Op je 15e vond je het ook zo stoer dat je ontmaagd werd door een 14-jarige?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog nooit seks gehad met iemand die ouder is dan ik nu benEn dat hoop ik nog even zo te houden.
Wel goed lezen he?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:19 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Op je 15e vond je het ook zo stoer dat je ontmaagd werd door een 14-jarige?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:19 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Op je 15e vond je het ook zo stoer dat je ontmaagd werd door een 14-jarige?
Goed dat je het zegt. Ik was mij totaal niet bewust van het feit dat zij ook ontmaagd zou kunnen zijn door iemand die even oud was als zij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:26 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik was mij totaal niet bewust van het feit dat zij ook ontmaagd zou kunnen zijn door iemand die even oud was als zij.Je snapt het nog steeds niet he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap wat jullie bedoelen, maar absurditeit heeft toch echt gelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:24 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
En dan tóch dit bericht in de krant.
Met wat? Volgens mij snap jij het ook niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik snap wat jullie bedoelen, maar absurditeit heeft toch echt gelijk.
quote:![]()
Op donderdag 26 mei 2011 10:24 schreef mrspoeZ het volgende:
![]()
[..]
En dan tóch dit bericht in de krant.
Iets dat je nog nooit hebt gehad kun je ook niet missenquote:
bij mij is het precies andersom, mijn jongste vriendin was 30 (ik was toen 21), heb nooit iets gehad met jonkiesquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog nooit seks gehad met iemand die ouder is dan ik nu benEn dat hoop ik nog even zo te houden.
Ga lekker naar de kroeg of ergens dansen, dan kom je er vanzelf wel eentje tegen. En je weet gelijk of je goed zit, want vrouwen die in zijn voor een jonkie hebben allemaal een blauw vierkantje op hun kont met een L erin.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:52 schreef vince123 het volgende:
geintresseerde vrouwen, laat me iets weten!
ben 20j en zou graag een rijpere dame ontmoeten
De L van Lik mequote:Op donderdag 26 mei 2011 19:00 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ga lekker naar de kroeg of ergens dansen, dan kom je er vanzelf wel eentje tegen. En je weet gelijk of je goed zit, want vrouwen die in zijn voor een jonkie hebben allemaal een blauw vierkantje op hun kont met een L erin.
L van lul?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:00 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ga lekker naar de kroeg of ergens dansen, dan kom je er vanzelf wel eentje tegen. En je weet gelijk of je goed zit, want vrouwen die in zijn voor een jonkie hebben allemaal een blauw vierkantje op hun kont met een L erin.
Je bent gewoon een manhoer dus?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:35 schreef JanKort het volgende:
Ik ben zelf 19 en heb 3 verschillende vrouwen van 40+ in mijn hoogslaper gehad.
Het is inderdaad net wat minder aantrekkelijk op het eerste oog. Maar op dat moment heeft de ervaring en het toch nog goede voorkomen in aangeklede toestand de ietwat onaantrekkelijke velverzakkingen toch vrijwel teniet gedaan.
Daarbij kun je het licht wat dimmen om de ergste schrik na het uitkleden te verzachten.
Ik zeg doen!
Bij een van de drie heb ik achteraf nog geregeld ene leuk zakcentje gekregen. Waarom weet ik nog steeds niet, ikheb haar niet gechanteerd maar wellicht om vakere escapades te verzekeren of misschien was het omdat ze toch een rijke vent had en het me gunde.
Ter info; Ik heb er onder andere een nieuwe Fiat Cinquecento voor gekocht. dat was een jaartje pezen ongeveer. Daarbij een MacPro, niet de duurste, ook niet de goedkoopste.
Het woordje NU is de clouquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:59 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nee, het wordt op geen enkele manier begrepen.
Weet je wel wat dat betekent? Want uit je vorige posts kon ik niet opmaken dat je het snapte, want die post over ontmaagd op je 14e sloeg helemaal nergens op namelijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:00 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ja dat is wel begrepen. Don't be pathetic.
Jouw ex?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:07 schreef childintime het volgende:
[..]
.
Wat ik wel heel bijzonder vind, is dat dochter's vader (wordt dit jaar 50) momenteel een relatie heeft met iemand van 26 en het absoluut niet zou goedkeuren als dochter een relatie zou krijgen met iemand die 23 jaar ouder zou zijn dan haar . Wat is dat toch......
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
De L van Lik meOf van Laat me met rust?
Vaak wel ja, en of ze het wetenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |