Ik snap hem ook niet; hij bedoelt dat andere deeltje 66 volgens de link, maar die is toch echt dichtquote:Op woensdag 27 april 2011 12:29 schreef L0we het volgende:
Het koppelen aan de reeks wilde niet, hij gaf aan dat er nog een ander in de reeks open was...
Geilquote:Op woensdag 27 april 2011 13:00 schreef FalleNk810i het volgende:
Heeft Dubish inmiddels vervangen voor iets veelers.
Audi A6
Jawel, maar niet op `invoeren` klikken.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:55 schreef FalleNk810i het volgende:
lelijk hok in de OP![]()
Kon je niet op ''nieuw deel'' klikken L0we?
Gefikst. Vanaf nu moet het wel weer kunnen.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:29 schreef L0we het volgende:
Het koppelen aan de reeks wilde niet, hij gaf aan dat er nog een ander in de reeks open was...
Dat was wel droevigquote:
que?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:58 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat was wel droevigGelukkig heeft Dubish het nu een stuk beter voor elkaar. Nu maar hopen dat hij de A6 niet net zo gaat verneuken als de 307
Die spoiler was nog niet zo erg, die achterlichten meer, en de rijhoogte mag wel iets lagerquote:Op woensdag 27 april 2011 19:24 schreef Marco001 het volgende:
Ja inderdaad, Ik vond hem er ook beter uitzien als het origineel.. ZOu alleen misschien een andere spoiler erop zetten..
Tja, dat zegt niet altijd iets. De meeste taxateurs zijn te beïnvloedenquote:Op woensdag 27 april 2011 12:24 schreef L0we het volgende:
Zo, gister is het taxatierapport van de Renault 6 binnen gekomen. De vervangingswaarde is 5500 euro! Dat valt alles mee! Stuk meer dan wat we ervoor betaald hebben iig!
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:55 schreef FalleNk810i het volgende:
lelijk hok in de OP![]()
Kon je niet op ''nieuw deel'' klikken L0we?
Ghehe, die rode is heel anders als die van jou op een of andere manier, oogt echt als een raar dingquote:
Komt omdat ik nu geen wieldoppen meer heb, bumpers in kleur en witte richtingaanwijzers heb denk ikquote:Op woensdag 27 april 2011 23:48 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ghehe, die rode is heel anders als die van jou op een of andere manier, oogt echt als een raar ding
Mja misschienquote:Op woensdag 27 april 2011 23:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Komt omdat ik nu geen wieldoppen meer heb, bumpers in kleur en witte richtingaanwijzers heb denk ik
Wel met 60 over de drempelsquote:Op woensdag 27 april 2011 23:53 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Mja misschien![]()
Heb je trouwens met alle merken wel, sommige zien er zo anders uit zonder meegespoten bumpers en dat soort kleine dingen.
Blijft een frans hok![]()
Hier nog 1 hoor, lig wel laag, maar 60 over drempels gaat ook wel zonder schadequote:Op woensdag 27 april 2011 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wel met 60 over de drempels.. En still going strong na bijna 212000 km. Makkelijk onderhoud, goedkope onderdelen, goedkope lasten... Prima
Heb m niet voor het hoekenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:58 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hier nog 1 hoor, lig wel laag, maar 60 over drempels gaat ook wel zonder schade![]()
Mijne hoekt lekkerder![]()
Makkelijk onderhoud, goedkope onderdelen en goedkope lasten zijn hetzelfde! Heel erg fijn van die kleine autotjes ja![]()
Achja, al AX sport onderdelen gekocht?
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:22 schreef FalleNk810i het volgende:
que?
Voor een franse auto was tie er juist op vooruit gegaan!
Nee, dit menen jullie niet?! Een 307 is van zichzelf al heel mooi, dit is echt way too much. Vooral die spoiler. Ik denk dat als de velgen gewoon zilverkleurig waren gebleven, en de spoiler weg, had je mij niet gehoordquote:Op woensdag 27 april 2011 19:24 schreef Marco001 het volgende:
Ja inderdaad, Ik vond hem er ook beter uitzien als het origineel.. ZOu alleen misschien een andere spoiler erop zetten..
Daar ben ik het helemaal mee eens! Die 307 vind ik aardig over de top.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:55 schreef Purdey het volgende:
[..]
[..]
Nee, dit menen jullie niet?! Een 307 is van zichzelf al heel mooi, dit is echt way too much. Vooral die spoiler. Ik denk dat als de velgen gewoon zilverkleurig waren gebleven, en de spoiler weg, had je mij niet gehoord
64,95. Goed voor weer 1000 kms. Al was het een halfjaar geleden leuker, dat wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:15 schreef Goddelijker het volgende:
Ik ging vanochtend tanken... ¤ 78,42
hmm, 1000 km kost mij ¤55-60 ongeveer..quote:Op donderdag 28 april 2011 18:45 schreef JDude het volgende:
[..]
64,95. Goed voor weer 1000 kms. Al was het een halfjaar geleden leuker, dat wel.
Geen idee staat er niet bij. Maar is dit een nep merk dan? Op het amerikaanse lancer forum waren ze lyrisch over deze TSW velgen, maar ik zie dat BBS inderdaad hetzelfde model heeftquote:Op donderdag 28 april 2011 17:47 schreef FalleNk810i het volgende:
koop dan echte BBSen ipv deze..
Hoeveel moeten deze kosten?
Ooh,quote:Op donderdag 28 april 2011 19:28 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Geen idee staat er niet bij. Maar is dit een nep merk dan? Op het amerikaanse lancer forum waren ze lyrisch over deze TSW velgen, maar ik zie dat BBS inderdaad hetzelfde model heeft
Die van BBS zijn 1000 euro per 4 incl banden.
Je ging maar voor een halve tank?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:15 schreef Goddelijker het volgende:
Ik ging vanochtend tanken... ¤ 78,42
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:55 schreef Purdey het volgende:
[..]
Een 307 is van zichzelf al heel mooi, ....
quote:
pics oidhquote:Op donderdag 28 april 2011 20:47 schreef amenth het volgende:
net mn m3 gewaxt, ziet er weer nieuw uit
Met die BBS dingen krijg ik juist eerder een sjonny golf idee, dan vind ik die TSW dingen wat subtieler.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:48 schreef FalleNk810i het volgende:
Dat kan, ik vind ze tov de BBS te strak zegmaar, en met dat zwart en zilver kleurige krijg ik een beetje een Citroen DS3 velg idee...
Dit dus, elke golf met zo'n pet dragende en hardcore rommel luisterende eikel heeft BBS'ers eronder. Ben laatst in Groningen bij de automeet geweest en daar stonden 6 golfjes op rij met deze BBS velgen. Waren ze bezig om zo te staan dat je bij elke auto de voorband incl. velg zag en dat BBS leesbaar was.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Met die BBS dingen krijg ik juist eerder een sjonny golf idee, dan vind ik die TSW dingen wat subtieler.
Nee, een volle. Vind je het niet genoeg voor een 206?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Je ging maar voor een halve tank?
Ik gooide er vorige week nog 115 euro in
Genoeg? Teveelquote:Op donderdag 28 april 2011 22:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, een volle. Vind je het niet genoeg voor een 206?
Als nou eens die euro accijns eraf zou gaan...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Genoeg? Teveel
Ik zou willen dat iedereen zijn tank kon vullen voor 20 euro
Tja, wie niet. Maar met mijn auto en rijgedrag lijkt me dat niet echt realistisch. Voorlopig gaat er elke keer rond de 60 euro aan benzine in.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Genoeg? Teveel
Ik zou willen dat iedereen zijn tank kon vullen voor 20 euro
Ach, smaak moet je ook ontwikkelen, komt vanzelf!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Met die BBS dingen krijg ik juist eerder een sjonny golf idee, dan vind ik die TSW dingen wat subtieler.
Nee? Maar dat is wel de gedachte die ik bij deze velgen krijg. BBS zit op genoeg auto's die dat predikaat absoluut niet verdienen, maar helaas moet ik er altijd weer aan denken.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:56 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ach, smaak moet je ook ontwikkelen, komt vanzelf!
Nee maar serieus, sjonny golfjes? Jij vind zeker elke golf die niet 'standaard' is sjonny?
Ja, zo heb je altijd wel autobezitters die het imago verpesten ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee? Maar dat is wel de gedachte die ik bij deze velgen krijg. BBS zit op genoeg auto's die dat predikaat absoluut niet verdienen, maar helaas moet ik er altijd weer aan denken.
Helaas zie ik meer van die bovenste auto's rondrijden. En ook die onderste golf vind ik persoonlijk niet mooi, maar dat is niet zozeer vanwege de velgen, maar ik kan dan nog wel snappen waarom mensen dat wel mooi zouden vinden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:05 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ja, zo heb je altijd wel autobezitters die het imago verpesten ja.
En dan heb ik t over dit soort paupers:
[ afbeelding ]
En dan heb je dit:
Wat een veel beter beeld geeft, gewoon strak en netjes!
[ afbeelding ]
Begrijp t ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:09 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Helaas zie ik meer van die bovenste auto's rondrijden. En ook die onderste golf vind ik persoonlijk niet mooi, maar dat is niet zozeer vanwege de velgen, maar ik kan dan nog wel snappen waarom mensen dat wel mooi zouden vinden.
Precies mijn punt. Een vriend van me heeft ook zo'n ding, inclusief stickers, dikke uitlaat, 'mooie' achterlampen en booskijkers daarbij rijdt bij er ook nog in als een sjonnie. Tel daar bij op dat ik een stad woon waar dit soort auto's door volk wordt gereden waarmee je niet mee geassocieerd wilt worden en je snapt waar mijn aversie tegen de gepimpte golf vandaan komtquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:11 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Begrijp t ja.
Mja, zit nogal veel in die scene(van onderstaande golf dan he)
Ben zelf zowieso geen fan van de golf mk3. Maar is wel het meest misbruikt als sjonnie wagen.
Jup, begrijp je heel goed.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Een vriend van me heeft ook zo'n ding, inclusief stickers, dikke uitlaat, 'mooie' achterlampen en booskijkers daarbij rijdt bij er ook nog in als een sjonnie. Tel daar bij op dat ik een stad woon waar dit soort auto's door volk wordt gereden waarmee je niet mee geassocieerd wilt worden en je snapt waar mijn aversie tegen de gepimpte golf vandaan komt
Ik vraag me bij dat soort projecten altijd af waar het fout is gegaan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:16 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Jup, begrijp je heel goed.
Ben wel vw liefhebber, maar dat soort VW's is ook een no-go.
Kwam dit laatst nog tegen op marktplaats, ik had echt zoiets van: You serious?![]()
De grote beurt is dr niks bij.
http://link.marktplaats.nl/442121634
Summiere beschrijving......quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:16 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Jup, begrijp je heel goed.
Ben wel vw liefhebber, maar dat soort VW's is ook een no-go.
Kwam dit laatst nog tegen op marktplaats, ik had echt zoiets van: You serious?![]()
De grote beurt is dr niks bij.
http://link.marktplaats.nl/442121634
Bij de aanschaf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:19 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dat soort projecten altijd af waar het fout is gegaan.
Jammer, want die bovenste is gewoon een VR6. Prima bak, alleen het uiterlijk is nu vrij zonde.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:05 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ja, zo heb je altijd wel autobezitters die het imago verpesten ja.
En dan heb ik t over dit soort paupers:
[ afbeelding ]
En dan heb je dit:
Wat een veel beter beeld geeft, gewoon strak en netjes!
[ afbeelding ]
Dat zijn van die dingen die ik nooit zal begrijpen denk ik...quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:22 schreef RingBewoner het volgende:
Misschien kan iemand mij uitleggen waarom je iets van 4 á 5 duizend euro in een auto steekt als hij er geen klap harder van gaat.
Uiteraard!quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jammer, want die bovenste is gewoon een VR6. Prima bak, alleen het uiterlijk is nu vrij zonde.
Dan ziet die er mooier uit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:22 schreef RingBewoner het volgende:
Misschien kan iemand mij uitleggen waarom je iets van 4 á 5 duizend euro in een auto steekt als hij er geen klap harder van gaat.
Hoewel ik het wel echt heel lelijk vind heeft diegene hem wel netjes verbouwd. Maar ik zou die 21.000 lekker steken in het verbeteren van de (rij)prestaties van m'n auto.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:33 schreef RingBewoner het volgende:
http://www.autoblog.nl/ar(...)uz-de-blitz-te-maken
Typisch een gevalletje, WAT BEZIELT JE?!!?!
21 duizend euro?!?!?!
Lelijk? Afzichtelijk is beter. Maar voor dit soort auto's is nog geen woord gevonden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:35 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hoewel ik het wel echt heel lelijk vind heeft diegene hem wel netjes verbouwd. Maar ik zou die 21.000 lekker steken in het verbeteren van de (rij)prestaties van m'n auto.
Ondersteboven? Achterstevoren?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:47 schreef Purdey het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of rijdt het verkeer in Utrecht heel vreemd?! Moest vandaag naar de perspresentatie van een musical in Utrecht en ging er met de bus heen. Maar het leek wel alsof het allemaal heel vreemd reed daar
WHAAA, wtf is dat zegquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:33 schreef RingBewoner het volgende:
21 duizend euro?!?!?!
Wat doen wij anders dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:47 schreef Purdey het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of rijdt het verkeer in Utrecht heel vreemd?! Moest vandaag naar de perspresentatie van een musical in Utrecht en ging er met de bus heen. Maar het leek wel alsof het allemaal heel vreemd reed daar
Ik reed met bus 19 vanaf de Proostwetering terug naar Utrecht CS. En op een gegeven moment kwam er een stuk waar wij links reden, en het verkeer wat vanaf CS richting de Proostwetering ging rechtsquote:
Weet je nog waar? Ben wel benieuwd naar die situatiequote:Op vrijdag 29 april 2011 10:23 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik reed met bus 19 vanaf de Proostwetering terug naar Utrecht CS. En op een gegeven moment kwam er een stuk waar wij links reden, en het verkeer wat vanaf CS richting de Proostwetering ging rechts
Huh? Geen werkzaamheden?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:23 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik reed met bus 19 vanaf de Proostwetering terug naar Utrecht CS. En op een gegeven moment kwam er een stuk waar wij links reden, en het verkeer wat vanaf CS richting de Proostwetering ging rechts
Dikke turbo jonguhquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:33 schreef RingBewoner het volgende:
21 duizend euro?!?!?!
Zit nu op streetview te kijken, maar is lastig te vinden. Ik zat ook achterin de bus. Ik gok op de Vleutenseweg, en daar zijn op streetview ook werkzaamheden aan de gang, maar geen idee hoe oud die beelden zijn natuurlijk. Volgens mij gingen we vanaf die grote lelijke gele brug de aan de linkerkant rijden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Huh? Geen werkzaamheden?
Ik heb het in ieder geval nog nooit gezien en woon zowat om de hoek...
Op de Vleutenseweg heb je: rijbaan vanaf CS - busbaan vanaf CS - Groen - busbaan naar CS - rjibaan naar CS.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:55 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zit nu op streetview te kijken, maar is lastig te vinden. Ik zat ook achterin de bus. Ik gok op de Vleutenseweg, en daar zijn op streetview ook werkzaamheden aan de gang, maar geen idee hoe oud die beelden zijn natuurlijk. Volgens mij gingen we vanaf die grote lelijke gele brug de aan de linkerkant rijden.
Utrecht met wegwerkzaamheden is soms best klotequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Op de Vleutenseweg heb je: rijbaan vanaf CS - busbaan vanaf CS - Groen - busbaan naar CS - rjibaan naar CS.
Maar ik denk dat het nu door de werkzaamheden hebben omgegooid op de een of andere manier.
Heb ik geen last van, maar ik kom er natuurlijk ook vandaan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Utrecht met wegwerkzaamheden is soms best klote.. Weet ik gelijk de weg niet meer
Ja zelfde dat ik hier altijd wel een weggetje weetquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Heb ik geen last van, maar ik kom er natuurlijk ook vandaan.
Daarom.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja zelfde dat ik hier altijd wel een weggetje weet.. In tegenstelling tot sommige vrienden
Heimo moet nog 4 nieuwe bandenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Daarom.
Even hier en daar een prijsje opvragen voor 2 nieuwe banden...
Lolque?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Neemt ie weer banden met Comic Sans MS erop?
De tekst op de banden van z'n 440 waren voorzien van Comic Sans MS.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lolque?
Liggen nu 4 winterbanden op die S40 met zo goed als geen profiel
Tipje voor als je ze handig schoon wil maken..quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:16 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze toffe Dezent J velgjes net besteld! [ afbeelding ] Ook meteen nieuwe Falken ZE-912 banden eromheen.
Komt goed uit, die stock dingen die er nu nog onder zitten zijn gewoon broos geworden van de ouderdom en verliezen keihard hun verf bij het schoonmaken. Althans, ik denk dus dat het met de leeftijd te maken heeft. Ging er gisteren bij de wasstraat met de hogedrukspuit overheen en zag ineens op meerdere plekken schade die er eerst nog niet was, slechte zaak.
Maar goed, volgens mij is het ook niet zo slim om met die spuit je velgen te gaan bewerken.Lesje voor de volgende keer.
Ik heb zo'n Lidl microvezel-handschoen met van die sliertjes eraan voor m'n velgen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:16 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Dat klopt
Bij echt extreme vuiligheid natuurlijk gewoon een washmitt erbij pakken (een soort washandschoen die niet als een schuurspons werkt), dan trek je ook geen krassen over je wielen.
En als het echt niet schoon wil, dan kun je je auto+wielen nog wassen met een shampoo die de waxlaag niet aantast. Maargoed, das de volgende stap..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |