dat dus. zijn al wel volgers wegquote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij moet eerst al zijn "volgers"lokken naar het andere account
jaquote:Op woensdag 27 april 2011 13:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat jullie het hier allemaal goed zien dan?
ja mo is eerlijk uhuh en mo is een lief klein mootje uhuhquote:Op woensdag 27 april 2011 13:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar zijn pillen voorquote:Op woensdag 27 april 2011 13:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jaen ik zie nog meer als jullie een SL hebben
dat is een film over een hoer......quote:
Die weazle laat zijn cat toch uit ?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Scanman denkt daar heel anders over
dramo film dusquote:Op woensdag 27 april 2011 13:18 schreef Stability het volgende:
[..]
dat is een film over een hoer......
quote:
quote:SST_Guido SST Guido
@theonlyguido dat is waar ik nu ben. Thx lieve fans, supporters, followers en #sstnl enthousiastelingen!! #respect voor jullie en dank!!
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef Flashbox het volgende:
Is dat account nu nog niet weg![]()
![]()
![]()
![]()
SST_Guido: Je mag me trouwens hier wel blijven volgen uit respect voor mijn deelname in #sstnl of als support, ja dat zou ik tof vinden :-)
1 minute ago
Die heb ik samen met tig andere accounts ook al een tijd niet gezienquote:Op woensdag 27 april 2011 13:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Die weazle laat zijn cat toch uit ?
geen aandacht meer aan geven..lekker laten gaanquote:Op woensdag 27 april 2011 13:19 schreef delfse het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij is echt gestoord respect voor zijn deelname aan een flop progamma .
hele strippen heb ik al geslikt, helaas niks helpt nu krijg ik nog wel een onderzoek van Proffesor Ik benernietmeerdanwelenzieookallesWazig dus kijken wat daar uit komtquote:
Ahhh joh, is toch leuk dat die jongen fans heeft gekregen.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:19 schreef delfse het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij was er al niet meer toen Gerard mocht blijven met 78% dus wist niet hoe populair die was op dat moment.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:17 schreef sjaakspark het volgende:
Guido was toch ook gewoon een meelopertje, die pas aardig tegen Gerard ging doen toen hij zag dat Gerard populair was. Achter zijn rug maakte hij hun af met Servio en Sophia. En later lag hij ook de hele dag te slapen en te kriebelen. Was een opluchting toen hij eruit ging.
Huh wat heeft Keetje Tippel daar nou mee te maken?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij ligt nergens wakker van, volgens mij kan hij ook staand slapen, had best een leuk gezellig stelletje geweest die laura en Guido, daar nam hij het ook toch zo voor op, wij zagen het allemaal verkeerd net zoals met Keetje T dat zien wij ook allemaal verkeerd, echt Guido
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:20 schreef sjampoeh het volgende:
laura:![]()
Pyjamafeest met mijn beste vriendinnetje @ my home! Slaap lekker allemaal.... #sstnl
about 13 hours ago via Twitter for iPhone
aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 27 april 2011 13:20 schreef sjampoeh het volgende:
Pyjamafeest met mijn beste vriendinnetje @ my home! Slaap lekker allemaal.... #sstnl
Zegt de huisvrouw achter haar strijkplankquote:Op woensdag 27 april 2011 13:19 schreef delfse het volgende:
[..]
![]()
![]()
goed voor mquote:Op woensdag 27 april 2011 13:20 schreef Verity het volgende:
Segje zojuist ff uit het SST huis geweestleuk leuk!
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:20 schreef sjampoeh het volgende:
Oi, zit je nou DE streamers te beledigen?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Op een of andere manier kon ik hem niet unfollowen, dus heb ik hem maar geblockedquote:Op woensdag 27 april 2011 13:19 schreef Stability het volgende:
[..]
geen aandacht meer aan geven..lekker laten gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |