abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:43:31 #226
311014 IDisposable
GC.Collect();
pi_97054614
quote:
13s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:21 schreef Balisto het volgende:
Ik woon in Groningen en krijg zojuist een vacature-alert voor vakantiewerk bij de Gamma in Waalwijk. :')
Ey, werk is werk ouwe.
Jeffster! _O_
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:49:47 #227
283395 HeetBoven
componist van lullige liedjes
pi_97055024
als ik het goed begrijp krijgen we dadelijk alleen nog maar reacties 's-avonds :) iedereen in dit topic kan per slot van rekening helpen met aardbeien plukken ^O^
pi_97055946
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:43 schreef IDisposable het volgende:

[..]

Ey, werk is werk ouwe.
quote:
Snelste route Groningen - Waalwijk: 2 uur 33 min. (251 km)
pi_97056273
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:49 schreef HeetBoven het volgende:
als ik het goed begrijp krijgen we dadelijk alleen nog maar reacties 's-avonds :) iedereen in dit topic kan per slot van rekening helpen met aardbeien plukken ^O^
Niet elke werkzoekende in dit topic heeft een bijstandsuitkering en woont in de regio Brabant.
pi_97061502
Ik heb inmiddels al paar weken erop zitten bij de C1000 en het bevalt prima! :)
De mensen zijn vriendelijk en de sfeer is goed, maar ben toch blij als ik binnenkort weer ga studeren!
Hoe staat het bij jullie allemaal?
pi_97067055
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 02:27 schreef smileyface het volgende:
De mensen zijn vriendelijk en de sfeer is goed, maar ben toch blij als ik binnenkort weer ga studeren!
Nog niet veel veranderd. Af en toe kutklusjes voor uitzendbureaus en daarnaast regelmatig afwijzingen.
pi_97067725
Zijn er nog mensen die in Malta willen werken? Ik kreeg net een vacature in m'n mail die misschien interessant is voor mensen met callcenterervaring.
pi_97079370
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 02:27 schreef smileyface het volgende:
Leuk om te horen dat het je daar goed bevalt!

Ik heb net een afwijzing binnen. Was doorgedrongen tot de laatste ronde en ben 2e geworden. Daar heb je niks aan, maar het geeft dan nog wel een goed gevoel dat uit de vele tientallen sollicitaties ik tot de laatste ronde ben doorgedrongen met 2 anderen en daar dan 2e ben geworden. Dat geeft me in ieder geval nog wat moed om door te zoeken....
pi_97101784
Zowaar wat positieve berichten ontvangen, dinsdag mag ik op gesprek komen bij onze trots Koninklijke Olie en ook bij een Nederlandse financiėle dienstverlener ben ik een ronde verder gekomen in de sollicitatie procedure voor een traineeship. Wie weet levert het iets op :).
  zondag 22 mei 2011 @ 18:48:32 #235
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_97164930
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:01 schreef Janena het volgende:
In onze lokale krant stond dat ze bij Randstad Hoogeveen morgen een 'meet en greet' hebben van 18 tot 21 uur met Fokker. Zoeken meerdere personeelsleden.

Geen idee of ze kantoorpersoneel zoeken of alleen mensen voor in de productie maar ik kan altijd mijn hoofd even laten zien natuurlijk.
Heb mn maand proeftijd er net op zitten bij Fokker en heb nu een jaarcontract. Ben bij een vergadering geweest waar ze vertelden wat de verwachtingen voor fokker zijn in Hoogeveen. Ze verwachten de komende jaren, tot 2015 met 50% te zullen groeien. er komt een nieuwe loods die ze nu bouwen en die in augustus klaar moet zijn. Er werken nu ongeveer 800 mensen en er komen de komende jaren dus een paar honderd banen bij, als hun prognose goed is tenminste. De baantjes die er bijkomen zijn dus op allerlei niveau's, van administratief tot productie etc. Er werken momenteel niet veel uitzendkrachten, dus een vast contract zit er niet heel snel in want ze willen een 'losse schil' van 20%, maar als je er eenmaal bent en je hebt je bewezen, vlieg je er niet zo snel uit.

Als je redelijk uit de buurt komt van Hoogeveen zal ik dit bedrijf zeker in de gaten houden,
maar ik heb ook collega's uit Engeland, Amsterdam, Eindhoven, oa door de sluiting van andere Fokker-vestigingen tijdens het faillisement in de jaren 90 en veel engineers komen uit Engeland.

Ik heb het erg naar mn zin bij Fokker en verwacht ook 'mee te groeien' de komende jaren, het loon is goed, de werksfeer en secundaire voorwaarden zijn ook prima in orde.
To BG or not to BG!
  zondag 22 mei 2011 @ 19:45:51 #236
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_97167758
Leuk om te horen!

Ik heb donderdag mijn cv achtergelaten bij de randstad vestiging die de detachering gaat doen.
Nu denk ik er wel over om toch nog een open sollicitatie te doen bij Fokker zelf (als er iets beschikbaar is kunnen ze me altijd nog inhuren via het uitzendbureau als ze dat willen).
De vriend van mijn nicht heeft er een paar jaar met heel veel plezier gewerkt, hij is er weggegaan omdat hij met mijn nicht in Australie is gaan wonen, mijn nicht heeft er zelf ook een tijdje gewerkt.
Sfeer lijkt prima te zijn.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_97237838
http://www.nu.nl/economie/2522480/t-mobile-schrapt-475-banen.html

Dit is wel weer zuur, ik ben dus aangenomen in bij een bedrijf waar we zulke internet diensten maken en aanbieden. Hier wordt het alleen maar drukker en heb ik dus een baan gekregen, maar ergens anders gaan er weer mensen in de WW komen.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 10:05:38 #238
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_97238166
Ik ga op gesprek en ik hoop dat ik met goed nieuws terugkom.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_97242383
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 09:55 schreef JDx het volgende:
http://www.nu.nl/economie/2522480/t-mobile-schrapt-475-banen.html

Dit is wel weer zuur, ik ben dus aangenomen in bij een bedrijf waar we zulke internet diensten maken en aanbieden. Hier wordt het alleen maar drukker en heb ik dus een baan gekregen, maar ergens anders gaan er weer mensen in de WW komen.
Tja, dat is van alle tijden, als bedrijven bepaalde werkzaamheden afstoten dan staan er weer anderen op om deze werkzaamheden op te pakken.
pi_97243329
Heeft iemand ooit een salarisindicatie moeten opgeven bij het inschrijven bij een uitzendbureau?

Ik wilde reageren op een baan via een klein uitzendbureau waar ik me eerst nog moest inschrijven. De baan was al vergeven, maar ik heb me daar toch maar ingeschreven en ze vroegen dus om een salarisindicatie. Mijn eerste gedachte was: "Dat bepalen jullie toch?" Om mijn kansen te vergroten heb ik maar gezegd: "Zolang het maar boven het minimum ligt ben ik wel tevreden." Maar of dat nou verstandig was?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:28:00 #241
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_97244657
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 12:47 schreef Balisto het volgende:
Heeft iemand ooit een salarisindicatie moeten opgeven bij het inschrijven bij een uitzendbureau?

Ik wilde reageren op een baan via een klein uitzendbureau waar ik me eerst nog moest inschrijven. De baan was al vergeven, maar ik heb me daar toch maar ingeschreven en ze vroegen dus om een salarisindicatie. Mijn eerste gedachte was: "Dat bepalen jullie toch?" Om mijn kansen te vergroten heb ik maar gezegd: "Zolang het maar boven het minimum ligt ben ik wel tevreden." Maar of dat nou verstandig was?
Lijkt mij wel een goede keuze, krijg je in ieder geval meer aangeboden dan wanneer je zegt dat je minimaal 50% boven het minimumloon wilt zitten. Je kan de aangeboden banen altijd nog afslaan als het te weinig verdiend ;)
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 15:08:25 #242
33350 Janena
pi_97248192
Ik zeg dan vaak: in mijn laatste baan verdiende ik zus en zo maar ik wil best iets omlaag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Janena op 24-05-2011 15:28:43 ]
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  dinsdag 24 mei 2011 @ 15:16:14 #243
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_97248551
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:28 schreef Gemaskerde het volgende:
Lijkt mij wel een goede keuze, krijg je in ieder geval meer aangeboden dan wanneer je zegt dat je minimaal 50% boven het minimumloon wilt zitten. Je kan de aangeboden banen altijd nog afslaan als het te weinig verdiend ;)
Je moet daar ook wel weer een beetje mee oppassen is mijn ervaring. Als je te laag vraagt dan wordt je niet serieus genomen.

@ Balisto zoek eens op loonwijzer.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_97249818
Tja, in een soortgelijke functie verdiende ik vorig jaar 8,25 per uur, een paar cent boven het minimum.
Ik vind het wel apart dat ze het vragen, want meestal heb je bij uitzendbureaus wat dat betreft weinig te onderhandelen.
pi_97249903
Ze vroegen hier ook waar ik aan dacht, ik zei, nouja ik verdiende hiervoor zus en zo en toen zeiden ze, ja, daar dachten wij ook aan.

Dacht echt, wat nou als ik meer had gezegd, zeiden ze wellicht hetzelfde :P
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:45:16 #246
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_97257776
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 12:47 schreef Balisto het volgende:

Je kunt op internet opzoeken hoeveel normaal is voor een bepaalde functie. Ervaring telt ook mee. Ik heb 2500 bruto opgegeven voor een MBO-functie, zonder dat ik er ervaring in had, anders was het meer geweest.

Mannen schijnen over het algemeen beter te zijn in salarisonderhandelingen dan vrouwen en ook om opslag vragen mannen eerder dan vrouwen. Je zou het standaard elk jaar moeten proberen, nee heb je.......

Mijn motto was: hoog inzetten, je kunt altijd nog naar beneden........
To BG or not to BG!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:55:02 #247
33350 Janena
pi_97258293
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:45 schreef Balisto het volgende:
Tja, in een soortgelijke functie verdiende ik vorig jaar 8,25 per uur, een paar cent boven het minimum.
Ik vind het wel apart dat ze het vragen, want meestal heb je bij uitzendbureaus wat dat betreft weinig te onderhandelen.
Ja, meestal staat het salaris al vast.

In dit geval zou ik dan inzetten op 9 euro.

Om welke functie gaat het?
8.25 is eigenlijk wel bar slecht.
  woensdag 25 mei 2011 @ 13:15:05 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97290957
Ik ben nu met vakantiewerk bezig, vanochtend zes sollicitaties de deur uitgedaan. Begint ook per 1 juni/juli, zo ongeveer. Heb specifieke ervaring in de branche waar ik solliciteer (zorg). Nu maar hopen dat ze me niet te oud vinden :X.

Verder verwacht ik deze of volgende week te horen of ik ergens op gesprek mag komen.
Niet meer actief op Fok!
pi_97291269
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:55 schreef Janena het volgende:
Om welke functie gaat het?
8.25 is eigenlijk wel bar slecht.
Administratief werk.
Ja, het is natuurlijk een erg schraal salaris, maar als ik behoorlijk wat uren kan werken ben ik allang blij.
pi_97291301
Ik heb trouwens voor de grap bij de Plus gesolliciteerd. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')