Gezeik, hoe erg is het nou om een weerwoord te krijgen?!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:41 schreef freecell het volgende:
Ja, knalgezellig!
Er zal ook iemand eens iets komen posten die hier normaal niet komt...
En dan andere groepen beschuldigen van kliekgedrag
Ik denk, gezien de reacties, dat dat ook niet het punt wasquote:Op woensdag 27 april 2011 13:42 schreef moussy het volgende:
[..]
Gezeik, hoe erg is het nou om een weerwoord te krijgen?!
quote:
gelezenquote:
Oow, joh! Dat is naar! Heeft hij nu kunstmatige gehoorsbeenderen? Er staat me iets van bij nu je het zegt, het is geloof ik niet helemaal blijven hangenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Aaaaw! mijn grote zoon belt me op om te vragen of ik me niet teveel zorgen maak. Wat lief! dat je eigen kind je zo kan verrassen.![]()
Inca, Buum moet zijn oor laten checken nadat ze vorig jaar huidcellen vonden in zijn middenoor die de hele boel aan puin hebben gedrukt. Nu heeft ie een bionisch oor.![]()
en ik vind mijzelf eigenlijk best gezellig.
nee, dat ze m voor de operatie ook drugs hebben gegeven. heel weird.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat een lieverd die zoon van jou, buuv en betekenen de stonede berichten dat buum alweer terug is van de OK?
Och werkelijk?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:56 schreef simmu het volgende:
wij moesten vorig jaar uiteindelijk driekwart jaar soebatten en moeilijk doen diaan
Indienen van het schaderapport. We hoefden geen expertise te laten doen, omdat het geschatte bedrag te laag was. Het is de verzekering van de tegenpartij, maar heel toevallig is dat ook onze eigen verzekering.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:57 schreef Incantrix het volgende:
Een week sinds de expertise, Diaan? Of het indienen van de nota? Duurt meestal wel wat langer, maar mailen dat het er nog niet is kan geen kwaadIs het je eigen verzekering of die van een wederpartij?
En haha, thnx damesIk ben vooralsnog ook benieuwd, hij wil 'm in het echie laten zien en hij is nog niet thuis..
ik weet al wel wat ik zou willen, qua tattoo, maar ik vind mijzelf er geen type voor.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:48 schreef Vicky het volgende:
wat lief Buuf!
Inca, ik ben ook nieuwsgierig naar de tattoo van je husband!
Ik wil nog steeds een tattoo laten zetten maar ik weet nog niet in welke vorm.
volle maan werkt zeker met je broek uit.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:34 schreef Ticootje het volgende:
ik heb het net geprobeerd... krijg ik terug broek uit... Dus het werkt niet zo.. Volle maan wel.
Weerwoord? Er kon geen normale reactie vanaf en en passant werd het dreumestopic er ook nog even (totaal uit de lucht gegrepen) bij gehaald. Ik vond het echt buiten proportie heel eerlijk gezegd, niet de reacties an sich, maar het totaal van die reacties op één losse opmerking van iemand...quote:Op woensdag 27 april 2011 13:42 schreef moussy het volgende:
[..]
Gezeik, hoe erg is het nou om een weerwoord te krijgen?!
Je móet toch niet per sé ALLES zeggen dat in je opkomt? Je kunt toch ook best eens iets laten gaan ofzo? Dat gehakketak altijd hier, tering hey..quote:Op woensdag 27 april 2011 14:40 schreef Ticootje het volgende:
ik ergerde me gewoon aan de toon van de opmerking... Dan zeg ik dat dus... Dat er dan nog op doorgegaan moet worden prima... Dan ga ik ook wel ff door.
Folie? is het een kauwgomplaatje ofzo?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:41 schreef Incantrix het volgende:
Tatoeages
Ik ben al heel voorzichtig een beetje aan het nadenken over 'mijn' sleeve, al zal dat nog wel een paar jaar duren.. En ik heb eigenlijk ook alweer een andere side-project bedacht, maar daar weet ik de plek nog niet echt voor.
Maar hij is terug, en het is echt heel gaaf gewordenHet folie zit er alleen nog even op, dus nog geen picca's
Haha, uiteraardquote:Op woensdag 27 april 2011 14:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Folie? is het een kauwgomplaatje ofzo?
oh gelukkig, ik maakte me al zorgen.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, uiteraardJe denkt toch niet dat hij een échte mag he?
Nah, gelukkig mag ik altijd nog wel zelf bepalen waar ik wel en niet op reageer en op welke manier.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je móet toch niet per sé ALLES zeggen dat in je opkomt? Je kunt toch ook best eens iets laten gaan ofzo? Dat gehakketak altijd hier, tering hey..En dan wel zeiken dat het van óns geklets zo ongezellig wordt hier
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh gelukkig, ik maakte me al zorgen.
Jaja, het is al goed hoor. Je punt is luid en duidelijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nah, gelukkig mag ik altijd nog wel zelf bepalen waar ik wel en niet op reageer en op welke manier.
Nee, Peace heeft ze gesproken, ze zijn nu met de banden bezig en daarna de keuring. Gelukkig hebben we vanavond alle tijd.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat schiet lekker op diaan. pfffff. maar misschien is ie al wel gekeurd maar moet ie nog afgemeld ofzo?
Deze mail kreeg ik vorige week van de tussenpersoon van de tegenpartij:quote:Op woensdag 27 april 2011 14:47 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, ik wilde nog wat tegen jou zeggen, sorry Diaan! In principe kan het heel snel geregeld zijn, als ze eenmaal aansprakelijkheid hebben erkend. Simmu heeft wel gelijk, het ligt wel een kléin beetje aan de verzekeraar die je voor je hebt. Ik hoop dat het snel geregeld is!
Ik heb hem inmiddels een mailtje gestuurd.quote:De schade is gemeld door de Heer S.
Ik zal aan London Verzekeringen vragen om de schade aan jou over te maken.
ja joh. heel je toekomst naar de gallemiezen.quote:
Ja man! En mijn ouders, wat moeten díe wel niet denken van hem, als hij ineens een tatoeage heeft?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja joh. heel je toekomst naar de gallemiezen.
waar heeft ie m laten zetten eigenlijk?
Wat is het thema Bar? of is dat geheel vrij om te bedenken?
Inmiddels gedaan!!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:52 schreef Incantrix het volgende:
Gewoon mailen hoor, Diaan! Is hun werk, en wie weet kan hij al vertellen dat er al een betaalbericht is ontvangen o.i.d., dan weet je dat het eraan komt
Die tussenpersoon is echt geweldig. Je zou toch bijna gaan overstappen!!quote:London heeft een kleine werkvoorraad.
Ik heb zojuist gebeld, de betaling gaat waarschijnlijk deze week eruit.
Dan is het toch juist superhip om ergens een verstopt doodshoofd te hebben? Of een draak ofzo?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
nou ja, nu heb ik op alles een antwoord. Wat heb je op je been dan? je rug weet ik toevallig.![]()
nou ja, ik vind het facinerend, tattoos. maar ik ben veel te parelkettingbroekrok voor een tattoo. denk ik.
Kijk, dan weet je weer precies van de hoed en de randquote:Op woensdag 27 april 2011 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
En alweer een berichtje terug:
[..]
Die tussenpersoon is echt geweldig. Je zou toch bijna gaan overstappen!!
nah. Dan wordt het weer zo Heleen van Rooyen.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan is het toch juist superhip om ergens een verstopt doodshoofd te hebben? Of een draak ofzo?
Euhm, nou, ik heb dus niet echt foto's online.. De tatoeëerder wel, maar da's geen hele charmante foto omdat hij 'm gesoept heeft om alles erop te hebben. Even zoeken..
Gaaf, ik zou ook nog graag een tatoo willen van Roy van Thijs heb ik er al 1quote:Op woensdag 27 april 2011 14:51 schreef Incantrix het volgende:
Ja! Hij is echt zó hip!
En euh, wat voor thema zoek je dan zo ongeveer? Wij hadden ooit een oud en nieuw-feestje met als thema 'er is meer tussen hemel en aarde' en dat was echt onwijs leuk! Is op veel verschillende manieren te interpreteren, dus leverde ook veel leuke creaties op
Oh, mah, weet ik niet. Ik ken haar niet echt, misschien scheelt datquote:Op woensdag 27 april 2011 15:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nah. Dan wordt het weer zo Heleen van Rooyen.kijk mij eens stout zijn. hihihihih. nah.
maar goed, ik ben nog geen 40 je weet het niet hč.
In dit geval was het erkennen geen probleem. Wij waren al uit de auto en de tegenpartij reed achteruit tegen onze stilstaande auto aan.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kijk, dan weet je weer precies van de hoed en de randYay, fijn dat het vlot zal gaan.. Met London heb ik ook geen hele geweldige ervaringen, maar dat heeft vooral met het erkennen van aansprakelijkheid te maken.
Oh, kijk.. Hij heeft nu de niet-gesoepte versie op zijn website. Beter!
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Hij is weer op de uitslaapkamer!dan viel het mee dus. gelukkig. zo maar even kijken daar.
JEE!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Hij is weer op de uitslaapkamer!dan viel het mee dus. gelukkig. zo maar even kijken daar.
bij ons van van begin af duidelijk dat de aansprakelijkheid bij *die andere* lag hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 14:47 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, ik wilde nog wat tegen jou zeggen, sorry Diaan! In principe kan het heel snel geregeld zijn, als ze eenmaal aansprakelijkheid hebben erkend. Simmu heeft wel gelijk, het ligt wel een kléin beetje aan de verzekeraar die je voor je hebt. Ik hoop dat het snel geregeld is!
Yeps. Zoiets:quote:Op woensdag 27 april 2011 15:45 schreef _Bar_ het volgende:
En dan een bus maken ofzo?
Ik vind het altijd lastig om een geschikt thema te vinden.
afgelopen jaar dan als slakken ivm ons jubilea, we zijn een keer kabouters geweest, motormuizen,babies, een groente en fruitkar, pinquins.vogels
succes met nog even wachten dan.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:43 schreef Kirb het volgende:
Incantrix wauw! Wat gaaf zeg! Zonder zwarte outlines is zo mooi![]()
debuurvrouw suc6 met afwachten! Hier ook afwachten.. vriendin ligt ook onder het mes.
edit: fijn!
Yep. dat is het inderdaad ook meer.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Fijn dat ze klaar zijn bij hem buuf
En Sorbo..ik snap wel wat je bedoeltWas mij ook al wel eens opgevallen. Kinderen die bijna bedreigd worden om maar te luisteren. Alsof moeders standaard PMS heeft ofzo. Het is niet alleen de situatie maar ook het soort dingen wat gezegd wordt.
Niet té klef hč? Je hebt wel een reputatie hoog te houdenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:24 schreef Ticootje het volgende:
ok kusje kroel enzo..
ik was ook onlief.
Die heb ik net nog gehad... Ik loop nog wijdbeens.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tico heeft gewoon een beurt nodig
pics?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die heb ik net nog gehad... Ik loop nog wijdbeens.
Ik zeg ook niet dat de aansprakelijkheid duidelijk moet zijn, ik zeg dat als de andere maatschappij 'm erkénd heeft. En daarnaast zeg ik dat het snel kán gaan, maar dag het een beetje aan de verzekeraar in kwestie ligt.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:49 schreef simmu het volgende:
[..]
bij ons van van begin af duidelijk dat de aansprakelijkheid bij *die andere* lag hoorhet was enkel moeilijk gedoe van de verzekeringen. allebei! maar goed; wij hebben er een gave voor dat al dat soort dingetjes altijd vanuit de tenen moet komen en nooitnoitnooit zomaar netjes zoals het hoort opgelost worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |