weblog opstart om op het grote virtuele Internet zijn waanbeelden te spuien onder verschillende accounts![]()
Ik zou je eigen link eens lezen vriend
Ik zou bjina tegen hem willen zeggen dat hij zich moet laten omscholen tot ICT-er.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, dat is natuurlijk een mooie klote situatie. Ik bedoel, achter de gebruiker Xeno zit toch iemand die zn baan is kwijt geraakt. Dat is gewoon niet tof.
Goh, doe je weer alsof je me kent, grappig is dat. Beetje kneuzerig dat wel.. En ja, ik heb eerst gespaard voordat ik ging kopen, waardoor ik een hypotheek heb genomen op een nieuwbouwwoning van 80% casco waarde. De 20% heb ik zelf betaald, net als de keuken, badkamer, tuin, vloer, etc etc. 30 jaar lang rente vastgezet op 4,8% met 90% aflossing. Dus in het vervolg mag je je persoonlijke aanvallen wel achterwege laten, maar wellicht is dat iets te moeilijk voor je.quote:Op donderdag 28 april 2011 06:32 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Ja, want dat heb je zelf destijds natuurlijk ook gedaan.
Nee, ik weet iets veel beters: er staan 235.000 huizen op funda die vroeg of laat allemaal een keer verkocht zullen moeten worden. Dus laat die prijzen maar kelderen!
Zei de schizofreen. Is wel mooi, op je weblogje ben je in ieder geval nooit alleen. Je hebt jezelf, en al je kloontjes.quote:
Dat is ongeveer het beeldquote:Op donderdag 28 april 2011 10:06 schreef Asfyxia het volgende:
dat ik een 23-jarige, LTS Zwakstroom nietsnut zonder geld en zonder toekomst zou zijn. Dat levert weer de broodnodige polemiek op die dit topic gaande houdt.
Jammer jongen, maar die 20% eigen geld ben je sowieso kwijt. Die is in rook opgegaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:08 schreef inXs het volgende:
[..]
Goh, doe je weer alsof je me kent, grappig is dat. Beetje kneuzerig dat wel.. En ja, ik heb eerst gespaard voordat ik ging kopen, waardoor ik een hypotheek heb genomen op een nieuwbouwwoning van 80% casco waarde. De 20% heb ik zelf betaald, net als de keuken, badkamer, tuin, vloer, etc etc. 30 jaar lang rente vastgezet op 4,8% met 90% aflossing. Dus in het vervolg mag je je persoonlijke aanvallen wel achterwege laten, maar wellicht is dat iets te moeilijk voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |