ik ga voor pasta met kip/broccoli, champignons in boursin/knoflooksaus..quote:Op woensdag 27 april 2011 14:17 schreef sharr het volgende:
Wat zal ik te eten halen voor vanavond bij de Albert Heijn? Alleen eten alles.
waarom?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:17 schreef sharr het volgende:
Wat raar dat fokkers niet hetzelfde heten als in hun username staat. Heel verwarrend alles
Klinkt wel lekker. Ik ga denk ik voor soep met stokbrood, lekker origineel.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga voor pasta met kip/broccoli, champignons in boursin/knoflooksaus..
[..]
waarom?
nee hoor zijn er genoeg volgens mijquote:Op woensdag 27 april 2011 14:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker. Ik ga denk ik voor soep met stokbrood, lekker origineel.
En omdat ik geloof ik de enige ben die zo naïef is om haar echte naam in haar username te verwerken
Maar gezien jouw voornaam snap ik je bijnaam nietquote:Op woensdag 27 april 2011 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor zijn er genoeg volgens mij
ik gebruik dezelfde username bij bijna alles.
gewoon bijnaam + rugnummer
uhmquote:Op woensdag 27 april 2011 14:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar gezien jouw voornaam snap ik je bijnaam niet
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm
ging van ron naar ronny naar johnny naar sjonny en op vakantie in italie naar gianni.
paar jaar later is die eigenlijk bijna niet meer gebruikt en vaker vervangen door Paddy, maar ja, ik ga niet alle usernames vervangen
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker. Ik ga denk ik voor soep met stokbrood, lekker origineel.
En omdat ik geloof ik de enige ben die zo naïef is om haar echte naam in haar username te verwerken
tijdens St. patricksday naar de pubs geweest.quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh fml ik zou hier niet meer posten.
Omdat?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ooh oke, vandaarquote:Op woensdag 27 april 2011 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijdens St. patricksday naar de pubs geweest.
geweldige avond waar alle nederlanders/engelsen/ieren en amerikanen geloofden dat ik een echte ier was..
leg jij sharonimus dan eens uit?quote:
Melee?quote:
Ehm zo noemde een vriendin me altijd (is ook een uitgang van het Latijn, van 'wij') nadat we ooit een keer allemaal Latijnse versies op mijn naam hadden gemaakt. Sharibus, sharum, allesquote:
heb je ook latijn gehad?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Ehm zo noemde een vriendin me altijd (is ook een uitgang van het Latijn, van 'wij') nadat we ooit een keer allemaal Latijnse versies op mijn naam hadden gemaakt. Sharibus, sharum, alles. Sharonimus was wel de beste.
Ja, heb het nog steeds! Vind het stiekem ook best leuk. Sta nu voor de schoolexamens 7.8, hoogste van mijn vakken eigenlijk. Heb het nu alleen te lang al niet meer gedaan dus het zal niet helemaal meer lukkenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je ook latijn gehad?
was altijd een leuk vak. het aantal fouten dat ik had was de maatstaaf voor de 6
beauty & brainsquote:Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, heb het nog steeds! Vind het stiekem ook best leuk. Sta nu voor de schoolexamens 7.8, hoogste van mijn vakken eigenlijk. Heb het nu alleen te lang al niet meer gedaan dus het zal niet helemaal meer lukken
Doe maar even wel tochquote:Op woensdag 27 april 2011 14:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fijne middagquote:Op woensdag 27 april 2011 14:39 schreef sharr het volgende:
Jongenssss ik ga even naar mijn grote vriendin toe alles en daarna naar de Albert Heijn. Tot zienssss, fijne middag nog enzo.
Ik heb ze gekocht zelf, dus ben weer helemaal vrolijk. Dankje Jan, jij ookquote:Op woensdag 27 april 2011 14:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Fijne middagik hoop dat ze sigaretten voor je heeft enzo
doeiquote:Op woensdag 27 april 2011 14:39 schreef sharr het volgende:
Jongenssss ik ga even naar mijn grote vriendin toe alles en daarna naar de Albert Heijn. Tot zienssss, fijne middag nog enzo.
n8nquote:
pittige testjes waren het vandaag hoorquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
pittige testjes waren het vandaag hoormaar toch wel een redelijk goed gevoel over dus morgen dan weet ik meer
euhhhhquote:Op woensdag 27 april 2011 15:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jan en zijn zus willen een baby
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
euhhhh![]()
![]()
mijn zus mag best een baby en dan word ik ome Jan ik hoop dat je dat bedoeld
Ragboerrrquote:
Eentje voor op de Tol en eentje voor in de bus.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ragboerrrvanavond zit ik weer lekker in busje 400 of 401 en loop ik even rond in het mooie Utrecht
maar eerst nog een bierblik kopen voor onderweg natuurlijk
En nog een kleintje voor de trein van Utrecht naar Driebergen-Zeist uiteraardquote:Op woensdag 27 april 2011 15:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eentje voor op de Tol en eentje voor in de bus.
Zondag ben ik weer op de Tol te vinden. Middagje NAC en misschien nog ff in Woerkum.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En nog een kleintje voor de trein van Utrecht naar Driebergen-Zeist uiteraard
Is 1994 je geboortejaar?quote:
Stiekem aftrekken achter de Donald Duck zeker?quote:
Ok, vroeg het me af.quote:
KamperTquote:
quote:
Wat een faal zeg.quote:
Heb m afgekeken.quote:
Gulpener erbij?quote:
nee, zit gewoon nog op kantoor, maar de drukte voor vandaag is gelukkig voorbij.quote:
Stiekem enzo...quote:Op woensdag 27 april 2011 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, zit gewoon nog op kantoor, maar de drukte voor vandaag is gelukkig voorbij.
krat staat nog thuisquote:
kquote:
Niet waarquote:Op woensdag 27 april 2011 16:07 schreef gianni61 het volgende:
oh, fijn, laat me maar allemaal alleen hierzo
folders vouwen?quote:
daar waren die testjes voorquote:
oh, dat lijkt echt heerlijk om een dagje te doen. hele dag achterlijke mensen aan de telefoon.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
daar waren die testjes vooreerste ronde had ik al gehaald en vandaag 2e ronde tests was een of andere MBO IQ test en taalvaardigheid en die had ik zeer goed gedaan allemaal en nu word ik Helpdeskmedewerker van een zorgverzekeraar
Ok, gefeliciteerd manquote:Op woensdag 27 april 2011 16:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
daar waren die testjes vooreerste ronde had ik al gehaald en vandaag 2e ronde tests was een of andere MBO IQ test en taalvaardigheid en die had ik zeer goed gedaan allemaal en nu word ik Helpdeskmedewerker van een zorgverzekeraar
Nice.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
WTF is datquote:Op woensdag 27 april 2011 16:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet haten ze waren mooi
[ afbeelding ]
Ziet er gaar uit, maar ik zou ze wel etenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:37 schreef sharr het volgende:
[..]
croissantjes van danerole, zelf gemaakt
Verkeerd ge(dane)rold dan.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:37 schreef sharr het volgende:
[..]
croissantjes van danerole, zelf gemaakt
Dankjequote:Op woensdag 27 april 2011 16:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ziet er gaar uit, maar ik zou ze wel eten
Ik had ook heul geen zin om te rollen, gewoon erin gepleurd.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:39 schreef sharr het volgende:
Dankzij Cash heb ik nu zin in patat. Wil iemand ruilen?
Zien er raar uit idd, maar zolang ze maar lekker zijn iddquote:Op woensdag 27 april 2011 16:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet haten ze waren mooi
[ afbeelding ]
Tegen friet?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:39 schreef sharr het volgende:
Dankzij Cash heb ik nu zin in patat. Wil iemand ruilen?
quote:
Toen ik ze zag wist ik meteen dat aliens bestondenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:44 schreef sharr het volgende:
Geef mij gelijk of mijn croissantjes vallen jullie aan.
Dat wist ik toen ik jou zag ook gelijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:45 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Toen ik ze zag wist ik meteen dat aliens bestonden
Laatst zei je wat andersquote:Op woensdag 27 april 2011 16:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat wist ik toen ik jou zag ook gelijk.
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat? Ik zeg stomme kutkinderen en jij komt aangelopen? Dit kan geen toeval meer zijn.
Als je gewoon normaal doet is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf een paar dagen koest gehouden dus we gaan met een schone lei beginnen
Dit, ik vind je best aardig eigenlijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal doet is er niets aan de hand.
Oke.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal doet is er niets aan de hand.
Dankje, ik vind jou ook aardig.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Dit, ik vind je best aardig eigenlijk.
PATURAIN, DASSE PASSE FAINquote:Op woensdag 27 april 2011 16:50 schreef sharr het volgende:
Oh jeetje ik maak morgen wel croissants, maak nu een italiaanse bol met paturain als avondetenLekkerlekker.
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:50 schreef sharr het volgende:
Oh jeetje ik maak morgen wel croissants, maak nu een italiaanse bol met paturain als avondetenLekkerlekker.
Haal wegquote:
SPOILER: Spoiler voor PatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Okquote:Op woensdag 27 april 2011 17:03 schreef Patje1987 het volgende:
Doe ze anders in een spoiler ofzo, niet te doen op mobiel anders.
Sorryquote:Op woensdag 27 april 2011 17:03 schreef Patje1987 het volgende:
Doe ze anders in een spoiler ofzo, niet te doen op mobiel anders.
De mijne was geen frituurplaatjequote:
Maar ik wil je werkboek in de frituurpan gooienquote:Op woensdag 27 april 2011 17:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De mijne was geen frituurplaatje
quote:
Ja man, lekker geschiedenis etenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar ik wil je werkboek in de frituurpan gooienhihihi nee hoor wel een heel mooi plaatje goed gedaan
![]()
Geschiedenisquote:Op woensdag 27 april 2011 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja man, lekker geschiedenis eten
Ik ga het kiezen in m'n profielquote:
Hét leukste vak op de middelbare school.quote:
Dat zeker nietquote:Op woensdag 27 april 2011 17:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hét leukste vak op de middelbare school.
Naast gym inderdaad.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hét leukste vak op de middelbare school.
Wel vanaf de Russische Revolutie.quote:
Geen idee wanneer dat wasquote:
1917.quote:
Oh, zat ik toch aardig in de richtingquote:
2.quote:
Kan gebeuren gr grquote:Op woensdag 27 april 2011 17:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ok, gelukkig maar. Ik was al bijna worried
In principe was het een grote revolutie van 1905 tot, ik dacht, 1921. Maar in in 1917 waren er inderdaad 2.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
In 1917 2 toch? In Oktober en Februari?
Ocarina is toch zo'n fluitschelpje?quote:
Ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ocarina is toch zo'n fluitschelpje?
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:47 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja.Ik heb er een, maar kan m niet bespelen.
Hij is goed.quote:
Die met die kool/sla is nog ergerquote:
Ik wil t niet zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die met die kool/sla is nog erger
Dan zet je 'm niet aanquote:
kquote:
hierzo, direct boven mijquote:
nee, plakt tegen het plafondquote:
Och toch, wahebbieermeegedaan?quote:
Koffie en cake bij jou vanavond?quote:
wat heb je er mee gedaan??quote:
Jaquote:Op woensdag 27 april 2011 18:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel met stofwolkjes, telt dat ook?
Ja. Rond een uur of 8?quote:
Weggezet, de jongens mogen 'm weggooien.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heb je er mee gedaan??
hoi appeltje![]()
(ik dacht trouwens dat jij moest werken?)
Ik dacht zelf meer aan rituele verbranding...quote:
Tof!quote:
zal er zijnquote:
Vanmiddag geloof ik?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gezellig.
Sinds wanneer is Nijntje hier eigenlijk?
Oh, oké.quote:
Zo stiekem is het anders niet, whehe.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:51 schreef Henkie94 het volgende:
Beetje op je werk fokken he. Stiekemerd.
slecht..quote:Op woensdag 27 april 2011 18:50 schreef Omdatappel het volgende:
Weggezet, de jongens mogen 'm weggooien.
Ik ben nu op m'n werk.
Hoezo?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, oké.
[..]
Zo stiekem is het anders niet, whehe.![]()
Ik kom hier af en toe eens langsquote:Op woensdag 27 april 2011 18:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gezellig.
Sinds wanneer is Nijntje hier eigenlijk?
Oh.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
slecht..
ik bedoel natuurlijk wat je ermee deed toen je hem kapot maakte..
Mn broer zit gewoon naast me alless.quote:
Af en toe? Dit is de eerste keer dat ik je hier zie.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kom hier af en toe eens langs
Ik vraag me af hoe je op de computer kunt in de AH.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh.Ik deed niets, of nouja, stofzuigen natuurlijk. En toen maakte hij ineens rare geluiden en het stof kwam er net zo hard weer uit.
[..]
Mn broer zit gewoon naast me alless.
[..]
Af en toe? Dit is de eerste keer dat ik je hier zie.
Heb hier toch al eens vaker gepostquote:Op woensdag 27 april 2011 18:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Af en toe? Dit is de eerste keer dat ik je hier zie.
Ik ben niet in de AH.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:55 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je op de computer kunt in de AH.
Oh, vreemd. Nou, oké, gezellig hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb hier toch al eens vaker gepost
Le wut.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben niet in de AH.
[..]
Oh, vreemd. Nou, oké, gezellig hoor.
klinkt als een kleinigheidje.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh.Ik deed niets, of nouja, stofzuigen natuurlijk. En toen maakte hij ineens rare geluiden en het stof kwam er net zo hard weer uit.
Webshop.quote:
Ik zal mijn vader heel verleidelijk aankijken.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt als een kleinigheidje.
niet weggooien. handige jongen zoeken. verleidelijk aankijken en hij repareert hem wel even voor je..
Oh.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Webshop.Ik heb 2 baantjes.
[..]
Ik zal mijn vader heel verleidelijk aankijken.
stiekem heet ze in het echt geen rocknijntje!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb hier toch al eens vaker gepost
oke, das dan weer smerig..quote:Op woensdag 27 april 2011 18:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Webshop.Ik heb 2 baantjes.
[..]
Ik zal mijn vader heel verleidelijk aankijken.
quote:
You talkin' to me?quote:
Technische shit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
You talkin' to me?
[..]
Technische shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Watquote:![]()
alleen die in het rode shirtje krijgt mijn telefoon niet gescand..quote:Op woensdag 27 april 2011 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn echte naam is niet RockNijntje
You lie...quote:
Dus omdat je iemand niet op hyves kunt vinden, heet die persoon niet zo?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen die in het rode shirtje krijgt mijn telefoon niet gescand..
[..]
You lie...
(ik heb gehyvest)
Moet je de App even opnieuw opstartenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen die in het rode shirtje krijgt mijn telefoon niet gescand..
Aangenaam kennis met u te maken, meneer.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hoi Gertrude, mijn naam is Abelbrandt.
Whihi!quote:
Jij ook al?quote:
Maakt niet uit toggquote:Op woensdag 27 april 2011 19:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Aangenaam kennis met u te maken, meneer.
[..]
Whihi!
sry
[..]
Jij ook al?
Of hij heeft me juist wel gevonden, op de één of andere manier en weet daarom dat ik mogelijk niet zo heet.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dus omdat je iemand niet op hyves kunt vinden, heet die persoon niet zo?
nee, omdat ik haar wel kan vinden heet ze niet zoquote:Op woensdag 27 april 2011 19:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dus omdat je iemand niet op hyves kunt vinden, heet die persoon niet zo?
geen zin in.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet je de App even opnieuw opstartenHij doet het bij mij soms ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |