Het moet toch niet gekker worden: ik werd vanochtend door mijn werkcoach gebeld en hij had een vacature voor mij. Hij had de vacature nog niet op de site gezet want hij wilde mij eerst erover informeren

Het is tijdelijk met weinig kans op een vervolg want het is een 3-mans bedrijf die even iemand extra nodig heeft.
Niet veel later kreeg ik in de mail een afwijzing binnen van een andere sollicitatie. Er stond in dat ik was afgewezen wegens gebrek aan ervaring... Donder op, dacht ik bij mijzelf, dit werk heb ik 10 jaar geleden nog als fok!king vakantiewerk gedaan. Even inwerken en gaan met die banaan! Ik zet niet alles op mijn cv
Ik klik op beantwoorden en schrijf op mijn aller charmantst dat ik ook ervaring heb in zus en zo, en ik vermeld daarbij niet dat het om vakantiewerk gaat

Nog geen minuut later ontvang ik een reply met een aanbod voor een andere, tijdelijke, functie. Het is een groot bedrijf waar aan de lopende band nieuw -ervaren- personeel wordt gezocht, dus wellicht is er een mogelijkheid dat ik aan kan blijven in een andere functie... Morgen ga ik daar langs voor een gesprek.
Aansluitend mijn werkcoach gebeld. Hij vond het helemaal prachtig. Hij kent het bedrijf goed en heeft er het volste vertrouwen in dat dit positief zal uitpakken.
Bij het UWV binnenstampen heeft toch zin gehad. Zo kon mijn werkcoach in elk geval de persoon achter het dossiernummer ontmoeten en zien dat ik geen tokkie ben die geld wil om uit te kunnen
slapen.
[ Bericht 2% gewijzigd door Basson op 19-05-2011 22:37:36 ]