Ey, werk is werk ouwe.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:21 schreef Balisto het volgende:
Ik woon in Groningen en krijg zojuist een vacature-alert voor vakantiewerk bij de Gamma in Waalwijk.
Niet elke werkzoekende in dit topic heeft een bijstandsuitkering en woont in de regio Brabant.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:49 schreef HeetBoven het volgende:
als ik het goed begrijp krijgen we dadelijk alleen nog maar reacties 's-avondsiedereen in dit topic kan per slot van rekening helpen met aardbeien plukken
Nog niet veel veranderd. Af en toe kutklusjes voor uitzendbureaus en daarnaast regelmatig afwijzingen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:27 schreef smileyface het volgende:
Ik heb inmiddels al paar weken erop zitten bij de C1000 en het bevalt prima!
De mensen zijn vriendelijk en de sfeer is goed, maar ben toch blij als ik binnenkort weer ga studeren!
Hoe staat het bij jullie allemaal?
Leuk om te horen dat het je daar goed bevalt!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:27 schreef smileyface het volgende:
Ik heb inmiddels al paar weken erop zitten bij de C1000 en het bevalt prima!
De mensen zijn vriendelijk en de sfeer is goed, maar ben toch blij als ik binnenkort weer ga studeren!
Hoe staat het bij jullie allemaal?
Heb mn maand proeftijd er net op zitten bij Fokker en heb nu een jaarcontract. Ben bij een vergadering geweest waar ze vertelden wat de verwachtingen voor fokker zijn in Hoogeveen. Ze verwachten de komende jaren, tot 2015 met 50% te zullen groeien. er komt een nieuwe loods die ze nu bouwen en die in augustus klaar moet zijn. Er werken nu ongeveer 800 mensen en er komen de komende jaren dus een paar honderd banen bij, als hun prognose goed is tenminste. De baantjes die er bijkomen zijn dus op allerlei niveau's, van administratief tot productie etc. Er werken momenteel niet veel uitzendkrachten, dus een vast contract zit er niet heel snel in want ze willen een 'losse schil' van 20%, maar als je er eenmaal bent en je hebt je bewezen, vlieg je er niet zo snel uit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:01 schreef Janena het volgende:
In onze lokale krant stond dat ze bij Randstad Hoogeveen morgen een 'meet en greet' hebben van 18 tot 21 uur met Fokker. Zoeken meerdere personeelsleden.
Geen idee of ze kantoorpersoneel zoeken of alleen mensen voor in de productie maar ik kan altijd mijn hoofd even laten zien natuurlijk.
Tja, dat is van alle tijden, als bedrijven bepaalde werkzaamheden afstoten dan staan er weer anderen op om deze werkzaamheden op te pakken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:55 schreef JDx het volgende:
http://www.nu.nl/economie/2522480/t-mobile-schrapt-475-banen.html
Dit is wel weer zuur, ik ben dus aangenomen in bij een bedrijf waar we zulke internet diensten maken en aanbieden. Hier wordt het alleen maar drukker en heb ik dus een baan gekregen, maar ergens anders gaan er weer mensen in de WW komen.
Lijkt mij wel een goede keuze, krijg je in ieder geval meer aangeboden dan wanneer je zegt dat je minimaal 50% boven het minimumloon wilt zitten. Je kan de aangeboden banen altijd nog afslaan als het te weinig verdiendquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:47 schreef Balisto het volgende:
Heeft iemand ooit een salarisindicatie moeten opgeven bij het inschrijven bij een uitzendbureau?
Ik wilde reageren op een baan via een klein uitzendbureau waar ik me eerst nog moest inschrijven. De baan was al vergeven, maar ik heb me daar toch maar ingeschreven en ze vroegen dus om een salarisindicatie. Mijn eerste gedachte was: "Dat bepalen jullie toch?" Om mijn kansen te vergroten heb ik maar gezegd: "Zolang het maar boven het minimum ligt ben ik wel tevreden." Maar of dat nou verstandig was?
Je moet daar ook wel weer een beetje mee oppassen is mijn ervaring. Als je te laag vraagt dan wordt je niet serieus genomen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:28 schreef Gemaskerde het volgende:
Lijkt mij wel een goede keuze, krijg je in ieder geval meer aangeboden dan wanneer je zegt dat je minimaal 50% boven het minimumloon wilt zitten. Je kan de aangeboden banen altijd nog afslaan als het te weinig verdiend
Je kunt op internet opzoeken hoeveel normaal is voor een bepaalde functie. Ervaring telt ook mee. Ik heb 2500 bruto opgegeven voor een MBO-functie, zonder dat ik er ervaring in had, anders was het meer geweest.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:47 schreef Balisto het volgende:
Heeft iemand ooit een salarisindicatie moeten opgeven bij het inschrijven bij een uitzendbureau?
Ik wilde reageren op een baan via een klein uitzendbureau waar ik me eerst nog moest inschrijven. De baan was al vergeven, maar ik heb me daar toch maar ingeschreven en ze vroegen dus om een salarisindicatie. Mijn eerste gedachte was: "Dat bepalen jullie toch?" Om mijn kansen te vergroten heb ik maar gezegd: "Zolang het maar boven het minimum ligt ben ik wel tevreden." Maar of dat nou verstandig was?
Ja, meestal staat het salaris al vast.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:45 schreef Balisto het volgende:
Tja, in een soortgelijke functie verdiende ik vorig jaar 8,25 per uur, een paar cent boven het minimum.
Ik vind het wel apart dat ze het vragen, want meestal heb je bij uitzendbureaus wat dat betreft weinig te onderhandelen.
Administratief werk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:55 schreef Janena het volgende:
Om welke functie gaat het?
8.25 is eigenlijk wel bar slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |