Gezeik, hoe erg is het nou om een weerwoord te krijgen?!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:41 schreef freecell het volgende:
Ja, knalgezellig!
Er zal ook iemand eens iets komen posten die hier normaal niet komt...
En dan andere groepen beschuldigen van kliekgedrag
Ik denk, gezien de reacties, dat dat ook niet het punt wasquote:Op woensdag 27 april 2011 13:42 schreef moussy het volgende:
[..]
Gezeik, hoe erg is het nou om een weerwoord te krijgen?!
quote:
gelezenquote:
Oow, joh! Dat is naar! Heeft hij nu kunstmatige gehoorsbeenderen? Er staat me iets van bij nu je het zegt, het is geloof ik niet helemaal blijven hangenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Aaaaw! mijn grote zoon belt me op om te vragen of ik me niet teveel zorgen maak. Wat lief! dat je eigen kind je zo kan verrassen.![]()
Inca, Buum moet zijn oor laten checken nadat ze vorig jaar huidcellen vonden in zijn middenoor die de hele boel aan puin hebben gedrukt. Nu heeft ie een bionisch oor.![]()
en ik vind mijzelf eigenlijk best gezellig.
nee, dat ze m voor de operatie ook drugs hebben gegeven. heel weird.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat een lieverd die zoon van jou, buuv en betekenen de stonede berichten dat buum alweer terug is van de OK?
Och werkelijk?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:56 schreef simmu het volgende:
wij moesten vorig jaar uiteindelijk driekwart jaar soebatten en moeilijk doen diaan
Indienen van het schaderapport. We hoefden geen expertise te laten doen, omdat het geschatte bedrag te laag was. Het is de verzekering van de tegenpartij, maar heel toevallig is dat ook onze eigen verzekering.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:57 schreef Incantrix het volgende:
Een week sinds de expertise, Diaan? Of het indienen van de nota? Duurt meestal wel wat langer, maar mailen dat het er nog niet is kan geen kwaadIs het je eigen verzekering of die van een wederpartij?
En haha, thnx damesIk ben vooralsnog ook benieuwd, hij wil 'm in het echie laten zien en hij is nog niet thuis..
ik weet al wel wat ik zou willen, qua tattoo, maar ik vind mijzelf er geen type voor.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:48 schreef Vicky het volgende:
wat lief Buuf!
Inca, ik ben ook nieuwsgierig naar de tattoo van je husband!
Ik wil nog steeds een tattoo laten zetten maar ik weet nog niet in welke vorm.
volle maan werkt zeker met je broek uit.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:34 schreef Ticootje het volgende:
ik heb het net geprobeerd... krijg ik terug broek uit... Dus het werkt niet zo.. Volle maan wel.
Weerwoord? Er kon geen normale reactie vanaf en en passant werd het dreumestopic er ook nog even (totaal uit de lucht gegrepen) bij gehaald. Ik vond het echt buiten proportie heel eerlijk gezegd, niet de reacties an sich, maar het totaal van die reacties op één losse opmerking van iemand...quote:Op woensdag 27 april 2011 13:42 schreef moussy het volgende:
[..]
Gezeik, hoe erg is het nou om een weerwoord te krijgen?!
Je móet toch niet per sé ALLES zeggen dat in je opkomt? Je kunt toch ook best eens iets laten gaan ofzo? Dat gehakketak altijd hier, tering hey..quote:Op woensdag 27 april 2011 14:40 schreef Ticootje het volgende:
ik ergerde me gewoon aan de toon van de opmerking... Dan zeg ik dat dus... Dat er dan nog op doorgegaan moet worden prima... Dan ga ik ook wel ff door.
Folie? is het een kauwgomplaatje ofzo?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:41 schreef Incantrix het volgende:
Tatoeages
Ik ben al heel voorzichtig een beetje aan het nadenken over 'mijn' sleeve, al zal dat nog wel een paar jaar duren.. En ik heb eigenlijk ook alweer een andere side-project bedacht, maar daar weet ik de plek nog niet echt voor.
Maar hij is terug, en het is echt heel gaaf gewordenHet folie zit er alleen nog even op, dus nog geen picca's
Haha, uiteraardquote:Op woensdag 27 april 2011 14:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Folie? is het een kauwgomplaatje ofzo?
oh gelukkig, ik maakte me al zorgen.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, uiteraardJe denkt toch niet dat hij een échte mag he?
Nah, gelukkig mag ik altijd nog wel zelf bepalen waar ik wel en niet op reageer en op welke manier.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je móet toch niet per sé ALLES zeggen dat in je opkomt? Je kunt toch ook best eens iets laten gaan ofzo? Dat gehakketak altijd hier, tering hey..En dan wel zeiken dat het van óns geklets zo ongezellig wordt hier
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh gelukkig, ik maakte me al zorgen.
Jaja, het is al goed hoor. Je punt is luid en duidelijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nah, gelukkig mag ik altijd nog wel zelf bepalen waar ik wel en niet op reageer en op welke manier.
Nee, Peace heeft ze gesproken, ze zijn nu met de banden bezig en daarna de keuring. Gelukkig hebben we vanavond alle tijd.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat schiet lekker op diaan. pfffff. maar misschien is ie al wel gekeurd maar moet ie nog afgemeld ofzo?
Deze mail kreeg ik vorige week van de tussenpersoon van de tegenpartij:quote:Op woensdag 27 april 2011 14:47 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, ik wilde nog wat tegen jou zeggen, sorry Diaan! In principe kan het heel snel geregeld zijn, als ze eenmaal aansprakelijkheid hebben erkend. Simmu heeft wel gelijk, het ligt wel een kléin beetje aan de verzekeraar die je voor je hebt. Ik hoop dat het snel geregeld is!
Ik heb hem inmiddels een mailtje gestuurd.quote:De schade is gemeld door de Heer S.
Ik zal aan London Verzekeringen vragen om de schade aan jou over te maken.
ja joh. heel je toekomst naar de gallemiezen.quote:
Ja man! En mijn ouders, wat moeten díe wel niet denken van hem, als hij ineens een tatoeage heeft?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja joh. heel je toekomst naar de gallemiezen.
waar heeft ie m laten zetten eigenlijk?
Wat is het thema Bar? of is dat geheel vrij om te bedenken?
Inmiddels gedaan!!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:52 schreef Incantrix het volgende:
Gewoon mailen hoor, Diaan! Is hun werk, en wie weet kan hij al vertellen dat er al een betaalbericht is ontvangen o.i.d., dan weet je dat het eraan komt
Die tussenpersoon is echt geweldig. Je zou toch bijna gaan overstappen!!quote:London heeft een kleine werkvoorraad.
Ik heb zojuist gebeld, de betaling gaat waarschijnlijk deze week eruit.
Dan is het toch juist superhip om ergens een verstopt doodshoofd te hebben? Of een draak ofzo?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
nou ja, nu heb ik op alles een antwoord. Wat heb je op je been dan? je rug weet ik toevallig.![]()
nou ja, ik vind het facinerend, tattoos. maar ik ben veel te parelkettingbroekrok voor een tattoo. denk ik.
Kijk, dan weet je weer precies van de hoed en de randquote:Op woensdag 27 april 2011 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
En alweer een berichtje terug:
[..]
Die tussenpersoon is echt geweldig. Je zou toch bijna gaan overstappen!!
nah. Dan wordt het weer zo Heleen van Rooyen.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan is het toch juist superhip om ergens een verstopt doodshoofd te hebben? Of een draak ofzo?
Euhm, nou, ik heb dus niet echt foto's online.. De tatoeëerder wel, maar da's geen hele charmante foto omdat hij 'm gesoept heeft om alles erop te hebben. Even zoeken..
Gaaf, ik zou ook nog graag een tatoo willen van Roy van Thijs heb ik er al 1quote:Op woensdag 27 april 2011 14:51 schreef Incantrix het volgende:
Ja! Hij is echt zó hip!
En euh, wat voor thema zoek je dan zo ongeveer? Wij hadden ooit een oud en nieuw-feestje met als thema 'er is meer tussen hemel en aarde' en dat was echt onwijs leuk! Is op veel verschillende manieren te interpreteren, dus leverde ook veel leuke creaties op
Oh, mah, weet ik niet. Ik ken haar niet echt, misschien scheelt datquote:Op woensdag 27 april 2011 15:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nah. Dan wordt het weer zo Heleen van Rooyen.kijk mij eens stout zijn. hihihihih. nah.
maar goed, ik ben nog geen 40 je weet het niet hè.
In dit geval was het erkennen geen probleem. Wij waren al uit de auto en de tegenpartij reed achteruit tegen onze stilstaande auto aan.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kijk, dan weet je weer precies van de hoed en de randYay, fijn dat het vlot zal gaan.. Met London heb ik ook geen hele geweldige ervaringen, maar dat heeft vooral met het erkennen van aansprakelijkheid te maken.
Oh, kijk.. Hij heeft nu de niet-gesoepte versie op zijn website. Beter!
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Hij is weer op de uitslaapkamer!dan viel het mee dus. gelukkig. zo maar even kijken daar.
JEE!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Hij is weer op de uitslaapkamer!dan viel het mee dus. gelukkig. zo maar even kijken daar.
bij ons van van begin af duidelijk dat de aansprakelijkheid bij *die andere* lag hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 14:47 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, ik wilde nog wat tegen jou zeggen, sorry Diaan! In principe kan het heel snel geregeld zijn, als ze eenmaal aansprakelijkheid hebben erkend. Simmu heeft wel gelijk, het ligt wel een kléin beetje aan de verzekeraar die je voor je hebt. Ik hoop dat het snel geregeld is!
Yeps. Zoiets:quote:Op woensdag 27 april 2011 15:45 schreef _Bar_ het volgende:
En dan een bus maken ofzo?
Ik vind het altijd lastig om een geschikt thema te vinden.
afgelopen jaar dan als slakken ivm ons jubilea, we zijn een keer kabouters geweest, motormuizen,babies, een groente en fruitkar, pinquins.vogels
succes met nog even wachten dan.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:43 schreef Kirb het volgende:
Incantrix wauw! Wat gaaf zeg! Zonder zwarte outlines is zo mooi![]()
debuurvrouw suc6 met afwachten! Hier ook afwachten.. vriendin ligt ook onder het mes.
edit: fijn!
Yep. dat is het inderdaad ook meer.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Fijn dat ze klaar zijn bij hem buuf
En Sorbo..ik snap wel wat je bedoeltWas mij ook al wel eens opgevallen. Kinderen die bijna bedreigd worden om maar te luisteren. Alsof moeders standaard PMS heeft ofzo. Het is niet alleen de situatie maar ook het soort dingen wat gezegd wordt.
Niet té klef hè? Je hebt wel een reputatie hoog te houdenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:24 schreef Ticootje het volgende:
ok kusje kroel enzo..
ik was ook onlief.
Die heb ik net nog gehad... Ik loop nog wijdbeens.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tico heeft gewoon een beurt nodig
pics?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die heb ik net nog gehad... Ik loop nog wijdbeens.
Ik zeg ook niet dat de aansprakelijkheid duidelijk moet zijn, ik zeg dat als de andere maatschappij 'm erkénd heeft. En daarnaast zeg ik dat het snel kán gaan, maar dag het een beetje aan de verzekeraar in kwestie ligt.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:49 schreef simmu het volgende:
[..]
bij ons van van begin af duidelijk dat de aansprakelijkheid bij *die andere* lag hoorhet was enkel moeilijk gedoe van de verzekeringen. allebei! maar goed; wij hebben er een gave voor dat al dat soort dingetjes altijd vanuit de tenen moet komen en nooitnoitnooit zomaar netjes zoals het hoort opgelost worden
Haha, nouja, met E valt goed te leven hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 19:14 schreef Incantrix het volgende:
Kirb, heb jij ook? Heb je een foto online?
Free, E dacht ik? Nouja, die heb ik nu dus..
Beetje wel hè?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:46 schreef livelink het volgende:
Nou ja, freecell![]()
Dat is toch echt geen normale opmerking voor een verkoper. Eigenlijk ontslagwaardig vind ik.
jaquote:Op woensdag 27 april 2011 19:48 schreef Incantrix het volgende:
Zo, nou, De Tatoeage staat op twitter. Voor een uurtje, daarna moet 'ie erafHeb ik mensen niet daro die 'm wel willen zien?
onderbroeken of strings?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:
BH's vind ik niet moeilijk. Goede onderbroeken daarentegen. Iemand de gouden tip?
Goede vraag! Ik lees aandachtig mee voor goede tips!!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:
BH's vind ik niet moeilijk. Goede onderbroeken daarentegen. Iemand de gouden tip?
Op een of andere manier denk ik niet dat je iets gaat kunnen met mijn tip om Bjorn Borg boxershorts te kopen.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En nu moet ik aan die gore netbroekjes denkenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:45 schreef k_i_m het volgende:
Deze zijn erg fijn, van Sloggi. Het is een soort van pantystof, dus je kan het ook onder strakke broeken aan zonder naadjes.
Neejoh. Het is alleen de eerste keer dat je ze uit de verpakking haalt even wennen omdat het zo flubbert, maar ze zitten echt superlekkerquote:Op woensdag 27 april 2011 20:47 schreef moussy het volgende:
[..]
En nu moet ik aan die gore netbroekjes denken
Dat ze ditquote:Op woensdag 27 april 2011 20:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha, nee?
Ik heb ze nog nooit geprobeerd. Wat is er zo goed aan?
dus niet doen.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb van die broekjes met pijpjes van de hema. Maar die krullen om bij mijn buik en trekken omhoog tussen mijn billen. Voor het geval iemand de details wilde weten.
Herstel, een anderssoortig kruisje dan de rest van de onderbroek.quote:
Daarom draag ik dus BB. Die gaan wel maanden (zo niet jaren, hoewel ze wel een beetje vaal worden) mee. Maar 18 euro voor een onderbroek blijft veel.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:59 schreef Jeetjejom het volgende:
Bb vind ik ook heel fijn, maar jammer dat ze zo teringduur zijn! Ik draag meestal cheapass hipsters van bij Primark, 5 voor ¤6. Ze gaan geen maanden mee maar das jammer. Heb ook al regelmatig de boxers van action gehad (in hele schreeuwerige kleuren maar ik ben geen setjes persoon) en die zitten ook erg fijn...
Met of zonder pijpje? Ik heb nu ook een paar Zeeman onderbroeken, nog van de zwangerschap, maar die zitten ook wel lekker.. maar zien er echt niet uit.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:59 schreef moussy het volgende:
Ja hoi, boxers voor dikke hollen van de zeeman hier, katoen met een bietje lycra, zit goed!
Oh en, ik trek ze over mn XXL hangbuikzwijnrol heen
Daarom zitten ze ook zo lekkerquote:Op woensdag 27 april 2011 21:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik zag net de achterkant van die pantybroekjjes van k_i_m. Dat model begint sowieso pas halverwege de bil
mét, rozequote:Op woensdag 27 april 2011 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met of zonder pijpje? Ik heb nu ook een paar Zeeman onderbroeken, nog van de zwangerschap, maar die zitten ook wel lekker.. maar zien er echt niet uit.
Tuurlijk... roze. Ik heb alleen zwarte onderbroeken trouwens. Maar ik zal daar ook eens naar kijken, die ik heb zijn zonder pijpje en snijden een beetje in de lies.quote:
Je moet die terroristen van de afscheidingsbeweging Witte Vloed toch ergens mee in toom houden.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Herstel, een anderssoortig kruisje dan de rest van de onderbroek.
ik heb ook altijd zwarte, maar deze lagen er toen niet in het zwart, dus werd het 1 pakje voor de probeer, een roze en een gestreepte in het pakje voor ik dacht 3,99quote:Op woensdag 27 april 2011 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tuurlijk... roze. Ik heb alleen zwarte onderbroeken trouwens. Maar ik zal daar ook eens naar kijken, die ik heb zijn zonder pijpje en snijden een beetje in de lies.
gratenbaalmodel met een mega schaambeen??quote:Op woensdag 27 april 2011 21:18 schreef snoopy het volgende:
Misschien dan toch maar aan de figuurcorrigerende tailleslip van de HEMA![]()
[ afbeelding ]
wat een rare bobbel daar onderin zie ik nu
Dat is ook een mooie prijs... ik ga vandeweek kijken. Bij ons AH zit een Zeeman naast.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:12 schreef moussy het volgende:
[..]
ik heb ook altijd zwarte, maar deze lagen er toen niet in het zwart, dus werd het 1 pakje voor de probeer, een roze en een gestreepte in het pakje voor ik dacht 3,99
Is die niet erg warm? Ik heb er eentje met lange pijpen, zo'n corrigerende, maar ik vind hem zo zweten.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
dat corrigeert je mannelijke fiiguur
zoeen heb ik. maar dan met lange piepen.beter. voor de bovenbeens. met warm weer enzo.
nou, dat was wel weer genoeg too much info mijnerzijds.
Die is mooi... maar niet geschikt voor mijn tieten volgens mij. Die floepen er zo uit...quote:Op woensdag 27 april 2011 21:22 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat betreft bh's vind ik deze op dit moment het fijnst zitten:
http://www.hunkemoller.nl(...)rt-bh-cup-a-e-9.html
nou ja, het kan altijd op een strategisch moment uit natuurlijk, en slinks vervangen door een gezellige slip.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ja, misschien moet ik daar dan toch maar aan. Echt, als het maar lekker zit, daar gaat het me om. Ik heb verder toch geen leven.
Ow die is leuk. Maar volgens mij gaat dat bij mijn tieten niet werken.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef moussy het volgende:
ik heb deus:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1A3_A33_417146/
dat durf ik niet te proberen, dan liggen mijnesen op mijn navel vrees ikquote:Op woensdag 27 april 2011 21:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh Mous, die kan dus ook zonder bandjes. Is dat wat? Dat moet ik ook nog hebben natuurlijk!
Oh, das goed om te weten.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:30 schreef moussy het volgende:
[..]
dat durf ik niet te proberen, dan liggen mijnesen op mijn navel vrees ik
Oh, hij valt klein, normaal heb ik D, nu moest ik E hebben.
Neem je dan wel de omvang hetzelfde?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:30 schreef moussy het volgende:
[..]
dat durf ik niet te proberen, dan liggen mijnesen op mijn navel vrees ik
Oh, hij valt klein, normaal heb ik D, nu moest ik E hebben.
ja, alleen de cup viel klein.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:38 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Neem je dan wel de omvang hetzelfde?
Ik ben nog steeds blij met de mijne! M'n fruitmandje is er echt met tien punten op vooruit gegaan sindsdien! Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 27 april 2011 21:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat soort leuke bh's kan ik niet hebben met mijn 95Fmaar gelukkig heeft Primadonna ook mooie in leuke kleurtjes in mijn maat.
zoiets?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:00 schreef Vanyel het volgende:
Daarvoor draag ik Marlies Dekkers. Kijk uit naar de dag dat ik die weer kan dragen.
ik vind er ook helemaal niks aan hoor..quote:Op woensdag 27 april 2011 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
ja maar nee. het is zo euh, nou ja, ordinair geworden op de een of andere manier.
dat! Op aanraden van een vriendin een sapph (?) bh gepast, ik voelde me toen meteen uit oh oh cherso gewandeldquote:Op woensdag 27 april 2011 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
ja maar nee. het is zo euh, nou ja, ordinair geworden op de een of andere manier.
Liever zo min mogelijk bandjes aan de voorkant en meer van achter.quote:
Marlies heeft ook voedingsbh's!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:00 schreef Vanyel het volgende:
Daarvoor draag ik Marlies Dekkers. Kijk uit naar de dag dat ik die weer kan dragen.
Nee dat vind ik van niet. M'n reet bleef enorm.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:15 schreef Vicky het volgende:
doen die bikinibroekjes ookw onderen met billen??
daar staan wel een paar mooie bh's zonder beugel bij zeg!!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:15 schreef Ticootje het volgende:
http://www.nickyslingerie.nl/webshop/9-voedingsbh
hmmmm bummer...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee dat vind ik van niet. M'n reet bleef enorm.
Grote tieten webshop. Al behoor ik niet echt meer tot de groottietigen. E is vrij normaal toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
daar staan wel een paar mooie bh's zonder beugel bij zeg!!
Ik ga me er eens in verdiepen en eens langs de lingeriewinkel in de Herenstraat om te kijken of ze die van Susa hebben.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:12 schreef trui het volgende:
nah die bandjes voorop kunnen idd echt niet meer. sorry vanyel!
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Liever zo min mogelijk bandjes aan de voorkant en meer van achter.
Doet hele fijne dingen voor mijn balkonnetje.
ik vind E niet echt megamegagroot...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Grote tieten webshop. Al behoor ik niet echt meer tot de groottietigen. E is vrij normaal toch?
Volgens mij is het L of XL. Hij ligt boven in de kast... ik ga morgen even kijken en laat ik het je weten...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:28 schreef mefke79 het volgende:
Diaan, hebben wij dezelfde maat? PM anders maar even...ik duik zo mijn bedje in, dus antwoord komt dan wel pas morgen
heheh dat had ik wel gelezen, maar ik dacht dat je met 'zo min mogelijk' bedoelde dat er dan nog wel 1 of 2 zaten.quote:
En stiekem heb ik er ook waarbij dat zo isquote:Op woensdag 27 april 2011 22:33 schreef trui het volgende:
[..]
heheh dat had ik wel gelezen, maar ik dacht dat je met 'zo min mogelijk' bedoelde dat er dan nog wel 1 of 2 zaten.
volgens mij is ze net zo stom als Heleen van Rooyen. Dat helpt niet hè? Maar ik probeer wel een luike fruit,and zonder rolladenettenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En stiekem heb ik er ook waarbij dat zo isLiever niet, maar als er een decente cup op zit en de achterkant is mooi, ga ik soms toch overstag. Geen bh die zo fijn en mooi zit als Marlies. Helaas, want volgens mij vind ik haar stom.
QFTquote:Op donderdag 28 april 2011 07:55 schreef mefke79 het volgende:
Wat dat betreft: de voedingsbh's van Anita vond ik me toch goedkoop! Veel goedkoper dan normaal mijn bh's zijn.
Lekkere naam... dat schept vertrouwen...quote:Op woensdag 27 april 2011 23:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die naam is al even bizar als de naam van de oogarts in Den Haag.. I.C. Notting
quote:Op donderdag 28 april 2011 08:03 schreef Saffier het volgende:
Geen cavia-pup hoop ik, Memmel?
*duikt*
BE!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
Mous! Wees blij dat je vent geen lounge-set wil! Kunnen hele nare dingen in zitten!
Wat voor spin is dit?![]()
![]()
Geen idee, maar het lijkt alleen mijn maag-darmstelsel te beinvloedenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:43 schreef mefke79 het volgende:
freecel ligt aan de oorzaak...salmonella schijnt even te duren, maar eigenlijk moet het vrij snel over zijn. Is het geen virusje?
Die van de primark is écht zo fijn. Wel de dure versie, die van 7 euro.quote:Op donderdag 28 april 2011 07:34 schreef Mula het volgende:
Ik zweer bij Primark-bh's! Beugelbh's voor ¤6. Ook in grotere maten verkrijgbaar, volgens mij gaan ze tot en met maat F. Ik heb nog nooit zulke fijne bh's gehad ( en ook nog nooit zo veel! 10 bh's voor ¤60!)
Iemand nog een tip voor een goede sportbh?
Als ik mijn lief weer zo ver krijg geld aan me uit te geven (ik heb het grootste deel van zijn bonus opgemaakt, dus het kan ff durenquote:Op donderdag 28 april 2011 15:09 schreef Asyniur het volgende:
Inca, foto's!!
Oe, zulke goedekope bh's bij Primark én in grote maten?
Als iemand een keer zin (en tijd heeft) wil die dan voor mij eens kijken voor iets leuks. Want wij hebben hier geen primark in de buurt
Gerne!quote:Op donderdag 28 april 2011 15:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als ik mijn lief weer zo ver krijg geld aan me uit te geven (ik heb het grootste deel van zijn bonus opgemaakt, dus het kan ff duren) en ik ga geef ik je een berichtje, Asy
Ik zit er aan te denken om binnenkort te gaan naar de Primark in Luik. Da's dan nog redelijk in de buurt hier! Laat ik je wel weten tzt, dan kan je je maten ff doorgeven!quote:Op donderdag 28 april 2011 15:09 schreef Asyniur het volgende:
Inca, foto's!!
Als iemand een keer zin (en tijd heeft) wil die dan voor mij eens kijken voor iets leuks. Want wij hebben hier geen primark in de buurt
Waah, helemaal tof!quote:Op donderdag 28 april 2011 15:13 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om binnenkort te gaan naar de Primark in Luik. Da's dan nog redelijk in de buurt hier! Laat ik je wel weten tzt, dan kan je je maten ff doorgeven!
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:14 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Waah, helemaal tof!
Als je het op tijd laat weten, kan ik misschien wel mee...
Oei, ik benijd je niet!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:38 schreef lady-wrb het volgende:
lix en lex dus
ik ben kapot.
norovirus op het werk. 20 van de 29 bewoners aan de diarree
jullie hadden onze waskarren moeten zien.
normaal 1 volle, nu 3
Ja voor hele gezin. Zelfs mijn man kan er prima(rk) slagen.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Primark, is dat voor het hele gezin leuk spul?
Volgende week gaan we met mijn ouders in een huisje naar de Belgische Ardennen. Dichtbij Luik.
Luik moet voor jou aardig in de buurt zijn tohc?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:09 schreef Asyniur het volgende:
Inca, foto's!!
Rotterdam en Luik scheelt volgens de routeplanner 3 minuten.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:41 schreef mefke79 het volgende:
amaranta, waar zit hier de dichtsbijzijnde primark?
Ow, jammer dat je mij dat niet gevraagd hebt. Dat kon ik je wel vertellen dat het bij ons een officiële (betaalde) feestdag is.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daarbij was ik in de veronderstelling dat de Belgen niet aan 2de paasdag deden... Dus ja, strak plan, naar de Primark.
Wat denk je.... DICHT! FERMEE!!
45 min rijden volgens googlemaps.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Luik moet voor jou aardig in de buurt zijn tohc?
Dat is precies wat ik tegen de buurvrouw zei.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:38 schreef mefke79 het volgende:
Amaranta. dat is fijn een concurrent minder joh!
Enne, Luik of R'dam, ik vrees dat ik het (zeker nu) allebei te ver vindt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |